Bartollo Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam mam pytanko. Dziś rano odpalając autko i jadąc w miasto usłyszałem przekaźnik który pyka w określonych obrotach np około 1100 obr, słychać pyknięcie następne w okolicach około 2500 tyś obr pykanie ustaje po osiągnięciu przez silnik temp ok 70*. Dźwięk ten dochodzi z okolic skrzynki bezpieczników. I tu pojawia się pytanko co to za przekaźnik ?? z góry dziękuje za odpowiedz:)
machina Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Hm wydaje mi się że od świec żarowych, które to jeszcze dogrzewają komorę spalania przez ok 2 minuty po odpaleniu i gasną gdy przekraczasz 2500obr/min. Tylko dziwne jest to że w twoim przypadku taka sytuacja występuje aż do osiągnięcia przez silnik 70 stopni.
Illuminator Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 a może jest jakiś przekaźnik do dodatkowych świec żarowych podgrzewających płyn chłodniczy? I może to on tak sobie pstryka. Musisz chyba ściągnąć półkę pod kierą i wtedy sprawdzić który to
Bartollo Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Teraz się troche ociepliło i przekaźnik nie pyka. Nie mam pojęcia co to było. Poczekam na ochłodę i zobacze o co kaman:) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się