Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z cisnieniem bulgotanie itd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...Caly czas szukam i czytam w tym temacie porady ale za pozwoleniem powtórzenia tematu prosze o podpowiedz...własnie zauwazylem ze odpalajac silnik po postoju slychac metaliczne zaklekotanie...przez sekunde moze dwie po czym cisza...jak zgasze i odpale to nie...musi chwile odstac..wiem mniej wiecej o co chodzi ale w moim przypadku po kupnie auta olej byl tak czarny ze mozna bylo nim dach smolowac..naturalnie zostal wymieniony jednak dalem sie namowic na olej castrola 10W40 po czym dowiedzialem sie od kolegi Devastation ze to bardzo zle lac taki olej do mojego silnika..jednak jeszcze nie wymienilem...powiedzcie prosze czy klekot moze byc spowodowane olejem lub syfem ktory sie nazbieral wczesniej i teraz lata ze swierzym olejem...czy wymiana na 5W pomoze???? czy mam sie spodziewac czegos strasznego...dodam ze stan oleju delikatnie ponad max...nie ubywa..czasami jadac z delikatnej gorki toczac sie za autem albo poprostu predkoscia 20-30 na godzine potrafi pojawic sie na chwile oliwiarka na fisie po chwili znika...dzieje sie to naprawde sporadycznie

Opublikowano

chyba bedziesz musial zrobic plukanke konkretna i wyczyscic cala pompe olejowa smok pewnie sie zapycha. a jaki olej ci devastation kazal zalac? jaki masz przebieg. ja leje motula 10w40 i jest super a oleju od wymiany do wymiany co 10tys wezmie moze 100ml

Opublikowano

Dev kazal mi zalac motula 5W...nawet ma go dla mnie ale jeszcze nie odebralem...wlasnie zastanawiam sie nad plukaniem bo chcialem przelatac z 5tys na tym oleju i wymienic na ten od Dev-a przebieg 158tys choc nie dam reki za ten stan...czy szklanki ida sie pier***** za przeproszeniem czy to jeszze do odratowania??

Opublikowano

popychacze zdechły, mam to samo, nie ma kiedy wymienic :facepalm:

Motula 10W-40 to można sobie wsadzic w d... no wiecie gdzie

bedzie 8100 X-cess 5W-40

Opublikowano

Dev to nie jest raczej dzwiek zaworu...po za tym trwa jak pisalem 1-2 sek i cichnie...dopiero dzisiaj mi sie to pojawilo i mnie martwi...wracalem z miasta o 15 odleglosc ok 30km ze wzgledu na pogode ktora nieco zaskoczyla z predkoscia ok 70 na godzine postawilem auto wszystko ok a po jakis 2 godzinach odpalam a tu kle kle kle...ze 4 razy stuknie i cisza...

Opublikowano

Jeśli olejarka juz sie niekiedy zapala to trzeba zainteresować.sie tematem. Tak jak radzi dev olej motyl 5w40 ale nie wiem czy obejdzie sie bez zrzucenia michy i zajrzenia do.smoka...

Wysłane z mojego HTC WILDFIRE S

Opublikowano

najpierw olej, bo ten co masz zalany nadaje sie do smarowania

zawiasów od chlewa albo obory

potem sprawdzimy ciśnienie oleju

jeżeli bedzie ok to masz jeszcze do wymiany popychacze

mam gdzies nowe INA, kupiłem do swojego jak i rozrząd :facepalm:

Opublikowano

wiem Dev ze sie denerwujesz na mnie ale troche mi nie poszlo z tematem o ktorym rozmawialismy...caly czas mysle i mam nadzieje ze niebawem Cie odwiedze...przeraziles mnie z tymi popychaczami...550 zlociszy kompet na alledrogo:/ od czego to moglo sie stac...i czy tak z chwili na chwile???

Opublikowano

popychacze załatwie Ci 100zł taniej

kupiłem dla siebie ale leża w aucie

a na Ciebie sie nie denerwuje bo nie ma za co

Opublikowano

Drodzy Klubowicze...aby nie zakładac nowego tematu pozwole sobie napisac tutaj...Dzis zabralem sie do pracy aby dokonczyc dzielo w moim AEB..zakupilem nowy zestaw montarzowy turbiny...odpowiedni olej 8100 X-cess 5W-40 uszczelke miski olejowej ktora mam zamiar sciagnac aby wyczyscic smoka i kilka jeszcze gratow...zaczelem od sprawdzenia szczelnosci jak to w necie pisalo zaslepiony zostal TIP po stronie przeplywki odma odlaczona od tipa zaslepionei lecimy a tu d*pa...cisnienie spada syku nie slychac olej sie gotuje...dlaczego????? jak cisnienie dostaje sie do oleju i czy tak powinno byc????? sciagnelem zaslepke z odmy dmucham a tu z odmy wali powietrzem....jak to do cholery jest polaczone ze soba?? aaa i jeszcze jedno przy odmie jest ten zaworek jednostrony co z niego idzie wezyk do kolektora...sciagnelem wezyk zatkalem i przy dmuchaniu olej nadal sie gotuje...zaworek na odmie byl niedawno wymieniany na org. nowy bo ten temat u mnie juz byl przerabiany na forum...jak dmuchne w wezyk w strone tego zaworka 0.8 bara to powoli spada cisnienie...powolutku ale jednak...moze?? czy nie powinno..czy nowy zaworek padl po 2 tygodniach?? reszta ok..zadnych otworow nie znalazlem syczenia nie slychac...aaa i czy ktos sciagal juz miske w AEB? tam jest ława podpora czy jak to tam sie nzazywa...da sie przez to sciagnac miske czy trzeba cos wiecej rozkrecac??

Opublikowano

Żeby ściągnąć miskę musisz silnik na sankach podnieść chyba.

Opublikowano

Witam co do miski to Fr0styyy masz racje...zwyczajnie sie nie da...dreczy mnie jednak jeszcze cos i bardzo prosze o pomoc...co prawda pisalem juz o tym i jak co niektorzy kojarza mialem nieszczelnosc w ukladzie...z pomoca DEV-a oraz Wasza zlokalizowalem zawor na odmie pod kolektorem ssacym ktory przepuszczal cisnienie w odme...w etce opisany jako sruba regulacji odpowietrzenia czy cos takiego...wymienilem ja na nowa z servisu jednak dzisiaj robilem ogledziny kazdego wezyka opsaki szczelnosci itd...zauwazylem ze zaworek znowu nie trzyma...posciagnieciu wezyka z kolektora i dmuchnieciu 0,9bar widac na zegarze jak opada cisnienie do 0...Pytanie czy zle to sprawdzam...czy tak ma dzialac ten zaworek ze jakies cisnienie upuszcza powoli czy nie powienien wogole upuszczac co dla mnie jest najbardziej logiczne bo czesc doladowania idzie w odme...prosze o jakies sugestie...rozmyslam zalozenie drugiego zaworka wyzej na wezu...widzialem takie w sklepie kiedys ..co o tym myslicie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...