Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. po raz pierwszy zrobiłem logi. Bardzo proszę o analizę bo auto późno reaguje po naciśnięciu gazu i jest zmulone. 1,9 Tdi 110KM AFN. 192 000 przebiegu. No i oczywiście pojawia się błąd 575.

skasowałem bazgroły i podaje linki do plików (w excelu) :

http://log1.patrz.pl

http://log22.patrz.pl

http://log33.patrz.pl

może teraz ktoś pomoże mi rozpracować moją niunię :)

Opublikowano

Zaraz ktos napisze ze nic z tego nie widac.. :decayed:

Opublikowano

ale najważniesze co zauważyłem to wartość przy EGR dochodziła do 1000 mbar a na jałowym biegu 350-400

Opublikowano

właśnie ściągam OPEN OFFiCE zaraz spróbuję konwertować pliki csv[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2008, 14:43 _________________________________________________w excelu lepiej to wygląda tylko jak to tu umieścić ??

Opublikowano

poczytałem inne posty , poanalizowałem i poniżej przedstawiam pozycje które mnie zaniepokoiły :

group B : 003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

861-945 240-340 240-340 kwi-84

/min mg/str mg/str %

861 280 450 4,8

861 280 455 4,8

861 280 445 4,8

861 280 450 4,8

861 280 445 4,8

861 280 450 4,8

861 280 465 4,8

861 280 455 4,8

1449 400 400 59

1491 430 430 51,8

1554 850 495 4,8

1722 850 550 4,8

1932 850 615 4,8

2163 850 705 4,8

2436 850 845 4,8

2667 850 670 4,8

2877 850 625 4,8

3066 850 630 4,8

3234 850 650 4,8

3423 850 685 4,8

3612 850 730 4,8

3402 260 355 4,8

3024 255 370 4,8

2877 255 380 4,8

2793 840 460 19,9

2856 850 530 4,8

2961 850 565 4,8

3066 850 595 4,8

3234 850 635 4,8

3423 850 705 4,8

3570 740 460 4,8

3612 795 410 4,8

3591 755 345 4,8

3339 260 350 4,8

3024 255 370 4,8

2667 250 405 4,8

2520 250 405 4,8

2499 255 410 19,9

2520 400 420 51,8

2625 830 470 19,9

2688 260 410 57,8

2688 275 355 59,8

2772 795 510 19,9

2961 850 560 4,8

3129 850 590 4,8

Opublikowano
poczytałem inne posty , poanalizowałem i poniżej przedstawiam pozycje które mnie zaniepokoiły :

akurat log ten nie do końca jest prawidłowo wykonany, coś tam niby widać niepokojącego.

Tylko, że analiza tej grupy bez pozostałych nie powinna się odbywać :)

Opublikowano

zrób to w JPEG, i wrzuć obrazki, nikomu nie chce się ściągac plików

Opublikowano

Rufik probował na AKP uraczyc nas tą sieczką teraz tu probuje, a wszystko przez to ze nie chce mu sie przylozyc do zrobienia logów.

Opublikowano

przyznam, że jak nie ma obrazków tak żeby widzieć od razu, to nawet nie zaglądam :)

A co dopiero mówić o ściąganiu, rozpakowywaniu, przerabianiu ... echh....

Opublikowano

przyznam, że jak nie ma obrazków tak żeby widzieć od razu, to nawet nie zaglądam :)

A co dopiero mówić o ściąganiu, rozpakowywaniu, przerabianiu ... echh....

myslalem ze tylko ja jestem taki leniwy .... :naughty:

Opublikowano

więc do rzeczy: porządne logi w JPEG i rozkminiamy temat dalej :th:

Opublikowano

Zle zrobione logi.

Opublikowano

Zle zrobione logi.

cóż za refleks marewel :th:

Opublikowano

przez excela i skopiować do paint i zapisać w JPEG :th:[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 20:46 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/jak_ladnie_zapisac_logi_w_exelu-t6533.0.html;

Opublikowano

Logi zrobione zle po gazujesz i puszczasz gaz,zrob jeszcze raz daj mi pliki .csv ja podam na fourm.

Opublikowano

ok teraz już chyba wiem, znaczy że przez dłuższy czas trzeba gonić auto ponad 4 tyś obr. No ale dzisiaj jadę nad morze, może jak go przegonie 1000 km to coś się zmieni i po powrocie zabiorę się za temat jeszcze raz. Profilaktycznie chyba jednak teraz wymienię N75.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 09:06 _________________________________________________ehh, nad morze pojechałem inną audicą bo u mnie sprzęgło padło i to wieczorem przed nocnym wyjazdem. I stała się rzecz dziwna sprzęgła brak, pompa pompuje tylko powietrze a płyn gdzieś zniknął mimo że w zbiorniczku nic a nic nie ubywało !!! i po rozkręceniu pedału, pompki itd itp, sprawdziłem ów zbiorniczek, i o dziwo odpływ do sprzęgła był fabrycznie (!!!) zaślepiony po odcięciu plastikowego kapturka sprzęgło wróciło i jak na razie jest cacy. A co do mojego poprzedniego problemu z zamulonym autem to wlałem WD40 do N75 przedmuchałem sprężarką i jest cacuś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...