Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej i kontrolak OilDruck


gelu1

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę że nie przemówił do Ciebie ten filmik. Turbina przy -20C dostanie w kość, zalewaj 5W będzie od razu wiadomo czy silnik zdrowy czy do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjołem decyzje zaleje silniczek Motulem 6100 10W40 zobaczymy reakcje, nie chce aby doznał szoku. Jak wszystko będzie ok zastanowimy sie w późniejszym czasie nad 5W. Miejmy nadzieje tylko żeby ciśnienei było, podobno pompa nowa, miejmy nadzieje. Opisze koło niedzieli co i jak.

Po co się pytasz ludzi o pomoc jak i tak robisz swoje ???? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem wlane 10w40 castrola silnik byl fest uwalony szlamem,plukanka i motul xcess 5w40,nastepna wymiana plukanka i x lite 0w30 napinacz przestal stukac [z rana] silnik sie pocil i dalej sie poci.Teraz z rana jak troszke depne na zimnym to mnie serce tak nie boli bo wiem ze oliwka jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisąłem tak zrobiłem Motul 6100 10W40 zalany. Silnik ciszej chodzi i ładniej pracuje. Teraz zobaczymy jego apetyt na olejek. Wiem że zalecany jest syntetyk ale pomału zobaczymy jak na tym bedzie sobie radzil.W spalinach na wolnych obrotach czuć taki niepokojący zapach spalenizny. Na niebiesko nie kopci. Dodatkowo postanowiłem poczyścić odmy i filtry wymienić. Odmy zabite a ta plastikowa wychodzaca z silnika popekana i dookoła zabrudzone olejem. Jeszcze jedno bo zauważyłem ze przepływomierz jest troszke zabrudzony olejem, jednak przy przepustnicuy jest ok była delikatnie brudna wyczyscilem ja z jednej strony. Wydaje mi sie ze włąsnie ta odma idzie ten olej na ten przeplywomierz, wiem ze czasem wpuszczalo sie ja na zewnatrz np do jakiejs puszki. Komunikat o stanie oleju nadal przy checku wyswietla sie na czerwonachoć oleju est na max. I jeszcze taki temacik co sadzicie o stozkach w tych silnikach, mam nowy stozek a musze wymienic filtr czy zalozenie jego moze cos pogorszyc etc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyszczenie przepustnicy z jednej strony nie daje zupełnie nic..........musisz zakupić w ASO uszczelkę między przepustnicę a kolektor (ok. 10zł) wykręcić przepustnicę wyczyścić do połysku w szczególności: gardziel na całej długości i klapkę i jej krawędzie (nie używamy do tego żadnych narzędzi oprócz pędzelka i szmat) a potem to już adaptacja przepustnicy i jesteśmy szczęśliwi.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby wiedzieć więcej o turbo,przeplywce mógłbyś zrobić logi ale teraz nienajlepsza pora roku na to...

Wysłane z mojego HTC WILDFIRE S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...