Godlech912 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 A jak z wymianą tego całego wahacza? Da radę bez ściągacza do sprężyn?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek9 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 amortyzator jest przykręcany osobną śrubą trochę niżej. odkręcasz nakrętkę, wybijasz taką długą śrubę, która mocuje wahacz do kolumny, odkręcasz od zwrotnicy i wahacz wyciągasz. Jak byś miał trudności z wybiciem śruby mocującej trójkątny wahacz do kolumny, to odkręcasz 4 śruby mocujące kolumnę do nadwozia i odchylasz troszkę, wtedy wyjdzie na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlech912 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 O to widzę, że dość łatwo mi to pójdzie Dzięki wielkie za radę. W tym tygodniu będę wymieniał bo tak mi się jeden wahacz posypał, że aż się cała geometria i zbieżność z tyłu przestawiły i podczas jazdy szumi jakby łożysko się rozleciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Panowie przymeirzam się do robienia zwiechy w quattro u brata z tyłu ile muszę kupić tych tulei ?? żeby wszystko było na tip top ktoś poleci adres skąd kupić te politurany lub jakieś inne zamienniki >? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ale ori czy tych poliuretAnów? Na same wahacze masz razem 6 podwójnych tulei na koło (3 pary na wahacz, wahaczy na stronie jest dwa, górny i dolny), dochodzą ci jeszcze dwa drążki kierownicze, dwa łączniki stabilizatora, dwie tuleje gumowe stabilizatora ale to już na cała oś, plus 2 amory i 2 sprężyny rzecz jasna Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Audi A4 w sklepie poliuretany.olkusz.pl Powiedz mi które muszę zamówic kolego pioteros jeśli możesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 to na stabilizator - Tuleje stabilizatora tylnego- fi 16 mm - AUDI A4 /A6 -2szt. cena 50.00 PLN tylko musisz sprawdzic jaka masz jego srednice bo były dwie w a4 chyba Audi - A4 / S4 / RS4 (B5) - A4 Avant Quattro - Tuleje wahacza tylnego dolnego- 2szt. cena 90.00 PLN ten zestaw razy dwa, na dolny wahacz tylny Audi - A4 / S4 / RS4 (B5) - A4 Avant Quattro - Tuleje wahacza tylnego górnego- 3szt. cena 150.00 PLN ten razy dwa na górne wahacze tylko nie widziałem w ofercie jeszcze trzeciej tulei dolnego wahacza tył, ori numer 8D0505171, inaczej jest to dolna tuleja zwrotnicy tylnej, przy samym kole, może warto zapytać czy by mieli a jak nei to kupić jakąś dobrą ori lema, numer 25881 , po 2 sztuki na strone auta, ok 160zł za 4 sztuki w sklepie e-autoparts.pl 25881 • Łożyskowanie, wahacz • LEMFÖRDER • 41 zł • e-autoparts.pl i to tyle, do kompletnego zawieszenia dochodzą ci jeszcze amorki i sprezyny laczniki stabilizatora 2 sztuki drazki kierownicze 2 sztuki 4 tuleje sanek tył łapa dyfrencjału przednia tylne tuleje zawieszenia dyfra chyba 2 lub 3 sztuki nie wiem czy cos jeszcze ale powoli ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verus 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Radzę przemyśleć sobie 2 razy założenie poliuretanów do zawieszenia. Robiłem taki zabieg w 80 B4 i to nie zdało egzaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 DlAtego potrzeba więcej takich opinii jak się sprawują w b5 Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Radzę przemyśleć sobie 2 razy założenie poliuretanów do zawieszenia. Robiłem taki zabieg w 80 B4 i to nie zdało egzaminu. to co proponujecie zawieszenie mam wy.. muszę to zrobić.. by cieszyć się bezpieczenstwem ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ---------- Pioteros Piwko dla ciebie jeszcze tylko muszę ugryźć temat amortyzatorów... mam zawieszenie 1be amorki pownny być czerwone a są niebieskie... co polacacie kyb itp itd\/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Były i czerwone i niebieskie Bilstein stracił na jakości teraz chyba Kayaby excel-g są ok Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Radzę przemyśleć sobie 2 razy założenie poliuretanów do zawieszenia. Robiłem taki zabieg w 80 B4 i to nie zdało egzaminu. Możesz napisać coś więcej na ten temat.... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 no dokładnie co było nie tak bo sam już niewiem co z tym zawieszeniem ori lemfolder mnie zje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ori lem kupowany poza aso nie zje cie, wyniesie cie tyle samo mniejwiecej, ale pewnie te poliuretany beda juz dozywotnio i beda na pewno sztywniejsze (przynajmniej na poczatku ;]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ktoś mi powiedział że lemm na tylnązawieche same tuleje 1200zł poli połowa ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Nieprawda, trzeba by było policzyć, może znajdę chwile jutro zrobię to Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 jeśli byś znalałz chwilę i zrobobił mi ropiskę z nr lema jakie tuleje potrzbuję był bym wdzięczny bo mam mentlik czy zakładać te LEm czy poli...plastik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorX 2 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Przy demontażu dolnego wahacza z tyłu w quattro trzeba rozpinać/odkręcać przewody hamulcowe, te stalowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek9 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Radzę przemyśleć sobie 2 razy założenie poliuretanów do zawieszenia. Robiłem taki zabieg w 80 B4 i to nie zdało egzaminu. ja jak na razie przejechałem 10tys km na poli z tyłu i nie mam z tym żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 wojtek jak tam dalej bez problemow wszystko? moze kto inny ma jakas relacje z uzytkowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się