iceweed 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 mam kompa zostaje ci twoj na sprzedaz najlepsza opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 ile za kompa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 650 i mozesz zabierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Kolego ja polecam podjechać do tunera , sam w tym tygodniu byłem u polecanego człowieka na forum http://www.turbodiesel.pl/robi tanio i dobrze , zniknęły błędy katalizatorów i błędy sond także wszystko na + zostało tylko wywalić tylne katy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 a te pre katy nie wywalasz kolego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Po co mu do tunera jechac jak mam ecu z wylaczonymi sondami przez skn-tuning sprzeda swoje i mu wyjdzie za grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tak wycinam je i zmieniam wydech tylko nie wiem na jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 kolego to daj znac jak to wyszło wszystko, pozdro i jak Tak wycinam je i zmieniam wydech tylko nie wiem na jaki i jak kolego zrobiles ten wydeszek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekF1 14 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 a te pre katy nie wywalasz kolego? wywalenie pre katów nie powoduje żadnego błędu na sondach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 najlepiej w tym silniku precaty wywalić i reszty nie ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) no a jak sa ze tak powiem wysrane normalne katy??? to chyba juz lepiej calosc usunac badz wypruc srodki i wylaczyc sondy z ecu. Moze niech sie wypowie ktos kto akurat w tym silniku tak zrobil i jak to sie sprawuje Edytowane 21 Maja 2015 przez CzarnyAudiA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Jak dobrze poszukasz to znajdziesz i to w nie jednym miejscu na forum jak się to zachowuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) jestem już po operacji wycięcia tylnych katów i wymiany końcowych wydechów , słychać że Audi odżyła , lepiej się wkręca , ale przy mocnym deptaniu jest na prawdę głośno oczywiście przed tą modyfikacją została wyłączona diagnostyka tylnych sond, jeżeli nie wyłączysz sond , będą cały czas sypać błędami . Edytowane 26 Maja 2015 przez boro81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 kolego a pre katy i z nich sondy????? wycinales cale? czy wywaliles tylko srodki??? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 pre katów nie ruszałem , bo mogą wariować sondy z dawką paliwa , miałem tak w golfie 3 i palił jak smok po wycięciu środka kata , także dla świętego spokoju zostawiłem tak jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 no ja tez wyprułem wszystkie katy i wylaczylem sondy z ecu teraz pozostalo zrobic cos z wydechem bo jest glosno ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Wyprucie prekatów nie ma wpływu na spalanie w tym silniku. U mnie bez pre katów spalanie zaczyna się od 7.5 - 7,7 litra a mam pewność że z zapchanymi pre katami czy zapchanymi katami nie wzrośnie za bardzo ciśnienie więc nie strasz ludzi jeśli nie nie jesteś pewien --------------------- Co do głośności to w miejsce katalizatorów najlepiej wsadzić przelotowe tłumiki rozcina się ori obudowy wsadza się zrobione na wymiar tłumiki i zaspawuje po dobrej robocie nie ma śladu że cos było grzebane przy katach bo spaw jest od góry a jak się postarasz i zeszlifujesz porządnie spaw to nie do odróżnienia. Wygląda jak Ori. Jest o wiele ciszej i nie znacznie głośniej niż przy katach prawie nie słychać różnicy Edytowane 20 Czerwca 2015 przez Robero321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 no slyszalem wlasnie o tych przelotowych a czy znacie kogos kto robie cos takiego??? bo jak narazie to glos/dzwiek drazni uszy, pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek1980 1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam wszystkich. Po miesiącu od zakupu błąd 16815 P0431 bank 2 i kontrolka na blacie. Z tego co wiem katalizator z drugiej strony był wymieniany w AS0 na teście w VAG jest ok (0.05), o bank2 (0.67) i test off. Wiem że są po 2 katalizatory na stronę. Ten test jest katalizatora pierwszego od silnika (mniejszego) czy tego większego przy tłumiku końcowym, bo nie wiem którego ewentualnie szukać. Drugie pytanie, czy ktoś stosował: http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2323.html Witam wszystkich. Po miesiącu od zakupu błąd 16815 P0431 bank 2 i kontrolka na blacie. Z tego co wiem katalizator z drugiej strony był wymieniany w AS0 na teście w VAG jest ok (0.05), o bank2 (0.67) i test off. Wiem że są po 2 katalizatory na stronę. Ten test jest katalizatora pierwszego od silnika (mniejszego) czy tego większego przy tłumiku końcowym, bo nie wiem którego ewentualnie szukać. Drugie pytanie, czy ktoś stosował: http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2323.html Dodam jeszcze że firma Hiszpańska całość z nierdzewki wkłady ceramiczne gwarancja 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Też sie zastanawiam nad kupnem tego, ciekawe czy cena jest za sztukę czy komplet. Nikt nie montował tego u siebie żeby sie podzielić opinią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się