barrowiec1 4 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 jak pisałem wcześniej, on nigdy 5000 nie przekroczył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Pierwsze logi wyglądały znacznie lepiej... teraz auto wpadło w tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 logi sie do niczego nie nadaja bo sa robione w trybie awaryjnym .pokasuj błedy i powtórz logi przed logowaniem karzdego bloku kasuj błedy i loguj blok 2 a nie 3 bo logujac 3 blok nie widac co sie dzieje z czasami wtrysków . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Błędy były wykasowane przed robieniem logów... i po robocie wyskoczyly te dwa błędy Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 w czasie robienia musaiły ci wyskoczyc bo widac ze sterownik jest w trybie awaryjnym .zrób inaczej zacznij od sprawdzenia szczelnosci układu cisnieowo i wymiany swiec , dopiero wtedy moze wyjad jakies sensowne logi , jak zlikwidujesz nieszczelnoaci i pozbedziesz sie spalania stukowego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Swiece to ngk pfr6q ? Będą one dobre do gazu? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 tak takie swiece maja byc tam załorzone nic innego bo beda powodowały spalanie stukowe .tu masz linka jak zrobic test szczelnosci Jak przetestowac pod cisnieniem uklad dolotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Czy walnieta przeplywka może powodować długie odpalanie? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 przepływka nie ma wpływu na odpalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam ponownie po świętach i w Nowym Roku Świece wymienione, test szczelności niby zrobiony ( mechanior robił test po swojemu, nie tak jak w linku, jeden wężyk niby znalazł dziurawy ), po każdym logu wykasowywane były błędy, logi robiłem na dość ruchliwej trasie, także nie krzyczcie, że nie od samego dołu i nie do końca Log (0 - 020) Log (1 - 002) Log (2 - 120) Log (3 - 031) Log (4 - 115) Log (5 - 118) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Przepływka jednak wciąż mało pokazuje, jęśli wszystko szczelne to chyba do wymiany, jest jakiś problem z sterowaniem doładowania bo na początku loga przełądowało do 1 bara n75 do czyszczenia sprawdzenia, a no i dv też do sprawdzenia bo nie upuszcza ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Witam ponownie po świętach i w Nowym Roku Świece wymienione, test szczelności niby zrobiony ( mechanior robił test po swojemu, nie tak jak w linku, jeden wężyk niby znalazł dziurawy ), po każdym logu wykasowywane były błędy, logi robiłem na dość ruchliwej trasie, także nie krzyczcie, że nie od samego dołu i nie do końca Log (0 - 020) Log (1 - 002) Log (2 - 120) Log (3 - 031) Log (4 - 115) Log (5 - 118) Kręciłeś coś przy sztandze WG bo coś przeładowało w jednym miejscu??? Jak układ szczelny to kupuj nową przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 jesli nie było nic krecone przy gruszce to n75 do wymiany i tak jak kolega napisał wyzej przepływka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 a wie ktoś może nr części tej przepływki i n75 do BFB silnika?? rozumiem, że po wymianie kolejne logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 przepływomierz ma nr 06A906461L lub z X to jest regenerowany n75 058906283F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 przepływka i n75 wymienione, oto efekty: Log (4 - 002) Log (5 - 020) Log (1 - 031) Log (2 - 118) Log (3 - 115) Log (0 - 120) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 wszystko ok z autem Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 przepływka i n75 wymienione, oto efekty:Log (4 - 002) Log (5 - 020) Log (1 - 031) Log (2 - 118) Log (3 - 115) Log (0 - 120) Wsio teraz OK!! Trzecią cewkę masz nową??? a czwarta wnet padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Wszystkie cewki były wymieniane jakieś 3 lata temu, jak 3 na raz padły. Brane z ASO... Ciekawe czy w UK jest program wymiany cewek... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ---------- Post dopisany 17-01-2013 at 01:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 17:40 ---------- cewki to blok 20? i po czym wnosisz, że 4 zaraz padnie? Po tym, że ma wartości 4.5 na początku?? Czyli im mniej tym lepiej, skoro 3 ma same 0,0... Przepływka - Grzesiek pisał, że u niego brała ok.140g/sek, po wymianie na nową miał 163g/sek. To przez tego virusa takie wartości? skoro piszecie że u mnie jest OK przy 126?? Co tam jeszcze można wywnioskować z pozostałych logów? Możecie troszkę się rozpisać, wytłumaczyć, jakby komuś się chciało please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Przepływka w seri bfb ma czytać ok 133 przy odcince a co do cewek to pisałem tak bo cofa zapłon. Profilaktycznie dodał bym do paliwa specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy bo cofanie zapłonów może się też brać z lekkiego zabrudzenia. Pozdro!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się