Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nie zapala na wszystkie gary.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tzn pare razy mi sie tak zdarzyło ze silnik nie równo zapalał może z 3 razy ale ogolnie tak to wygląda zobaczymy jak przyjdą większe mrozy :)

Opublikowano
a nie jest tak ze uszkodzony czujnik bedzie przeklamywal i wysylal bledne info do ecu a ecu bedzie podawal złą dawke paliwa na start i nie bedzie równo chodził ?

jeśli będzie uszkodzony i będzie przekłamywał a cała reszta sprawna to będzie palił normalnie z tym ze po uruchomieniu będziesz miał przez chwilę ok 2tyś obr i trochę dymu z rury ;)

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------

Nie wiem, gdzie widzisz problem z odpalaniem, wg mnie pali rewelacyjnie

można się przyczepić jedynie do obrotów lekko ponad tys ...

---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

ten czujnik co podałem wczesniej bedzie pasowal do mojego ajm'a ?

jeśli to ten co na zdjęciu to będzie pasował, u siebie masz zapewne czarny ale takie robili kiedyś teraz są zielone ;)

Opublikowano

zawsze sa obroty wyzsze na zimnym silniku po 2 minutach spadaja na normalne 900.

Opublikowano

Powiem Ci, że czasami też mam tak, że odpali obroty są stabilne przez 5 sekund a później zaczyna go delikatnie telepać, potelepie z pare sekumd i wraca do normy, te typy chyba tak mają

Opublikowano
tak dzisiaj zapalił przy jakiś -4 stopniach po nocce.

nie widze problemu.

normalnie powyzszone obroty zimnego silnika.

Opublikowano

Zauważyłem że rano pali ładnie tylko jak pojade do pracy zostawię go na 8 godzin wsiadam grzeje świece i dłużej musi kręcić jakieś 3sek. I odpala równo.

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

---------- Post dopisany 10-12-2012 at 07:33 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2012 at 15:13 ----------

Jednak problem się pojawił i musze kręcić z 5sekund i powoli zapala. Dodam że jeżdżę na krótkich odcinkach i może to Aku nie ma kopa? Proszę o pomoc

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

Panowie podłącze sie pod tematu.

Mój AJM jak postoi w garażu dłużej jak noc albo na dworzu w dzisiejszy mroz -6 C po czasie 7-8 h odpala jak na tym filmiku z Paska wczesniejszego, tzn u mnie puka tak przez chwilkę ze 3-4 razy max i telepie a obroty nie przekraczają 1 tys. ale falują a i podymi troszke ale to w te temp normalne a dymek bialo-siwy, świece sprawdzał mechanik i podobno dobre, możecie powiedzieć czy to normalne?? nie są to przecież zabójcze mrozy, w lato nic takiego sie nie działo.

Opublikowano

to juz tak ma przeciez jak ma chodzic 12 sprzet z dwojka lub trojka na liczniku z przodu, moj AJM pali ładnie a zeszlej zimy tez latalem bo nie docohdzilo mi napiecie do swiec a winny byl czujnik temp nie zalaczal swiec

Opublikowano

Sorry ze odkopuje. W ajm jest pompka w baku?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

w ATJ jest na bank,

popatrz pod klapką (od str. kierowcy) czy masz bezpiecznik od pompy.

Zdaje sie ze w AJM nie ma.

pzdr.

assist

Opublikowano

Jeśli nie ma to co odpowiada za dostarczenie paliwa do pompek? Chyba paliwo mi się cofa bo rano musze kręcić parę sekund

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

sprawdzales czy napiecie do swiec dochodzi?? zobacz najpierw to a pozniej dalej szukaj jak swiece sa ok i napiecie dochodzi a pali ciezko i na wszystkie garki to wtedy cos z paliwem filtr, gumki na pomkach... jesli swiece ok i pali ciezko ale nie na wszystkie gary to masz problem z wtryskami

Opublikowano

Na bank jest cos z układem zasilania paliwem bo tylko rano się tak dzieje i to nie zawsze. Będę myślał po świętach. Filtr był wymieniany jakieś 2500km temu. Bipy na pompkach w normie.

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano
Jeśli nie ma to co odpowiada za dostarczenie paliwa do pompek? Chyba paliwo mi się cofa bo rano musze kręcić parę sekund

tzw. tandem pompa, jest napedzana mechanicznie, sprawdz zaworek zwrotny

pzdr.

assist

Opublikowano

Podepne sie pod temat, mam ten sam objaw, zmieniłem nowy czujnik temp, nowe swiece Beru, uszczelnilem wszystkie pompki, nowy termostat, nowe vacum, zmieniłem przepływkę itd, pompki w normie, przy temp od +2 do ok -13 jak postoi nocke to swiece grzeja ok 5s po czym delikatnie dluzej kreci jak zapali to przez 2 s chodzi rowno pozniej zaczyna juz nie rowno chodzic przez jakies 5s i puszcza dym na niebiesko jakby bnie spalone paliwo, zas jak swiece grzeja krotko ok 2s to zapala ladnie i ok chodzi nie wiem co mam jeszcze szukac... Moze to wina DPF-a? Bo mam takowy zalozony prosty w celu podniesienia emisji spalin, egr mam zaslepiony, filtr paliwa nowy Bosha..

---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ----------

Dodam ze delikatne wyszze spalanie mam, np na jkompie chwilowe pokazuje jadac na 2 biegu i delikatnie przyspieszyc ale delikatnie i spalanie juz pokazuje 11-15 a jak mu mocniej depne to 25-28, srednie spalanie bo jezdzie po miejscu bez butowania z 8 nie schodzi ;( motor AJM

---------- Post dopisany 28-12-2012 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 25-12-2012 at 11:51 ----------

Flex78, nie moge na PW nic ci wyslac jakies bledy nie wiem, ja po zgasnieciu kontrloki swiec od razu odpalam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...