Skocz do zawartości
IGNOROWANY

golf 3 variant tdi + gtb


krzysiek1606

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę,że w dalszym ciągu wielu jeszcze za mną tęskni.

To miłe:polew:.

Zauważyłem też,że zrobiła się tutaj niezła zadyma.Co do moich super wyników,to odsyłam do podpisu.

Na dodatkowo modzonej 11tce przy seryjnym napięciu,dawce 46mg,8 nastawnik mając max 4.25v jest skromne 2 z przodu.

Niech ktoś uzyska ponad 200 na jakiejkolwiek słynnej 11tce z ahh na 4.25v/4000:naughty:.

Powiem tak,na modzonej 10tce z afn-a+230+turbo arla udało się koledze zrobić 190/400:shock3:,przy napięciu 4.48v,a można śmiało zrobić 4.7v.

Powtórzę,na 10tce i 230tkach:banan:.

Logów,wykresów nie będzie,zostaje wam tylko :slina:.

Gdyby jednak ktoś chciał sprawdzić,ile w tym prawdy,proszę słać pompę:wink:,po czym oficjalnie,komisyjnie zamieści tutaj wykres,logi i całą resztę dowodów na skuteczność takiej modyfikacji.

Ale jak was znam,nikt się na taki krok nie odważy.Ci,którzy się odważyli,nie żałują.

Co do loga,to Krzysiu,istny szał,jak na gtb,to rewela.Nie wiem dlaczego czepiłem się tak idealnie zrobionej gtb:kox:.

Pokażę wam teraz loga 011 kolegi Krzysia,którego wysłał mi jakiś czas temu,efekt mozolnej pracy spankyego.Ponoć był to już mod finalny.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Tutaj mój log 011,tak się stroi turbiny:shock3:,a raczej tak się robi logi.Gdybym chciał,to bym wam takiego loga/gi wyskrobał,że bym wał gały i pały ... .

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Kolega Krzysiu tak właśnie robi dla was logi.

sagon zacznij sie leczyc tylko na nogi bo na glowe to już dawno za puzno :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem pewien że w tym golfie na tych 216 jak jest to 190 niecałe to wszystko

Mialem okazje przejechac Golfem troche dluzsza trase i powiem tylko jedno. Jak kiedys bym mial TDI to nie wyobrazam sobie nic innego niz GTB17 :naughty: Auto rwie z samego dolu jak wsciekle tak ze dupochamownia potwierdza kreski i niektorzy musza przebolec zazdrosc o 200km z 216ek :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kolejna osoba co poznała gofra:)

Znam od dawna, ale wczesniej nie mialem mozliwosci sprawdzic za kierownica w dluzszej trasie, a na prawym fotelu a za kierownica to jednak jest roznica :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem pewien że w tym golfie na tych 216 jak jest to 190 niecałe to wszystko

Mialem okazje przejechac Golfem troche dluzsza trase i powiem tylko jedno. Jak kiedys bym mial TDI to nie wyobrazam sobie nic innego niz GTB17 :naughty: Auto rwie z samego dolu jak wsciekle tak ze dupochamownia potwierdza kreski i niektorzy musza przebolec zazdrosc o 200km z 216ek :evil:

to jest niemozliwe bo na 230 jest ciezko przekroczyc 200hp :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos Krzysiek zaniedboje temat...

ale w aucie zawital nowy walek:wink:

i pompa wtryskowa z reno na fali de110

bo 107j uległa awarii i na czas jej naprawy zalorzylem to co mi zalegalo w garazu :decayed: (z winy mojej niewiedzy albo pospiechu przy jej montazu :facepalm:)

coz czlowiek uczy sie na bledach

pompe juz naprawilem ale czeka w kolejce bo mam jeszcze 2 pompy do wytestowania:naughty:

najlepsze ze nastawnik wygenerowal niskie napiecie 0.680v- 4.380v

a moc poszla do gory

gtb17 2.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

dla porownania wykres 2 kodowania bo na 1 jest batory

a wiec pompa pomimo gorszej fali i napiecia nastawnika jest wydajniejsza co widac na ponizszym wykresie

:hi:

walek Krzys.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

bez zmian programowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze hamowane na programie na 194km a nie na tym na ktorym wczesniej bylo 200...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrz pompy i jego samochod legenda :decayed:

Ta dwojka z przodu na jakiej turbinie? ARL? :afro:

aha, wyliczyles juz blad hamowni :polew:

Dokładniej,to na hybrydzie awx/arl,ale gdybyś nie wiedział,to jest to praktycznie to samo,co ori vb.Niedługo wrzuta turbiny Borga Warnera.Dodatkowo ta dwójka z przodu na dawce 7.8-8mg/suw i 46mg w sofcie przy seryjnym napięciu.Jeżeli wiesz,co to w ogóle oznacza...zapas paliwa mam jeszcze kosmiczny.

