Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana silnika ABC na co ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym się zapytać jaki silnik podejdzie mi bez przekładania podjedzie mi do A4.

Seryjnie w niej był 2.6 V 6 ABC 150 km.

Czy taki 2,4 lub 2,8 podejdzie ?? bez zmiany osprzętu ??

Bardzo prosze o odpowiedź.

Szczeliły głowice i nie wiem co zrobić.

Rozrząd padł.

Auto jedzie tak jakby nie mogło vmax 50-60 km/h.

Straszne drgawki ma gdy wrzucam 4 i 5 bieg.

Spalanie 30 litrów na setke !! co wleje to zje !!

Opublikowano

jeśli chcesz 2.4 lub 2.8 20v to musisz mieć całość z osprzętem

Opublikowano

a ciekawe jak z 2.8 174KM :eusathink:

Opublikowano

2.8 174KM to są chyba stare silniki może by się zgrały jakoś :D

hahaha 2.7 biturbo :D sam silnik niekompletny 5 tysięcy a audica w tej chwili warta 3 xD

Biznes życia xD

Opublikowano
2.8 174KM to są chyba stare silniki może by się zgrały jakoś :D

no właśnie - ciekawe czym się różnią i co oprócz silnika trzeba by było zmienić

może ktoś napisze jakieś szczegóły :wink:

Opublikowano

podejrzewam że prócz bloków są identyczne

Opublikowano

Kurcze no nikt w okolicy krakowa nie ma takich silników.

A nie będe kupywał z wysyłki.

Chcę poprostu wiedzieć gdzie mieszka gość wrazie czegoś xD

gość co rozbiera silnik 30 km odemnie mówił mi że to są identyczne silniki.

Bez osprzętu powinny by się zgrać.

Tylko tymczasowa brak audi na V6.

Właśnie chciałbym się zapytać czy silniki FWD i quattro różnią się czymś ??

Opublikowano

FWD i quattro są takie same. Jak coś to w 2.8 aah nie pakuj się silnik starszy od abc i bardziej lubi olej.

Sensownie było by założyć 2.8 ack 193KM (lub coś podobnego), jeśli nie stać/lub nie chcesz ładować kasy to szukaj zdrowego ABC. Jeśli szukasz oszczędności to nie pakuj się w swap na inny silnik, swapu nie liczy się w tys. złotych to pasja i czas i liczy sie efekt końcowy a nie suma :) auto za 3,4 czy 1 tys. zł nie ma znaczenia ważne jak jedzie i jak bardzo oryginalny jesteś wśród innych, takie moje zdanie.

P.S

W swap ile byś nie włożył to zawsze coś się znajdzie jeszcze do zrobienia :)

Opublikowano

Po swapie też potem mogą być problemy ze sprzedaża. Wiesz jak jest w polsce, ja sam myślałem nad zmianą silnika bo trochę mało mi te 150km, ale za dużo z tym zachodu a efekt nie wiem czy jest tego wart. No gdybyś miał Q to wtedy 2.7 i gitara :decayed:

Opublikowano

Witam silniki 2.6 i 2.8 mają inny kolektor ssący 2.6 ma stały a 2.8 ma zmienną długość i różniły się też rodzajem wtrysku paliwa w każdym razie tak było w 80 b4 co do reszty to ja nie wiem powyżej opisuje silniki 2.6 ABC i 2.8 AAh

Opublikowano

Dwa różne silniki pomimo podobnej budowy ,2.8 przede wszystkim inne sterowanie (komp ,przepływka, kolektor,wiązka silnika ),mechanicznie też jest kilka różnic , szukaj 2,6 z ostatniego wypustu ( ten z czarnymi deklami zaworowymi)jak zdrowy to całkiem nieźle jedzie , sporo audi w nim poprawiło,najlepiej z A6 c4 z ostatniego wypustu .

Jak ubierzesz 2,8 w twój kolektor to nie ogarniesz tego żeby poprawnie jeździło.

Opublikowano

wsadzaj 2.8 ACK 193 km- najlepsza opcja w ośce- 2.7 T to trochę dużo mocy jak na FWD. Musisz wymienić również kompa i wiązki, immo. Kup całego angola na graty i przełóż co potrzebne- najlepsza opcja.

Opublikowano

to już lepiej kupić angola a z obecnego auta zrobić przekladke dechy itd... mniej bedzie roboty,a reszte na czesci owalic

Opublikowano

Ja mam tego z czarnymi deklami ABC po przekładce z 97 roku auto 95 i jeździ bardzo miło i spalanie oleju w granicach 0,6L na 10 000 km.

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj właśnie udało mi się kupić silniczek ;)

Nowy Czarny jak kolega darek995.

Wcześniej miałem srebrny jest jakaś różnica ??

Silnik ładnie wygląda nie ubrudzony olejami czy coś.

Oczywiście Z Angola.

Cena za jaką kupiłem silnik z alternatorami rozrusznikiem, kolektorem ssącym to 550zł :D

Opublikowano
szukaj 2,6 z ostatniego wypustu ( ten z czarnymi deklami zaworowymi)jak zdrowy to całkiem nieźle jedzie , sporo audi w nim poprawiło,najlepiej z A6 c4 z ostatniego wypustu .

A co takiego audi poprawiło w tych ostatnich wypustach?

Opublikowano

A głównie to układ smarowania+ parę pier**l w układzie chłodzenia.

Opublikowano

No silniki w zasadzie sie nie dużo różnią ale wyeliminowali bolączki wieku dziecięcego :) mój egzemplarz np. nie jest olejo-żerny. Gdzie gdy kupowałem V6 modliłem się by na takowy nie trafić, więc kupiłem wtedy a4 z 95r po przekładce silnika z 97 z a6 dlatego że w starym padł smok(zabrudził się) i auto padło tak mówił właściciel. A silnik chodziłna 10w40 więć brałem w ciemno, i nie przejechałem sie tylko miął problem z odpalaniem na chwilę obecną nie po zmianie stacji. Sąsiad ma b4 z 2.6 ale starym i już takiej kultury pracy nie ma..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...