k232 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nie stawiam, że termostat jest walnięty bo wtedy by były cyrki, auto by sie nie dogrzewało albo inne jaja, temp na klimatroniku 100 stopni na vagu 97 a na zegarach w czasie jazdy temp stoi normalnie tak jak ma byc dopiero po ponownym odpaleniu silnika wskazowka idzie ponad 90 i w czasie jazdy spada. Jak dla mnie nie ma dodatkowego chłodzenia. Ten czujnik kosztuje 30 zł z firmy FAE więc nie szkoda a sie przynajmniej ja dowiem a jak się naprawi to i wy sie dowiecie co było przyczyną
Rzemyk_ELB Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nie stawiam, że termostat jest walnięty bo wtedy by były cyrki, auto by sie nie dogrzewało albo inne jaja, temp na klimatroniku 100 stopni na vagu 97 a na zegarach w czasie jazdy temp stoi normalnie tak jak ma byc dopiero po ponownym odpaleniu silnika wskazowka idzie ponad 90 i w czasie jazdy spada. Jak dla mnie nie ma dodatkowego chłodzenia. Ten czujnik kosztuje 30 zł z firmy FAE więc nie szkoda a sie przynajmniej ja dowiem a jak się naprawi to i wy sie dowiecie co było przyczyną nic nie da wymiana czujnika , ale jak nie szkoda ci pieniadzy to wymieniaj powymieniasz wszystko co mozliwe , a jak dalej bedzie to samo to wtedy wroc do tematu i wymien to co ja napisalem Twoje pieniadze .... pozdrawiam i powodzenia
k232 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Tak zrobię,dzięki a o efektach postaram się was powiadomić
Rzemyk_ELB Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Tak zrobię,dzięki a o efektach postaram się was powiadomić Jak tam kolego sytuacja zdazyles sie juz przekonac ze wymiana czujnika nic nie dala ??? ze wiatrak mimo to nadal sie nie wlacza a temperatura 100 stopni dalej u ciebie sie utrzymuje czy jeszcze nie miales czasu na stwierdzenie tego ?
pako1612 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam mam problem z moim AFN-em mianowicie auto mi sie bardzo szybko grzeje , na odcinku 3 km temperatura jest 90 stopni według zegarów , według klimatronika 88 z nawiewu leci gorące powietrze . Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt ze jak jade szybciej to temperatura rosnie do ok 120 stopni i z nawiewu leci zimne powietrze. Rozrząd wymieniałem 1 tyś km temu (rozrząd ina , pompa wody DOLZ ) , nagrzewnica Nissens , termostat ORI cały zbiorniczek wymieniałem razem z korkiem i zero poprawy. Jak sie zatrzymam temperatura spada do 88 stopni i ogrzewanie wraca , dodam ze z przelewu do zbiorniczka nie leci płyn nie idzie układu odopowietrzyc jak auto odpale jak zimne słysze przelewanie sie wody. Mam Passata b5 z tym samym silnikiem i takich cyrków tam nie ma , grzeje sie wolniej i jak zmieniałem termostat czy rozrząd to żadnego sciągania wężyka z nagrzewnicy nie robiłem tylko zalałem płyn i 2 rok jezdze i nic sie nie dzieje. Pozdrawiam
pako1612 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zapomniałem dodać auto mam od kumpla.2 miesiące przed kupnem była robiona uszczelka pod glowica bo było to samo i wymieniana była chlodnica ale również bez rezultatu. Wczoraj wyjalem pompę wody bo myślałem że się wirnik ukrecil Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 1 minute later Lecz pompa wygląda jak nowa . Dziś przeplukam wszystkie węże bo widzę że w niektórych jest nalot rdzy Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pako1612 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Mam w pudełku dziś wymienię Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 0 minutes later Bo jak narazie w aucie siedzi oriWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Zmień jak najszybciej, przekłamywanie temp w audi = cyrk. Edytowane 6 Lutego 2017 przez k232
pako1612 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 I tak zrobie Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pako1612 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Czujnik zmieniony układ wypłukany termostat dobry i jest to samo na wolnych obrotach ogrzewanie super podczas jazdy temp 100 i ogrzewania brakWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 1 minute later Jak spadnie do 90 na klimatroniku ogrzewanie super zmierzylem temp w zbiorniczku i jest 30 stopniWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pako1612 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Wszystko git jak jadę stała prędkością na klimatroniku i vagu 85-87 stopni jak dodam gwałtownie gaz 105 stopni podejrzewam wiskoze bo przy 105 stopniach zatrzymam ja ręką Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 No to masz odpowiedź. Tam pewnie łożyska wiskozy nigdy nie były robione
pako1612 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Ori behr siedzi Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pako1612 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Nic nie pomogło biorę się za ściągnięcie głowicy .Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pako1612 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Auto zrobione śmiga aż miło a w środku wrzatek z kratek po 3 km i wkoncu bulgotanie po odpaleniu ustaloWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 0 minutes later A wadliwa okazała się uszczelka pod glowica brakowało 5 dziur na kanałach wodnych w uszczelce Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 To co sama uszczelka była nie taka jak potrzeba?
pako1612 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Dokładnie tak . Głowica sprawdzona szczelna wymieniłem tylko uszczelke na taką jak ma bycWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się