Skocz do zawartości
IGNOROWANY

golf 3 variant tdi + gtb


krzysiek1606

Rekomendowane odpowiedzi

Myslalem ze pytasz o ostatni wykres. U Krzyska pompuje 1.65 :hi:

Krzysiek na zime powinienes jezdzic na jakims lajtowym programie jakies 140-150km :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek na zime powinienes jezdzic na jakims lajtowym programie jakies 140-150km

nie ma sensu może z dwa dni bym wytrzymał :grin:

niestety cenna rada ale nie skorzystam:hi:

lubię jezdzic na mocnym programie :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sensu może z dwa dni bym wytrzymał :grin:

niestety cenna rada ale nie skorzystam:hi:

lubię jezdzic na mocnym programie :banan:

do dobrego człowiek sie szybko przyzwyczaja:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak zapytam golf 3 w kombi waży 1600kg? tyle co bmw e39?

To jest waga auta oraz kierowcy i pasazera ....

1380 Golf +120 Krzys+100 Ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten golf wazy wiecej niz a4 w avancie.

A ten wykres ibiza SDI to wartosci wagi jeszcze nie dodane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten golf wazy wiecej niz a4 w avancie.

A ten wykres ibiza SDI to wartosci wagi jeszcze nie dodane?

Golf byl wazony na wadze przez Krzysia [biorąc pod uwage to co na co dzien wozi w bagażniku to jest to jak najbardziej realna waga :wink:]

Ibi w takiej konfiguracji wazy ledwo ponad 1000 kg

p.s moja ex A4 B5 Avant wazyla ~1430 kg z pelnym bakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobotę zostało przerobione i zamontowane następne gtb 17 do audi a4 b6

i log na programie z gt1749va

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobotę zostało przerobione i zamontowane następne gtb 17 do audi a4 b6

i log na programie z gt1749va

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Na którym biegu to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobotę zostało przerobione i zamontowane następne gtb 17 do audi a4 b6

i log na programie z gt1749va

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Na którym biegu to?

na 3 i pomimo napędu na 4 koła nie dało się lepiej zlogować:whistling:

i log po korekcie na szybko aby sprawdzić jak steruje ciśnieniem:decayed:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

:shock3::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest potenciał:decayed: widac ze dobrze wstaje :jerk:

Gora jest jeszcze lepsza, tylko czekac na finalne strojenie :lol1:

PS oby tylko napinacz wytrzymal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quattro - krótkie biegi. To też ma znaczenie. A mógłbyś zlogować na 4 biegu?

To co widać też nie przekłada się na fizyczne przemieszczanie auta na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest potenciał:decayed: widac ze dobrze wstaje :jerk:

Gora jest jeszcze lepsza, tylko czekac na finalne strojenie :lol1:

PS oby tylko napinacz wytrzymal

A po czym ten potencjał widzisz?

a po za tym to co to za log z turbiną GT1749va?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quattro - krótkie biegi. To też ma znaczenie. A mógłbyś zlogować na 4 biegu?

To co widać też nie przekłada się na fizyczne przemieszczanie auta na drodze.

no wiesz w sobotę cały dzień padał śnieg i na 3 nie dało się loga zakończyć wyżej

ale skoro ty wiesz lepiej:grin:

a po co ci na 4?

właściciel audi jak zrobi korektę programu to wstawi wykres i logi:wink:

A po czym ten potencjał widzisz?

a po za tym to co to za log z turbiną GT1749va?

będzie program i wykres sam zobaczysz

co do loga to jest on tylko na programie pod turbo gt17

i pokazuje jak steruje ciśnieniem :decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pewnie jak doleje max paliwa to będzie musiał walić 2 bary na tym setupie na którym wyjechał czyli długość dźwigienki plus regulacja sztangi i będzie miał wysterowanie 90% mapy;P

Po za tym ja pytałem po czym kolega widzi potencjał? nie jak bezie po korekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pewnie jak doleje max paliwa to będzie musiał walić 2 bary na tym setupie na którym wyjechał czyli długość dźwigienki plus regulacja sztangi i będzie miał wysterowanie 90% mapy;P

Po za tym ja pytałem po czym kolega widzi potencjał? nie jak bezie po korekcie.

piotrek

muszę cię rozczarować długość sztangi została ustawiona na stole warsztatowym:decayed:

i na aucie nie przewiduje żadnej korekty jej długości

powiem tak turba nie widziałeś i przeróbki a tym bardziej jak działa sterowanie

więc to co piszesz na temat wysterowania n75 to wróżenie z fusów :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziałem ale na końcu loga widać że przy 70% nie potrafi zbić doładowania do zadanego a co będzie jak będzie więcej paliwa i więcej spalin ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziałem ale na końcu loga widać że przy 70% nie potrafi zbić doładowania do zadanego a co będzie jak będzie więcej paliwa i więcej spalin ?

a może tak dla porównania ty byś wrzucił loga 11 na 3 co:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quattro - krótkie biegi. To też ma znaczenie. A mógłbyś zlogować na 4 biegu?

To co widać też nie przekłada się na fizyczne przemieszczanie auta na drodze.

no wiesz w sobotę cały dzień padał śnieg i na 3 nie dało się loga zakończyć wyżej

ale skoro ty wiesz lepiej:grin:

a po co ci na 4?

To chyba naturalne, że nie dało się zlogować do końca jak wchodzi najwyższa moc.

Nie mówię, że wiem lepiej, okay?

Mówiąc o przemieszczaniu się auta na drodze bardziej chodziło mi o to jak wstaje. Łatwiej osiągnąć jest 1.5 bara przy 2000rpm na krótszej skrzyni. Ja np. w serii po samym chipie tyle nie miałem a wyszło baaardzo dużo momentu przy 2000rpm, a np. juby_p miał większe doładowanie na dole przy podobnym sofcie.

Loga na 4 chciałem zobaczyć, bo chyba mógłby jeszcze lepiej wstać, mam rację? Jak zestroicie to wklej. Z ciekawosci zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po czym ten potencjał widzisz?

a po za tym to co to za log z turbiną GT1749va?

Po prawidlowej przerobce turbo i po tym ze bez korekty po poprzedniej sprezarce jest zdecydowanie lepiej co chyba tez obrazuje potencjal obecnej...

Przekonamy sie czy lepiej bylo wrzucic GTB22 i miec 230km i kosmiczne 330nm przy 2tys :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...