Bartoszzz Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 numer części to: 058 121 132 kruciec jest już razem z oringiem, koszt 60 zł.
Kony Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzięki bardzo ---------- Post dopisany 08-04-2013 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2012 at 12:37 ---------- Tak jak mówiliście to była uszczelka pod pokrywą oraz uszczelka pod napinaczem. Wymieniłem wszystkie uszczelki, dodatkowo dodałem silikon na uszczelki, najwięcej na te półkola pod napinaczem. Kruciec też wymieniłem. NIestety kupiłem króciec Meyle i nie był do końca spasowany, musiałem jeszcze raz rozbierać i dac innego oringa bo się lało. Więc lepiej zamówić jednak w ASO, mnie nie chciało się czekać i jeździć dwa razy. 1
michalak Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Witam . U mnie problem jest z tym króćcem .Wyciek był między blokiem silnika a króćcem . Wymontowałem króciec , wymieniłem na oryginalny oring i dalej cieknie . Dziwne ??!!.Króciec jest dobrze dokręcony , powierzchnia silnika gładziutka , a tu dalej lipa . Wymieniłem w króćcu nowy oring na trochę grubszy myśląc ,że może ten pierwszy był za cienki i znowu lipa po całości . Króciec jest dobrze przykręcony a i tak delikatnie buja się na boki i to jest bardzo dziwne bo nie powinien się ruszać . Będę musiał wymienić cały króciec na nowy ,chodź według mnie ten stary króciec ma idealnie prostą podstawę . Wkurza mnie bo trochę przy tym trzeba się nagimnastykować .Czy ktoś miał taki przypadek ?? .Biorę się do roboty .Napiszę jak uda mi się pozbyć wycieku .Pozdrawianko.
Kony Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 U mnie dalej jest ten problem, po roku znowu zaczęło cieknąć. Bedę znowu wymieniał przy okazji wymiany łańcucha. Nie wiecie może jaki oring trzeba kupić na drugiej stronie tego krócica, tego co się łączy z dalszą cześcią układu (pod przepustnicą)? Mam pytanie czy jest jakiś numer tego orignu? Jest problem z dopasowaniem jakiegokolwiek ponieważ jest /powinien być o kwadrarowym przekroju i cieżko takiego zdobyć a w aso nie wiedzą o co chodzi. Mechanik zmieniał oringi przez kilka dni i dalej ciekło aż coś dopasował. Teraz cieknie mi znowu przy bloku a jak zdjeme cały trójnik to znowu będzie z drugim końcem problem. Oring do bloku jest w zestawie z trójnikiem natomiast tego orginu po drugiej stronie już nie ma w zestawie.
Bartoszzz Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Na drugą stronę krócca jest oring o numer części 058 121 687 o wymiarach 31,5x3,65mm. Według katalogu i zdjęć na necie nie ma on żadnego przekroju kwadratowego, tylko standardowo okrągły. Ten przy bloku ma wymiary 36x3,15 (037 121 687).
michalak Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Króciec i oring wymieniony.Wszystko ok .Płyn nie cieknie .Pozdrawianko .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się