Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mandat zimową porą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najgorszym połączeniem jest tir, który nie zjedzie bo nie.

A za nim stado punciaków i lanosów z silnikiem 1.0:facepalm:

Spokojnie dałoby się tira wyprzedzić ale nie, zamulacze muszą jechać wzajemnie siedząc sobie na zderzaku. I korek gotowy.

Sami nie wyprzedzą ale komuś też nie dadzą. Taką kulturę mamy na drodze.

Podpisuję się pod tym obiema rękami. Jedynie co mnie bardziej wkurza to idioci nie wyrzucający kierunku przy zjeździe z ronda :rant:.

Opublikowano

Ta, to mnie rozwalaja ci, co wrzucaja przed rondem :D

Opublikowano
Ta, to mnie rozwalaja ci, co wrzucaja przed rondem :D

I mają do tego pełne prawo :wink:

Opublikowano
Ta, to mnie rozwalaja ci, co wrzucaja przed rondem :D

I mają do tego pełne prawo :wink:

dokładnie, jak wjeżdzasz na rondo wrzucasz kierunek, jeżdzac po rondzie traktujesz droge jak prostą czyli bez kierunku, a jak wyjeżdzasz z ronda wrzucasz kierunek:wink:

A co do głównego tematu wątku irytuje mnie ten zapis

Nie szarżuj z silnikiem

Kierowca może otrzymać 100 zł mandatu jeśli pozwoli sobie na zbyt długi postój z włączonym silnikiem. Konkretniej, zabroniony jest postój na terenie zabudowanym, niewynikający z przepisów ruchu drogowego, trwający więcej niż jedną minutę. Jeśli w międzyczasie odgarniamy śnieg z naszego auta, a włączony silnik ma nam w tym pomóc to jest to uzasadnione. Gorzej jeśli zbyt długo siedzimy w aucie chcąc się ogrzać, albo oddalamy się od niego. Policjant może nas wówczas ukarać zgodnie z art. 60 kodeksu drogowego. W myśl przepisu kierowca nie może oddalać się od pojazdu, którego silnik jest w ruchu. Nie może także powodować uciążliwości związanych z nadmierną emisją dwutlenku węgla lub hałasem. Przepis zabrania także pozostawiania auta z włączonym silnikiem w obrębie obszaru zabudowanego.

czyli czekajac godzine na kogoś przy -20st nie moezmy odpalić silnika na postoju, bo grozi grzywną:wallbash:

Opublikowano

największe niedojdy płaczą że TIR nie zjechał mu podczas wyprzedzania,powiem tak:

-nie masz pojęcia nie wyprzedzaj

-nie mas czym też nie błaźnij się

ciężarówka nie zawsze ma możliwość zjechania żeby punto i jemu podobne mogły kaleczyć przed nim :whistling:

Opublikowano

no tak ty masz czym to blyszczysz

Opublikowano

Niestety jest dużo takich co jadąc 80km/h dojeżdżają do takiego tira który jedzie swoje prawie max, wyprzedzają go i dalej przednim telepią sie tyle ile wczesniej:facepalm: a najgorsi są tacy co niechcą dać sie wyprzedzić(przyspieszając), przez brak wyobraźni takich straciłem samochód... bo dureń wymierzał kare na Tirze nie dając sie wyprzedzić:facepalm: pewnie wczesniej przed debilem za wolno jechał tirem jadąc swój v-max:whistling:

Opublikowano
Niestety jest dużo takich co jadąc 80km/h dojeżdżają do takiego tira który jedzie swoje prawie max, wyprzedzają go i dalej przednim telepią sie tyle ile wczesniej:facepalm: a najgorsi są tacy co niechcą dać sie wyprzedzić(przyspieszając), przez brak wyobraźni takich straciłem samochód... bo dureń wymierzał kare na Tirze nie dając sie wyprzedzić:facepalm: pewnie wczesniej przed debilem za wolno jechał tirem jadąc swój v-max:whistling:

najgorsi są ci którzy Cie wyprzedzą a zaraz taka k**wa wjeżdża przed Ciebie i zwalnia bo zobaczyła fotoradar ... dzisiaj już załadowaną czteroośką leciałem prawie poboczem bo bym tego debila w pandzie zmiótł.... wedle prawa kto byłby winien... oczywiście ja :kwasny:

Opublikowano

A z tym rondem to jest tak, że przed wjazdem na rondo sygnalizuje się się czy jedzie się w prawo, czy w lewo, na wprost jeżeli nie przecina się żadnej przerywanej linii to się nie sygnalizuje.

