barrowiec1 4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Panowie, pomoże ktoś w odczycie logów... Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: n/a - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 o juz wstawiles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 wedlug mnie cos przeplywka nie pokazuje ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 po pierwsze logi do porawki bo sa zrobione nie do odciecia , po drugie masz masakryczne spalanie stukowe . kiedy wymieniałes swiece i jesli tak to na jakiekie wymieniałes ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Tak myślę, ze juz chyba z dwa lata na tych świecach. Czy NGK pfr6q do gazu będą dobre? Co znaczy do odcięcia? 4500 obr bylo... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Logi robi się w tych silnikach do odcinki czyli 6880obr. Ale już widać że problem sest w samym dolocie pomiędzy przepływką a turbiną (w grę wchodzą też wężyku dochodzące do dolotu) lub walnięta jest przepływka. Na początek zrobił bym sprawdzenie całego układu pod ciśnieniem i jak nic nie wyjdzie przepływka do pomiany. ---------- Post dopisany at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ---------- aaa... mam nadzieje że logi robione na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Na benzynie i to po przejechaniu ok 50km i wykasowaniu długoterminowych... a świece i tak wymienić? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Na benzynie i to po przejechaniu ok 50km i wykasowaniu długoterminowych... a świece i tak wymienić?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 2 lata to nie tragedia na te świece... no chyba że machasz po 25tyś rocznie to wymień ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:17 ---------- ...widać że same świece nie są tu problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 jak by miał lewe powietrze w dolocie to by mu kopcił a nie kopci czy to raczej niekoniecznie taki objaw? Przepływke zawsze można zregenerować przed wymianą, są takie pryskacze do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 zrób porzadne logi . regeneracia przepływki w 1.8 t nie wchodzi w gre . raczej nie masz nieszczelnosci bo turbo wstaje bardzo wczesnie co swiadczy o tym ze układ jest szczelny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 zrób porzadne logi . regeneracia przepływki w 1.8 t nie wchodzi w gre . raczej nie masz nieszczelnosci bo turbo wstaje bardzo wczesnie co swiadczy o tym ze układ jest szczelny . Dlaczego regenracja nie wchodzi w gre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 bo 1.8 t to nie tdi i nie zregenerujesz tej przepływki ,a nawet jak ja rozwiercisz lub umyjesz i zacznie pokazywac bzdury to dopiero zaczna sie dziac cuda . a po pierwsza musza byc zrobione porzadne logi bo wtej chwili to jest tylko gdybanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 jak by miał lewe powietrze w dolocie to by mu kopcił a nie kopci czy to raczej niekoniecznie taki objaw? Przepływke zawsze można zregenerować przed wymianą, są takie pryskacze do czyszczenia Nie masz zielonego pojęcia to nie wprowadzaj ludzi w błąd ... to nie gnojowóz że jak ma nieszczelność to wali sadzą z fajek:decayed: A przepływkę to się raczej płucze profilaktycznie i nie wiele to pomaga. U mnie w aucie po virusie przepływka przysyfiła się na tłusto od wkłądki K&N i czytała max. 148g/s i po kilku psikaniach roztworem stworzonym do tego jakoś nic się nie poprawiło. Po wymianie przepływki na nową mam 163g/s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 czyli nie zabierać się za przepływkę dopóki nie dostanie on mocno w piz... i wkręcać go na 6800 obr?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 odepnij aku na kilkadziesiąt min. puźniej po podpięciu rozgrzej go na benzynie i zaloguj do odcinki bez przełanczania na lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Dżizus, on nigdy 5000 obr nie przekroczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 To nie gnojowoz ale lewe powietrze skutkuje nadmiernym dymieniem, i jest to pierwsza rzecz jaka sie w tych przypadkach sprawdza, temat przewalkowalem na swoim tdi, jesli o ty nie wiesz to pojecia to chyba ty nie masz kolego. Chyba ze w silnikach benzynowych sie tak nie dzieje to sory andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 To nie gnojowoz ale lewe powietrze skutkuje nadmiernym dymieniem, i jest to pierwsza rzecz jaka sie w tych przypadkach sprawdza, temat przewalkowalem na swoim tdi, jesli o ty nie wiesz to pojecia to chyba ty nie masz kolego.Chyba ze w silnikach benzynowych sie tak nie dzieje to sory andrzej. Sam sobie odpowiedziałeś Czekamy na logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 zrobione nowe logi, mam nadzieję, że lepsze tylko sorry, że do odcięcia nie było ale aż mi go szkoda było, 160km/h na 3?? Ja do takiej jazdy nie przyzwyczajony...:facepalm: Log (0 - 003) Log (1 - 031) Log (2 - 120) Log (3 - 115) Log (4 - 118) Log (5 - 020) ---------- Post dopisany at 02:14 ---------- Poprzedni post napisany at 01:25 ---------- przed zrobieniem logów błędy w silniku zostały wykasowane po - wyskoczyły błędy: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded jak dotychczas myślałem, że to tylko na gazie wyskakuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 tylko sorry, że do odcięcia nie było ale aż mi go szkoda było, 160km/h na 3?? Ja do takiej jazdy nie przyzwyczajony...:facepalm: a myślałeś że logi robi sie pchając samochód :facepalm: przepływka, świece, nieszczelnośc (DV, WG, N75, wężyki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się