krzysiek1606 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam Zamieszczam wykresy mojego Golfa 3 po modyfikacjach mechanicznych golf3 wariant silnik afn pompa 107j +pompa zewnętrzna wtryski 216 bosch fmic z w211 3.2cdi kolektor awx map 051c gtb1756vk wydech fi 60 na końcowym tłumiku arl wkładka filtra pipercross program by spanky [ EDC chip tuning ] kodowanie 1.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl i drugi pomiar na innej hamowni specjalnie dla sagona vw3.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a jakie turbo bo nie napisales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 gtb1756vk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 No to nie jeden gościu w bmw musiał na światłach się zdziwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 bardzo ladnie wstaje:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 No to nie jeden gościu w bmw musiał na światłach się zdziwić Ze zderzakiem z R32 nawet kombi nie jest juz takie niepozorne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 bardzo ladnie wstaje:wink: Trzeba dodac ze Krzysiek sam osobiscie przerobil GTB na podcisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 pięknie gratulacje dla Spankyego i właściciela;) Ta pompa wtryskowa to jest ta słynna 11? Dodatkowa pompka była niezbędna? Co tam za sprzęgło masz?D Przepływka została? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 pięknie gratulacje dla Spankyego i właściciela;) Ta pompa wtryskowa to jest ta słynna 11? Dodatkowa pompka była niezbędna? Co tam za sprzęgło masz?D Przepływka została? tak to jest słynna 11 po przepływce śladu nie ma co do pompki dodatkowej to sam pomyśl sprzęgło t4/vr6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Na dynomecie jest 330 Nm przy 2000 obr, na rolkach 370~375. Różnica spora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 pytanie gdzie jest dobrze heh Sama modyfikacja i mody mechanicze - SPOKO.... pewnie odczujesz brak 4x4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Na dynomecie jest 330 Nm przy 2000 obr, na rolkach 370~375. Różnica spora... moze dlatego ze na dyno Golf byl hamowany na 3ce a na rolkach na 4ce... przemik przy tej mcy 4lapy to bezsens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Nie to żebym sie czepiał bo wynik świetny Ale różnica mnie zastanawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Na dynomecie jest 330 Nm przy 2000 obr, na rolkach 370~375. Różnica spora... pytanie gdzie jest dobrze heh Panowie , i na Dynomecie i na rolkach jest to samo .. musicie nauczyc sie tylko czytac wykresy ... niestety skalowanie osi RPM na Dynomecie jest lekko przesuniete "optycznie" kreseczki na osi rpm odpowiadaja liczbie rpm w podpisie P.S wystarczy spojrzec na max wartosc momentu i wiadomo jak czytac wartosc rpm na osi poziomej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 No wlasnie ja tak patrze i na wykresie z dyno i z ecu jest przy 2tys ok 370nm Michal na wysokosci napisu 2200 masz 2000tys 2200 jest tam gdzie kreska. Podpisane jest co 400obr/min a kazda linia to 200obr, 330nm jest przy 1800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 bardzo ladnie wstaje:wink: Trzeba dodac ze Krzysiek sam osobiscie przerobil GTB na podcisnienia chyba trzeba skarpete ruszyc i myslec o GTB:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 bardzo ladnie wstaje:wink: Trzeba dodac ze Krzysiek sam osobiscie przerobil GTB na podcisnienia chyba trzeba skarpete ruszyc i myslec o GTB:decayed: trzeba trzeba bo warto skarpete opróznić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 a ile dmuchacie tutaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 1.65 jak mnie pamiec nie myli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Sorry źle przeczytałem, podejrzewam że na przesunięcie wartości nie nabrałem się tylko ja ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- Turbo wstaje jak głupie ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Swoją drogą wynik jak z wtryskami 230. Nic nie było grzebane przy głowicy (remont?) Nie uważacie że trochę za dużo jak na ten dół silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się