bombel28 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam proszę o pomoc Po kilku godzinnym postoju samochód ciężko odpala a jak odpali to straszne zadymi na biało - wtryski wymienione - czujnik tem. wody wymieniony i inne również wymienione - wgrano aktualizację oprogramowania u LELKA (zero błędów) Żaden mechanik nie ma pojęcia, co może być przyczyną ...
skius Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Maiłem to samo.Po wyczyszczeniu(wypiaskowaniu)turbiny pali od dotyku na zimnym. Zapewne (a nawet na pewno) sprawność turba przekłada się na rozruch silnika.
bombel28 Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 Świece wymienione. co ma turbo do odpalania
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Turbo nic nie ma do odpalania silnika. Sprawdź świece i kąt synchronizacji.
danielo Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Właśnie sprawdź kąt synchronizacji,ja mam odwrotny przypadek i pewien magik z forum stwierdził,że to jest właśnie to.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Panowie kąt synchronizacji sprawdzony, świece nowe. jakie powinno być ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu (pompa w baku) ?
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Jeśli jest im dłużej auto stoi tym gorzej odpala to zapowietrza Ci się układ paliwowy.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 jak najlepiej sprawdzić czy się zapowietrza ?
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Maiłem to samo.Po wyczyszczeniu(wypiaskowaniu)turbiny pali od dotyku na zimnym.Zapewne (a nawet na pewno) sprawność turba przekłada się na rozruch silnika. tak, i czystosc rak kierowcy rowniez. ---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ---------- Witam proszę o pomoc Po kilku godzinnym postoju samochód ciężko odpala a jak odpali to straszne zadymi na biało - wtryski wymienione - czujnik tem. wody wymieniony i inne również wymienione - wgrano aktualizację oprogramowania u LELKA (zero błędów) Żaden mechanik nie ma pojęcia, co może być przyczyną ... Wtryski, sprawne? zamontowane prawidlowo? Swiece zarowe sprawne? (blad VAG) sprawdz czy auto ustawione na gorce, przodem w dol lub gore, czy uruchamia sie latwiej. do sprawdzenia kompresja na zimnym, cieplym.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 W tym silniku nie idzie zmierzyć kompresji jest to jedyny typ silnika (BLB) gdzie nie da się tego zrobić. - wtryski zamontowane prawidłowo - zero błędów VAG
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 W tym silniku nie idzie zmierzyć kompresji jest to jedyny typ silnika (BLB) gdzie nie da się tego zrobić. Bez zartow, nawet nie podejme tematu.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Co cię tak kręci ? tak powiedziano mi w autoryzowanym serwisie AUDI gdzie auto stało 4 dni
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Co cię tak kręci ?tak powiedziano mi w autoryzowanym serwisie AUDI gdzie auto stało 4 dni powiedzieli bzdure. Jest to bardziej skomplikowane, trzeba zdjac pokrywe glowicy jednak nie niewykonalne. sprawdz z gorki. byc moze ktoras z pomp nie domaga. moze byc peknieta glowica.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 któraś z pomp nie domaga (nie domyka?)
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 - pomp paliwa, albo pomocnicza w zbiorniku albo tandem pompa ( wysokiego cisnienia)
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Właśnie powiedz jakie powinno być ciśnienie które dochodzi do filtra z pompy pomocniczej
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Zrób tak jak Musashi pisał. Dobrze Ci podpowiada. Ciśnienie nie powinno mieć wpływu na odpalanie jeśli paliwo się nie cofa, może mieć podczas max rozpędzania na ostatnim biegu, choć nie jestem tego pewien na 100% bo pompa tandemowa może dać rade zaciągać paliwo by go nie brakło podczas długotrwałego przyśpieszania.
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Właśnie powiedz jakie powinno być ciśnienie które dochodzi do filtra z pompy pomocniczej tandempompa ma dawac 10,5 ba przy 4000 rpm.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 A powiedzcie mi co ta górka ma wspólnego z odpalaniem? Pytam bo nie mam górki w okolicy domu a na uli zostawić auto to LIPA straszna ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się