Aha wylicza się współczynnik korekcji,nie żaden błąd:facepalm:.Błąd to się wkradł w Twój błędny tok czytania ze zrozumieniem.Błąd,a korekcja,to dwa różne słowa nie mające ze sobą nic wspólnego:doh:.

Ta,jak każda inna maha oprócz wielu innych cech,jakich nie posiada DP z Mineralnej,nie upiększa sztucznie wykresów,nie rysuje idealnie gładkich kreseczek,a faktyczny przebieg krzywych,z górkami,dołkami,załamaniami itp itd.

Pokaż mi coś takiego na wykresie z Mineralnej.Tylko mi nie pisz,że Witek tak pięknie fury stroi,bo się :grin:... .

Tu masz przykład jego perfekcyjnego wysterowania turbiny,jak to zwykle w jego przypadku,zero kompromisów,zawsze perfekcyjna robota,idealne wysterowanie,mistrzostwo i basta:polew:.Wisz o czym świadczą w logu 011 wartości 2601:naughty:??

Jak nie,to Ci mogę napisać.

Dodatkowo stroił to auto na padniętej przepływce i na pompie,która nie trzymała kąta wtrysku:polew:.Była to hybryda,która nie miała pewnego moda,stąd taki problem.Ale żeby taki fachura tego nie wiedział.Wszystko,ble by tylko kasę wyrwać.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

ja Ci wysle pompe, przerobisz?

Raczej nie,było się wcześniej orientować,jak byłem chętny.Teraz to już mam 100% pewności,że te mody robią robotę i nikomu tego udowodniać nie muszę.Druga sprawa,jak już pewnie sam wywnioskowałeś,nie mam bladego pojęcia o modzeniu pomp,prawda Krzysiu?

Mam nadzieję,że jakoś pomogłem:wink:,pomimo tego,że uznawany jestem za kompletne beztalencie.Ale im więcej was tak myśli,tym lepiej.

Przepłacajcie,płaćcie chorą kasę za nic nie warte 107j,później płaczcie,zamiast kombinować,jak chociażby kolega Krzysiu,fakt,że z przymusu,ale przeczytał między innymi moje wypociny i zrozumiał.Dzięki temu dużo tańszym kosztem,jak zakup kolejnej 107j,zdobył kilka koni więcej.A nic szczególnego w swojej pompie nie modził.Ale żeby można było wiedzieć z czego brać graty,trzeba było trochę tych pomp rozebrać i porównać,sprawdzać oraz testować.Dzięki temu potomni wiedzą z czego brać graty.Nie musicie dziękować.

Powiem tylko tak,pompa 107j ma dobre jedynie dwa elementy,jednym z nich jest fala,drugim nastawnik.Wszystko inne jest gów..o warte,a jakie drogie:facepalm:.

Powtórzę tylko,że na pewnej ori 10tce z kilkoma modami,230tkach wyszło 190/400,bez wałka sdi,więc możecie sobie,o ile potraficie,wyobrazić,co wyjdzie na 11tce z dużo wyższą falą,jak ta de 110.

Pomiary mocy na zagranicznych forach dokonywane są na takim sprzęcie,jakiego nawet nasz najbiedniejszy tuner nie kupi,bo szkoda mu będzie kasy.Albo inercje,albo dynomety.

Pokaż wynik z maha,albo super flow,to będzie można podyskutować.

Ja bym bardzo chciał zobaczyć tylko wynik z maha,nic więcej,może być nawet z Kieleckiej,choć bliżej jest do Piaseczna.Jednak to życzenie pozostaje w sferze moich największych marzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma wspolnego mineralna i Witek z wykresem Krzyska?

107j wroci przeciez pisal ze ta z reno wpadla po awarji starej 11ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędem by było wsadzenie ponownie tej starej 11tki,ja bym wsadził do tej starej sekcję z reni+ coś tam jeszcze:wink:,ale to ja.

