duke Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam Posiadam zawieszenie gwintowane SuperSport w mojej audi i niestety przy wymianie felg zauwazylem ze leje mi amorek poza tym na wybojach mi juz obciera o opone. Mam pytanko czy lepiej kupic jakas uzywke czy nowki?? co myslicie o firmie : INTER ALLOY http://allegro.pl/item380141297_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_super_cena.html a moze uzywki??cos takiego?? http://www.allegro.pl/item373040653_kw_zawieszenie_gwintowane_sportowe_audi_a4_b5.html poza tym ktora firma lepsza SuperSport czy KW? Przy wymianie wymienia sie parami czy lepiej wszystkie? Pozdrawiam serdecznie i czekam na pomoc... prosze uzupelnic profil
Gość puchatek27 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 gwintowane zawieszenie za niecale 1500zl uzywki wybij sobie z glowy Popytaj o gwint Koni ,naprawde warto
A3 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Ja słyszałem bardzo dobre opinie o Koni podajrze Koni 1030 taka jest dokładna nazwa chyba... co prawda to raczej nie jest typowy gwint tylko zestaw twardszych amorków i spręzyn i obniża przy okazji o -35mm cena jaką ja spotkałem za nówke to 2000zł i sam nie długo będe takie zawieszenie u siebie montował :>
podsi Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Ja słyszałem bardzo dobre opinie o Koni podajrze Koni 1030 taka jest dokładna nazwa chyba... co prawda to raczej nie jest typowy gwint tylko zestaw twardszych amorków i spręzyn i obniża przy okazji o -35mm cena jaką ja spotkałem za nówke to 2000zł i sam nie długo będe takie zawieszenie u siebie montował :> ale tj gwint czy tylko obniza o 35?
duke Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 Ja słyszałem bardzo dobre opinie o Koni podajrze Koni 1030 taka jest dokładna nazwa chyba... co prawda to raczej nie jest typowy gwint tylko zestaw twardszych amorków i spręzyn i obniża przy okazji o -35mm cena jaką ja spotkałem za nówke to 2000zł i sam nie długo będe takie zawieszenie u siebie montował :> ale tj gwint czy tylko obniza o 35? Rowniez podpisuje sie pod zapytaniem??Bo Koni gwintowane to koszt ok.3800zl ??piszecie teraz o Gwintowanym zawieszeniu czy o sportowym ktore obniza o jakas wielkosc?? Pozdrawiam p.s. jesli chodzi o nowe amorki jakie firmy polecacie SuperSport, FK, InterAlloy, GT Cupline,Streetline ?? CO o nich myslicie?Chodzi mi o zywotnosc na polskich drogach i jakosc. ja rozumie ze KW bezkonkurencyjne ale trzeba liczyc sie z kosztami!!
Gość puchatek27 Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 a jaka zawiecha wytrzyma dlugo na polskich drogach??? Ja mysle,ze kazda,jezeli bedziesz trzymal autko w garazu i nie bedziesz nim jezdzil A tak na powaznie, ja wsadzilem Koni Sport 40/40 z mozliwoscia regulacji twardosci ( od poczatku jest skrecone na super twarde) i jak narazie nie odczulem zadnej roznicy( choc nie jezdze tym autem czesto ,bo nalezy do zony) Rok temu zabulilem za nie cos ponad 2 Kola,ale jest tego warte. Fakt ,auto nie jezdzi po polskich drogach,ale to juz inna historia
duke Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Opublikowano 8 Lipca 2008 OK a moze zamienic z gwintowanego na ze sportowymi sprezynami i obnizyc go do danej wysokosci... Tylko proste pytanie ja posiadam juz autko z gwintowanym zawieszeniem ( ktore sie juz rozsypalo ) obnizone i chcialbym do takiej wysokosci dobrac sportowe sprezyny. Jak i gdzie mam go zmierzyc i dobrac amorki ze sprezynami?? Pozdrawiam ostatni raz prosze uzupelnij profil
Gość Mateusz.olma Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 witaj ja zamontowalem do swojej a4 gwint firmy KW ze sprezynami kompletny i jestem zadowolony bo ustawilem autko na 8cm od asfaltu wyglada super a jeszcze lepiej sie prowadzi,ale przez policjanty na osiedlach to trzeba praktycznie autko zatrzymac zeby przez nie przejechac,bo niestety bardzo sztywne jest,o przeginaniu na zakretach nie ma mowy jedzie jak po szynach,ale trzeba uwazac bo niestety szybko sie zapomina w zakretach ze jedzie sie znacznie szybciej niz na normalnym bo nie czuc tej predkosci a samochod niestety wazy,mialem przypadek ze ledwo go wychamowalem za zakretem bo za nim wlaczylo sie do ruchu z bocznej drogi inne autko.Jezeli chodzi o regulacje wysokosci to jest pelny zakres regulacji nie sprawdzalem na ile mozna maksymalnie bo balem sie o przednie blotniki ale tak jak pisze jest jej sporo ale trzeba bylo by potestowac na ile mozna nimi zjechac w dol.Na dzien dzisiejszy jest super jak bedzie dalej czas pokaze.
duke Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam kupilem koledzy amorki gwintowane uzywane na tyl KW 100 1101 wczesniej mialem supersport Mam duzy problem przy montarzu nie pasuje mi dolna tulejka...jest jakby inna...w Supersportach tak jakos wystawala a tutaj jest o wiele mniejsza i nie mam jak zalozyc amorek od dolu. Co zrobic??autko stoi na podnosniku...:( Pomozcie....[br]Dopisany: 14 Lipiec 2008, 23:58 _________________________________________________Koledzy co robic??da sie dokupic taka tuleke ??
krzysiek23 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 zapodaj fote jak to wyglada w starych i nowych to ci ktos napewno doradzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się