puchacz Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam. Chciałbym się zapytać jaki silnik podejdzie mi bez przekładania podjedzie mi do A4. Seryjnie w niej był 2.6 V 6 ABC 150 km. Czy taki 2,4 lub 2,8 podejdzie ?? bez zmiany osprzętu ?? Bardzo prosze o odpowiedź. Szczeliły głowice i nie wiem co zrobić. Rozrząd padł. Auto jedzie tak jakby nie mogło vmax 50-60 km/h. Straszne drgawki ma gdy wrzucam 4 i 5 bieg. Spalanie 30 litrów na setke !! co wleje to zje !!
arts_ch1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 jak cos to mam goly slupek 2.8
MASATO Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 jeśli chcesz 2.4 lub 2.8 20v to musisz mieć całość z osprzętem
puchacz Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 2.8 174KM to są chyba stare silniki może by się zgrały jakoś hahaha 2.7 biturbo sam silnik niekompletny 5 tysięcy a audica w tej chwili warta 3 xD Biznes życia xD
Rafal_ Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 2.8 174KM to są chyba stare silniki może by się zgrały jakoś no właśnie - ciekawe czym się różnią i co oprócz silnika trzeba by było zmienić może ktoś napisze jakieś szczegóły
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 podejrzewam że prócz bloków są identyczne
puchacz Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Kurcze no nikt w okolicy krakowa nie ma takich silników. A nie będe kupywał z wysyłki. Chcę poprostu wiedzieć gdzie mieszka gość wrazie czegoś xD gość co rozbiera silnik 30 km odemnie mówił mi że to są identyczne silniki. Bez osprzętu powinny by się zgrać. Tylko tymczasowa brak audi na V6. Właśnie chciałbym się zapytać czy silniki FWD i quattro różnią się czymś ??
darek995 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 FWD i quattro są takie same. Jak coś to w 2.8 aah nie pakuj się silnik starszy od abc i bardziej lubi olej. Sensownie było by założyć 2.8 ack 193KM (lub coś podobnego), jeśli nie stać/lub nie chcesz ładować kasy to szukaj zdrowego ABC. Jeśli szukasz oszczędności to nie pakuj się w swap na inny silnik, swapu nie liczy się w tys. złotych to pasja i czas i liczy sie efekt końcowy a nie suma auto za 3,4 czy 1 tys. zł nie ma znaczenia ważne jak jedzie i jak bardzo oryginalny jesteś wśród innych, takie moje zdanie. P.S W swap ile byś nie włożył to zawsze coś się znajdzie jeszcze do zrobienia
Kasjan Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Po swapie też potem mogą być problemy ze sprzedaża. Wiesz jak jest w polsce, ja sam myślałem nad zmianą silnika bo trochę mało mi te 150km, ale za dużo z tym zachodu a efekt nie wiem czy jest tego wart. No gdybyś miał Q to wtedy 2.7 i gitara
hopek03 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam silniki 2.6 i 2.8 mają inny kolektor ssący 2.6 ma stały a 2.8 ma zmienną długość i różniły się też rodzajem wtrysku paliwa w każdym razie tak było w 80 b4 co do reszty to ja nie wiem powyżej opisuje silniki 2.6 ABC i 2.8 AAh
waskivw Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Dwa różne silniki pomimo podobnej budowy ,2.8 przede wszystkim inne sterowanie (komp ,przepływka, kolektor,wiązka silnika ),mechanicznie też jest kilka różnic , szukaj 2,6 z ostatniego wypustu ( ten z czarnymi deklami zaworowymi)jak zdrowy to całkiem nieźle jedzie , sporo audi w nim poprawiło,najlepiej z A6 c4 z ostatniego wypustu . Jak ubierzesz 2,8 w twój kolektor to nie ogarniesz tego żeby poprawnie jeździło.
szymus_k Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 wsadzaj 2.8 ACK 193 km- najlepsza opcja w ośce- 2.7 T to trochę dużo mocy jak na FWD. Musisz wymienić również kompa i wiązki, immo. Kup całego angola na graty i przełóż co potrzebne- najlepsza opcja.
pioteros Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 to już lepiej kupić angola a z obecnego auta zrobić przekladke dechy itd... mniej bedzie roboty,a reszte na czesci owalic
darek995 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Ja mam tego z czarnymi deklami ABC po przekładce z 97 roku auto 95 i jeździ bardzo miło i spalanie oleju w granicach 0,6L na 10 000 km.
puchacz Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam. Dzisiaj właśnie udało mi się kupić silniczek Nowy Czarny jak kolega darek995. Wcześniej miałem srebrny jest jakaś różnica ?? Silnik ładnie wygląda nie ubrudzony olejami czy coś. Oczywiście Z Angola. Cena za jaką kupiłem silnik z alternatorami rozrusznikiem, kolektorem ssącym to 550zł
janSerce Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 szukaj 2,6 z ostatniego wypustu ( ten z czarnymi deklami zaworowymi)jak zdrowy to całkiem nieźle jedzie , sporo audi w nim poprawiło,najlepiej z A6 c4 z ostatniego wypustu . A co takiego audi poprawiło w tych ostatnich wypustach?
waskivw Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 A głównie to układ smarowania+ parę pier**l w układzie chłodzenia.
darek995 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 No silniki w zasadzie sie nie dużo różnią ale wyeliminowali bolączki wieku dziecięcego mój egzemplarz np. nie jest olejo-żerny. Gdzie gdy kupowałem V6 modliłem się by na takowy nie trafić, więc kupiłem wtedy a4 z 95r po przekładce silnika z 97 z a6 dlatego że w starym padł smok(zabrudził się) i auto padło tak mówił właściciel. A silnik chodziłna 10w40 więć brałem w ciemno, i nie przejechałem sie tylko miął problem z odpalaniem na chwilę obecną nie po zmianie stacji. Sąsiad ma b4 z 2.6 ale starym i już takiej kultury pracy nie ma..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się