Skocz do zawartości
IGNOROWANY

katalizator 3.0 ASN


andrzej_er3

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego ja polecam podjechać do tunera , sam w tym tygodniu byłem u polecanego człowieka na forum http://www.turbodiesel.pl/robi tanio i dobrze , zniknęły błędy katalizatorów i błędy sond także wszystko na + zostało tylko wywalić tylne katy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mu do tunera jechac jak mam ecu z wylaczonymi sondami przez skn-tuning sprzeda swoje i mu wyjdzie za grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wycinam je :) i zmieniam wydech tylko nie wiem na jaki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to daj znac jak to wyszło wszystko, pozdro


i jak

Tak wycinam je :) i zmieniam wydech tylko nie wiem na jaki :)

i jak kolego zrobiles ten wydeszek? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te pre katy nie wywalasz kolego?

wywalenie pre katów nie powoduje żadnego błędu na sondach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej w tym silniku precaty wywalić i reszty nie ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a jak sa ze tak powiem wysrane normalne katy??? to chyba juz lepiej calosc usunac badz wypruc srodki i wylaczyc sondy z ecu. Moze niech sie wypowie ktos kto akurat w tym silniku tak zrobil i jak to sie sprawuje

Edytowane przez CzarnyAudiA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz i to w nie jednym miejscu na forum jak się to zachowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem już po operacji wycięcia tylnych katów i wymiany końcowych wydechów , słychać że Audi odżyła , lepiej się wkręca , ale przy mocnym deptaniu jest na prawdę głośno :P oczywiście przed tą modyfikacją została wyłączona diagnostyka tylnych sond, jeżeli nie wyłączysz sond , będą cały czas sypać błędami .

Edytowane przez boro81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a pre katy i z nich sondy????? wycinales cale? czy wywaliles tylko srodki??? pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre katów nie ruszałem , bo mogą wariować sondy z dawką paliwa , miałem tak w golfie 3 i palił jak smok po wycięciu środka kata , także dla świętego spokoju zostawiłem tak jak jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez wyprułem wszystkie katy i wylaczylem sondy z ecu teraz pozostalo zrobic cos z wydechem bo jest glosno ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprucie prekatów nie ma wpływu na spalanie w tym silniku.

U mnie bez pre katów spalanie zaczyna się od 7.5 - 7,7 litra a mam pewność że z zapchanymi pre katami czy zapchanymi katami nie wzrośnie za bardzo ciśnienie więc nie strasz ludzi jeśli nie nie jesteś pewien ;)

---------------------

Co do głośności to w miejsce katalizatorów najlepiej wsadzić przelotowe tłumiki rozcina się ori obudowy wsadza się zrobione na wymiar tłumiki i zaspawuje po dobrej robocie nie ma śladu że cos było grzebane przy katach bo spaw jest od góry a jak się postarasz i zeszlifujesz porządnie spaw to nie do odróżnienia. Wygląda jak Ori.

Jest o wiele ciszej i nie znacznie głośniej niż przy katach prawie nie słychać różnicy

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no slyszalem wlasnie o tych przelotowych a czy znacie kogos kto robie cos takiego??? bo jak narazie to glos/dzwiek drazni uszy, pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Po miesiącu od zakupu błąd 16815 P0431 bank 2 i kontrolka na blacie. Z tego co wiem katalizator z drugiej strony był wymieniany w AS0 na teście w VAG jest ok (0.05), o bank2 (0.67) i test off.

Wiem że są po 2 katalizatory na stronę. Ten test jest katalizatora pierwszego od silnika (mniejszego) czy tego większego przy tłumiku końcowym, bo nie wiem którego ewentualnie szukać.

Drugie pytanie, czy ktoś stosował:

http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2323.html


Witam wszystkich.

Po miesiącu od zakupu błąd 16815 P0431 bank 2 i kontrolka na blacie. Z tego co wiem katalizator z drugiej strony był wymieniany w AS0 na teście w VAG jest ok (0.05), o bank2 (0.67) i test off.

Wiem że są po 2 katalizatory na stronę. Ten test jest katalizatora pierwszego od silnika (mniejszego) czy tego większego przy tłumiku końcowym, bo nie wiem którego ewentualnie szukać.

Drugie pytanie, czy ktoś stosował:

http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2323.html

Dodam jeszcze że firma Hiszpańska całość z nierdzewki wkłady ceramiczne gwarancja 2 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie zastanawiam nad kupnem tego, ciekawe czy cena jest za sztukę czy komplet.

Nikt nie montował tego u siebie żeby sie podzielić opinią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...