Skocz do zawartości

buczek1980

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O buczek1980

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    S5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

430 wyświetleń profilu

Osiągnięcia buczek1980

1

Reputacja

  1. Witam. Mam s5 z 2014 z tylnymi czujnikami i mc09 8k0907063 dj. Czy po wymianie panelu na panel z przyciskiem pdc potrzeba do niego ciągnąc wiązkę z bagażnika?
  2. Jutro sprawdzę jak to wygląda, dziwi mnie to że tylko długoterminowe się rozjezdzaja
  3. Problem występuje również na benzynie, błędów sondy nie ma są nowe dwie, więc albo lewe powietrze na głowicy gdzie jest ubogo albo lejacy wtrysk na drugiej stronie. Zastanawia mnie tylko dlaczego na wolnych obrotach nie ma takich rozjazdow.
  4. Na Pb jest podobnie Jutro sprawdzę, myślisz że map sensor?
  5. Witam. Pacjent 3.0 Asn. W 2015 po zakupie na Pb korekty długoterminowe na obu bankach praktycznie takie same. Ustawiony rozrząd w Sulejówek i wymienione świece przy okazji na nowe. Założone LPG i po pewnym czasie widzę że rozjazd bank 1 -7.5 bank 2 +4 długoterminowe, krótkoterminowe bank 1 +0,8 bank 2 -0,6 oraz błąd sondy na banku 2. Byłem przekonany że rozjazd korekty spowodowany przez sondę. Po pewnym czasie wymieniam sondę na oryginał oczywiście i dalej problem pozostaje. Z czasem sporadycznie pojawia się błąd sondy bank 1, więc wymieniam i dalej to samo... Zastanawiam się teraz czy przyczyną jest naprzyklad lejacy któryś wtrysk na bank 1, czy lewe powietrze na bank 2. Dziwne jest to że na wolnych obrotach korekty są odwrotne czyli tam gdzie podczas jazdy jest bardzo bogato to na wolnych ubogo. Przychodzi mi jeszcze do głowy wałek plastikowy w kolektorze ssącym, czy gdyby się rozsypaly klapki to możliwe że do jednej głowicy dostawaloby się mniej powietrza? Ktoś ma jakieś pomysły? Mi już ręce opadają... Dziękuję z góry za wszelkie rady.
  6. Po roku użytkowania bez problemów, nie robiłem testów sprawności katalizatora bo od roku nie pojawia się check engine więc kompa też specjalnie nie podłączam.
  7. Za te pieniądze zapomnij to raz a dwa pakiet startowy czyli rozrzad, gaz, plyny to 6000 min. Ewentualny problem z katami lub sonda to kolejny 1000. Poszukaj zdrowej 1.8t. Zrobisz program, fimic, wydech, jeździło bedzie niegorzej i pieniedzy e portfelu zostanie
  8. Witam. Orientuje się ktoś dlaczego na mapie 2016 nie pokazuje zbliżeń skrzyżowań mimo zaznaczonej opcji?
  9. Dokładnie. Została mi jeszcze cewka do wymiany na 3 cylindrze bo wypadały zapłony chociaż wydaje mi sie że przez zapchany kat był problem ( miałem rozjazd korekt długoterminowych na głowicach na jednej +3 na drugiej -4).
  10. W ekologie nie wierzę. Cena oczywiście za stronę. Biorąc pod uwagę że dostajesz komplet czyli 2 katy i plecionka na rurze, do tego uszczelka nakrętki i opaska uważam że jest to dobra cena. Granica wydajności katów to 0.45 - 0.5. Ponad to zapala się check (niesprawny miał 0.65) . Na nowym kacie jest 0.00 Na zamienniku zrobione ok 1000 km. Długo szukałem rozwiązania problemu i brałem pod uwagę różne opcje. Z racji że tylko jedna strona do wymiany była to ta opcja była dla mnie najtańsza i najmniej problemowa.
  11. Ja kupiłem coś takiego: http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2322.html Jestem bardzo zadowolony
  12. Zaryzykowałem i kupiłem dedykowany katalizator. Zamiennik wykonany bardzo solidnie przez hiszpańską firmę AS. http://katalizatory123.pl/katalizator-audi-a4-24-230-30-2322.html W zestawie wszystko co potrzebne do montażu ( uszczelka, nakrętki i obejma). Na całość 2 lata gwarancji. Jak się ktoś jeszcze zastanawia i szuka to mogę śmiało polecić. W końcu wszystko hula
  13. Zewnętrzne masz 55mm, oprócz odcinka między kolektorem a pre katem, tam jest 65mm i za prekata wychodzi już 55mm. Właśnie zakończyłem operację usuwania katów. Zrobiłem to sposobem z zostawieniem puszek po katalizatorach i użyłem ich żeby zrobić prosty "tłumik przelotowy" - do środka włożyłem rure perforowaną i całość wytłumiłem. Jeżeli chodzi o dźwięk, to nie nagrywałem filmiku, bo nie ma kompletnie różnicy (co mnie troche zasmuciło bo miałem nadzieję że będzie to brzmiało bardziej jak v6 ; p ) Do wytłumienia użyłem waty minerlanej wysokotemperaturowej, można też wytłumiać watą stalową i silikonową, może wtedy byłby troche inny efekt. Jeżeli chodzi o moc to faktycznie odczuwalnie lepiej wchodzi na obroty, ale nie jest to jakiś straszny przyrost mocy, tak na oko może z 10KM, na pewno sekundy do setki się nie urwie ; D Błędów na razie nie ma, ale na pewno sie pojawią. W przyszłym tygodniu pojadę do magika żeby mi sondy wywalił. Dam też znać ile dostane kasy za sprzedaż samych wkładów. Poniżej link z kilkoma zdjęciami jak to w środku wygląda (bez wyłumienia to jeszcze było). http://narkil.ovh/pliczki/katy_a4.zip Jaki wyszedł Ci koszt całej operacji?
  14. Znajdź u mnie taka wypowiedź bo nie pamiętam abym coś takiego pisał. Ale fakt że ja licznika z rs4 nie wkładałem dla napisu ale dla ładnego wyglądu tego licznika, a znaczków na klpe w stylu s/rs nie daje bo to nie jest s albo rs (choć pewnie podobnie jeździ ) Jak już wyżej napisałeś najważniejsze że właściciel jest zadowolony.
  15. Co Ty pierd*** za przeproszeniem, inne sa wskazówki inaczej jest to podświetlone, i inaczej to wszystko sie komponuje. Zapraszam na oględziny zmienisz zdanie Widzę że drażliwy temat. Jak napisałem wcześniej znajomy ma rs4 B7 co jakiś czas da się przejechać więc wiem jak wyglądają. Rzecz gustu jak już pisałem. Co do komponowania to wspaniale pewnie sie komponuje z 1.8 t lub 1.9 tdi hehe. Hipokryzja sięga zenitu szczególnie jak negujecie znaczki s4 na kopciuchach. Nie napinajcie się tak bo podświetlanie w zegarach wysiądzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...