Pisałem o Witku,jego przesławnej tutaj hamowni,jego wychwalanej pod niebiosa robicie w kontekście genialnej wypowiedzi kolegi,który błędu od współczynnika korekcji odróżnić nie potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędem by było wsadzenie ponownie tej starej 11tki,ja bym wsadził do tej starej sekcję z reni+ coś tam jeszcze:wink:,ale to ja.

i tak wlasnie zostala poskladana:hi:

ale jeszcze sobie poczeka

najpierw orginalna 107j :grin:

Powiem tylko tak,pompa 107j ma dobre jedynie dwa elementy,jednym z nich jest fala,drugim nastawnik

Robert fale tak a nastawnik niekoniecznie

mam jeden i drugi na ostatniej pompie sprawdze obydwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jedynie o tym,co taka pompa 107j ma dobrego.Poza tymi dwoma elementami nie widzę tam niczego wartego takiej chorej kasy.Za dużo,dużo mniejsze pieniądze można zbudować coś o wiele lepszego i to na niższej fali.

Renia ma inaczej skalibrowany nastawnik,tam są inne wtryski,więc i inne zapotrzebowanie na paliwo.Najmocniejszy z rodziny dti to hdk 248,drugi co do mocy nastawnik z gamy hdk.

Tłokoroździelacz ze 107j ma kilka spieprzonych cech,które nie robią go tam mocnym,jak chociażby ten z reni 982/983/988.Fabryczne obostrzenia mocy silnika przy gównianych wtryskach swoje w tej pompie niestety zrobiły.I pomimo,że obydwa to 11tki,to różnice są znaczące,chociażby takie,jak między tłokami z afn-a i 1Z'ta/ahu.

Tak samo są różnice w budowie tłoka z pomp od reni 993 i 988.Ten drugi jest lepszy,mimo,że obydwa,to 11tki,co dla wielu jest brednią,bo dla nich 11tka,to 11tka:grin:.

Gdybym nie napisał,co trzeba zrobić w hybrydowej pompie,żeby nie było problemu z wyprzedzeniem kąta,notoryczną przypadłością tych hybryd,to pewnie do dzisiaj wszyscy by na te pompy psioczyli,lejąc przy tym morze łez i rozkładając bezradnie ręce.Pan los Rogalos miał taki sam problem z tym tdi,którego logi wrzuciłem.Nie było na górze kąta,a mimo to soft był robiony i kasa zainkasowana.O martwej przepływce,którą gdyby tylko chciał,to by w 5 minut z softu wywalił,nie wspomnę.

Nasuwało by się pewne pytanie.Jaki tuner robi niesprawne auto?Tak niesprawne,jak tamten golf tdi i kasuje gościa 1600 zeta za strojenie indywidualne:facepalm:.Turbo kompletnie nieopanowane,co sprytnie w sofcie zatuszował,przepływka martwa,nie chciało się jej z softu wywalić,kąta pompa nie trzymała.Efekt,1600 zeta psu w d*pę wydane na indywidualnym i gówno z tego.

Tak się robi softy u Rogala:polew:.

Obecnie robi się tanie i bardzo mocne pompy,co dla wielu wyznawców ich zdaniem jedynie słusznego numeru ...107J jest niemożliwe,bo tylko ori 11tka ...107J robi robotę:facepalm:.

Wystarczy trochę innych dodatkowych modyfikacji i jest pompa 11tka o wydajności 12tki:naughty:.Już kilka osób przekonało się do hybryd i z zadowoleniem się o nich wypowiadają.

Wszyscy moi znajomi posiadacze tdi już na takich ganiają,zachwyceni są jak dzieci nowymi zabawkami.

Aaa,przyjrzyj się pewnemu elementowi wewnątrz pompy z reni i tej 107j.Suwmiarka coś podpowie i nie mam na myśli podkładki kalibrującej dawkę paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renia ma inaczej skalibrowany nastawnik,tam są inne wtryski,więc i inne zapotrzebowanie na paliwo.Najmocniejszy z rodziny dti to hdk 248,drugi co do mocy nastawnik z gamy hdk.

ja mam założony nastawnik hdk 253

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trochę słabszy,mimo to i tak jest mocniejszy,jak te z tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trochę słabszy,mimo to i tak jest mocniejszy,jak te z tdi.

to ktory nastawnik jest najlepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucilem nastawnik z afn, wrzucac z ahh, bedzie lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucilem nastawnik z afn, wrzucac z ahh, bedzie lepiej?

dzis bylem na dynomecie by sprawdzic ori11

jak dostane maila to wkleje wykres tak dla porownania pompy z ahh do pompy z reni 988 na fali de110

na tym samym programie

slabszy 11-tka.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...