Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z Vanosem 2.0 FSI,150 (kom. błędne ustawienie wałków rozrządu sporadycznie)


kindzior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie czy ktoś miał kiedyś problemy z Wanosem w 2.0 FSI 150 KM.

Mechanik poinformował mnie że mam z nim problem, gdyż występuje sporadyczny błąd ustawienia wałków rozrządu.

Jednocześnie poinformował mnie że koszt wymiany tak zwanego Wanosa wraz z łańcuszkiem i napinaczem wałków rozrzdu przekroczy kwotę 3000 złotych. Proszę o informację jak to z tym naprawdę jest i czy nie wystarczy wymiana samego napinacza wraz z łańcuszkiem. Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

---------- Post dopisany 08-11-2012 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 07-11-2012 at 20:00 ----------

:facepalm:Naprawde nikt nic nie wie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie wanos tylko vanos a po drugie w audi takiego czegoś nie ma tylko AVS z tego co kojarze, jeśli mechanik twierdzi inaczej zmien go na wstępie i popraw tytuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi to zmienne fazy rozrządu, vanos się to nazywa w BMW i trochę inny mechanizm współpracujący często z valvetronikiem. W przypadku audi poczytaj tematy o wariator, nastawnik zmiennych faz rozrządu i klekot przy porannym odpalaniu:wink: Błędne ustawienie wałka rozrządu w przpadku silnika AWA tylko ssącego może być spowodowany przez tzw zawór wysokiego ciśnienia ewentualnie pada wariator czyli nastawnik. Nic nie klekocze i nie hałasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...