trepek 140 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Takie rzeczy tylko w Erze:grin: Nie ma mocniejszych pomp pasujących P&P. Zawsze trzeba coś poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 W pompach sterowanych przez ECU to generalnie zabawa z ciśnieniem wewnętrznym, dopasowywanie fali oraz głównych sprężyn do własnego stylu jazdy etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m3e30 1 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 najważniejsze żeby nie ciekła! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Spróbuj wsadzić od AFN. Powinna być dobrze. Może ewentualnie drobna korekta w sofcie jak chodzi o pracę N108 ale to już musiałby się jakiś tuner wypowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoon_xyz 0 Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 U mnie jest numer na pompie 0 460 414 987. Z tego co wyczytałem wcześniej takie pompy nie pochodzą od SDI czy się mylę? ---------- Post dopisany at 15:36 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- i drugie pytanie czy mechanik miał rację mówiąc, że pompa została wymieniona na inną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vox 0 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Przy moim 1z założyłem wtryski 216 i wyregulowalem dawke paliwa i chodzi jak 110 AFN i nic sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 a jakie sa koszta uszczelnienia pompy?bo cieknie mi paliwo z tyłu chyba przy podgrzewaczu jak jest zimny.jak sie zagrzeje to nie cieknie.ma taki wyciek jakis wpływ na prace silnika?bo musze tak jezdzic jeszcze kilka dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 samemu to ja sie pompy nie tykam.sruby dokrecałem.i cieknie dalej.gosc co robi pompy krzyknał mi 450 zeta za uszczelnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 U mnie połowa tego za całą pompę razem z diagnostyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 samemu to ja sie pompy nie tykam.sruby dokrecałem.i cieknie dalej.gosc co robi pompy krzyknał mi 450 zeta za uszczelnienie. 35zl k**wa komplet uszczelek a ceny z kosmosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 wymiana uszczelek to max 50zł w warsztacie:wink: juz dwa razy zmieniałem za kadencji B5:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 U mnie połowa tego za całą pompę razem z diagnostyką. to przyjezdzaj do mnie zrobisz mi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 wymiana uszczelek to max 50zł w warsztacie:wink: juz dwa razy zmieniałem za kadencji B5:whistling: Jaka cena taka kroć zmian tych samych uszczelek:wink: Uszczelki wymienia się raz na 15-20 lat, po tym czasie guma się rozsypuje. Oczywiście mowa o całej pompie a nie nastawniku samym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 wymiana uszczelek to max 50zł w warsztacie:wink: juz dwa razy zmieniałem za kadencji B5:whistling: Jaka cena taka kroć zmian tych samych uszczelek:wink: Uszczelki wymienia się raz na 15-20 lat, po tym czasie guma się rozsypuje. Oczywiście mowa o całej pompie a nie nastawniku samym. z pewnoscią raz na 15lat:grin: wystarczy przejrzeć forum i juz sie widzi jak to w 10 letnich(wątki z 2008r) autach są wycieki na pompie Zdemontuj dwa razy nastawnik i nie wymień uszczelek, czas trwałosci uszczelki z twoich 15lat skróci sie do roku:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jak się grzebie przy pompie to nie ma się co dziwić ;-) Kiedyś, przy pompach potencjometrycznych, nastawniki miały plombę i nie dało się tak łatwo przesuwać nastawnika:wink: I nie pisz jedynie o nastawniku w konteście całej pompy, bo nastawnik ma tylko 2 uszczelki a cała pompa, hmm... jak dobrze na szybko policzyłem w głowie to 13 gumowych uszczelek i dwa razy tyle miedzianych podkładek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 no tak ale głównie pod nim cieknie:wink: badź pod pokrywą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 To racja bo porusza się nastawnikiem. Uszczelka sama od siebie "puszcza" po 15-20 latach. A cenę, którą podałem to cena kompletnego zrobienia pompy. Nastawnik to się robi za dobrą flaszkę 0.7 z przepoją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 to mi gosciu chyba cała bedzie uszczelniał.przez co musi ja zdjac wiec troche roboty z tym bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 jak bym miał ja na stole to moze bym sie za nia wział.ale trzeba ja zdjac,potem załozyc.poustawiac,pozakładac rozrzad.a ja sie na tym nie znam wiec wole nie ruszac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 jak bym miał ja na stole to moze bym sie za nia wział.ale trzeba ja zdjac,potem załozyc.poustawiac,pozakładac rozrzad.a ja sie na tym nie znam wiec wole nie ruszac. dokładnie, a złożyc pompe z nastawnikiem nie jest hopsiup, bardzło łatwo zniszczyc trzpień nastawnika:wink: jak by było to takie proste to by warsztaty napraw samochodowych brały sie za własna regeneracje pomp przecież to tylko wymiana uszczelek... zlitujcie sie:grin: to później sie czyta że auto nie kręci bo ktoś postanowił sobie sam wymienic tłokorozdzielacz albo cos innego:whistling: przecież miało byc łatwe:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się