Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu mi odpowiadasz pytaniem na pytanie? Odpowiedz raz a dosadnie jak wiesz czemu taka wysoka temp. A jak nie wiesz to zaprzestań pisać i może ktoś inny da rade pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu mi odpowiadasz pytaniem na pytanie? Odpowiedz raz a dosadnie jak wiesz czemu taka wysoka temp. A jak nie wiesz to zaprzestań pisać i może ktoś inny da rade pomoc.

bo to nie wina termostatu przeczytaj co wyzej napisalem jakby sie termostat nie otwierał to byscie auta pogotowali!!!

a z reszta jak langista karze to wymień termostat napewno pomoże :grin:

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wina czego skoro taka wysoka temp?

A gdzie masz napisane, ze kazał? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest termostat behr... wiskoza nie spina bo jak skoro chlodnica zimna... pierwsza pompa z ruvile czy jakoś tak druga zwykła krafta. .. termostat dobrze założony. .. przypominam 4 termostaty 2 pompy nowa chlodnica nowa nagrzewnica pulkanie układ krocce nowe ... odpowietrzony na wszystkie sposoby przynajmniej tak mysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjrzyj sie paownikowi albo podjedz do jakiegos kumatego gazownika

pompa wody lepiej jak był ten ruville bo kraft to wielkie g

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie on jest zapowietrzony, widać powietrze w układzie i to jest główny problem. Wydaje mi się że gdzieś jest nieszczelność, wiem że wszystko zostało sprawdzone, ale gdzieś zasysa to powietrze i nie koniecznie może być widoczny wyciek. Takie punkty gdzie nie widać za bardzo wycieków to:

- podstawa filtra oleju, jeżeli przez nie przepływa płyn chłodniczy. Zepnij przewody węża z płynem chłodniczym na krótko i zobaczy czy się da odpowietrzyć po cyzm sprawdź czy dojdzie do ponownego zapowietrzenia. Jak będzie ok to pękła podstawa.

- nagrzewnica, ale została sprawdzona więc nie ma tematu

- kanał w środku bloku, ale też zostało sprawdzone

- korek?? Chociaż nie jestem w tym temacie przekonany żeby on był winowajcą

Pompę wody i termostat bym wykluczył, bo płyn widać że płynie właściwym tempem, termostat wykluczam na podstawie wcześniejszych wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę nowy pomysł i wskazówka z tą chlodniczka oleju pominę i sprawdzę

a ten płyn wrze czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź wrzuć termostat to garczka z wodą i go zagotuj. Tuż przed wrzenia wody powinien być całkowicie otwarty. Miałem kiedyś problem ze jak gasilem samochód to wylewal się płyn ze zbiornika wyrównawczego. Pomogła wymiana korka zbiorniczka wyrownawczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak płyn przy 125 wywala przy otwartym zbiorniczku... termostaty gotowane i otwieraly się ... właśnie problem wychodzi jakby nie chciał się odpowietrzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogarnołes temat?

ciśnienie układu chłodzenia w twoim silniku 1.4 - 1.6 bar', termostat otwiera się przy 85 do 105 stopni celcjusz

Edytowane przez hosearkadio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kolego wiskoze

to by się grzał w największe upały w korkach

a w zime by sie nie grzał?

No mi się nie grzeje, a wisko mam do wymiany. Grzeje się tylko jak stoję w korku w największe upały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie by auta pogotowali.

wystarczy że termostat sie za pożno otwiera i dlatego taka tamp jest.

zamiast szukać dziury w całym polecam zakup ori termostatu . jak już to nie pomoże to dopiero płukanie itd.

przerabiałem temat w mojej poprzedniej audi 1.8 ADR i tylko tyle że sie napracowałem a winny i tak był termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro pominę chlodniczke oleju i zobaczymy czy coś to daj fakt z chlodniczki mam jakiś wyciek mały ale może akurat zapowietrza się w ten sposob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie by auta pogotowali.

wystarczy że termostat sie za pożno otwiera i dlatego taka tamp jest.

zamiast szukać dziury w całym polecam zakup ori termostatu . jak już to nie pomoże to dopiero płukanie itd.

przerabiałem temat w mojej poprzedniej audi 1.8 ADR i tylko tyle że sie napracowałem a winny i tak był termostat

piszą że już chyba 4 termostaty założył

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładałem termostaty ori, behr, wahler i vernet i jeszcze nia zdażyło mi sie aby jakis nie działał prawidłowo.

ale jak chce niech sprobóje z ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...