Krzysiek29 A4 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Mam problem co może być przyczyną spadku mocy jak gdyby turbo się wieszało brak mocy nie ciągnie w ogóle po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu zachowuje się normalnie martwi mnie ten fakt gdyż jest to nie bezpieczne przy wyprzedzaniu.proszę o ewentualne opinie pomoc.
GetOut Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Przyczyna tego może być elektro zawór od turbiny i EGR ale na początek bym zmienił przewody które ida od podciśnienia w nich może tkwi cała przyczyna.
PyRaS Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 U mnie w b5 miałem taki sam objaw, sztanga nie pracowała w całym zakresie obrotów, pojechałem do apteki po strzykawkę 100ml, wężyk igielitowy 6mm bodajże, wd40 i podpiąłem się pod gruszkę od turbo i pompowałem sikając od czasu do czasu na sztangę. Po paru pompowaniach sztanga zaczęła unosić się wyżej i w końcu w pełnym zakresie podnosiła się i opuszczała. Jazda próbna i znów notlaufy, więc operację powtórzyłem jeszcze raz i teraz raz w tygodniu jak furka się rozgrzeje to robię jej piekło i na razie chodzi aż miło. Nasze furki nie lubią PSJ więc od czasu do czasu ogień mile widziany.
pietrach Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 witam również w b5 1.9 tdi miałem podobny przypadek przy około 110 km/h wieszała się turbinka, trzeba było zgasić, odpalić, działało znowu az znów się osiągneło tą prędkośc, dałem do przeczyszczenia i chodziła aż miło. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się