Natomiast w przypadku zjazdu, zjazdu z ronda nie sygnalizuje się!!! Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy musimy zmienić pas ruchu, żeby z ronda zjechać, czyli przeciąć linię P-1e jak dobrze pamiętam.

Tak naprawdę wszyscy mają chyba na myśli skrzyżowanie z wyspą centralną, gdzie ustępuje się pierwszeństwa kierującym będącym na tym skrzyżowaniu, natomiast w przypadku ronda występuje zasada ustąpienia pierwszeństwa wg prawej strony.

Opublikowano
A z tym rondem to jest tak, że przed wjazdem na rondo sygnalizuje się się czy jedzie się w prawo, czy w lewo, na wprost jeżeli nie przecina się żadnej przerywanej linii to się nie sygnalizuje.

Natomiast w przypadku zjazdu, zjazdu z ronda nie sygnalizuje się!!! Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy musimy zmienić pas ruchu, żeby z ronda zjechać, czyli przeciąć linię P-1e jak dobrze pamiętam.

Tak naprawdę wszyscy mają chyba na myśli skrzyżowanie z wyspą centralną, gdzie ustępuje się pierwszeństwa kierującym będącym na tym skrzyżowaniu, natomiast w przypadku ronda występuje zasada ustąpienia pierwszeństwa wg prawej strony.

jesteś w błędzie.

Na rondzie sygnalizujemy zamiar zmiany pasa poruszania się oraz przed zjazdem z ronda sygnalizujemy to włączając kierunkowskaz prawy.

Opublikowano
A z tym rondem to jest tak, że przed wjazdem na rondo sygnalizuje się się czy jedzie się w prawo, czy w lewo, na wprost jeżeli nie przecina się żadnej przerywanej linii to się nie sygnalizuje.

Natomiast w przypadku zjazdu, zjazdu z ronda nie sygnalizuje się!!! Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy musimy zmienić pas ruchu, żeby z ronda zjechać, czyli przeciąć linię P-1e jak dobrze pamiętam.

Tak naprawdę wszyscy mają chyba na myśli skrzyżowanie z wyspą centralną, gdzie ustępuje się pierwszeństwa kierującym będącym na tym skrzyżowaniu, natomiast w przypadku ronda występuje zasada ustąpienia pierwszeństwa wg prawej strony.

a znaki to ty znasz? to uzaleznione od znaku przed rondem

Opublikowano

Rondo oznaczone jest znakiem C12 i jeżeli nie towarzyszy temu znak A7 (ustąp pierwszeństwa) to przejeżdżasz i ustępujesz każdemu kogo spotykasz po drodze po prawej stronie będąc na rondzie. Natomiast jeżeli jest C12+A7 to wtedy sytuacja jaką mamy do czynienia zwykle na codzień, czyli ustępujemy pierwszeństwa przy wjeździe i mamy je do momentu zjazdu ze skrzyżowania (celowo nie piszę ronda, bo z rondem to tylko geometrię i ewentualnie nazwę może mieć wspólne).

A zjeżdżając z ronda bez przecinania linii nie ma obowiązku sygnalizowania zjazdu z ronda, mimo, że 90% kierujących tak robi. Jadąc przez rondo np. prosto bez przecinania linii traktujemy pas ruchu jako odcinek prosty, więc co tu sygnalizować?

Opublikowano

jaki tu nam sie temat rozwinal o wszystkim teraz :grin: ronda,duze mobile,mandaty

Gość donuska90
Opublikowano
jaki tu nam sie temat rozwinal o wszystkim teraz :grin: ronda,duze mobile,mandaty

punciaki 1.0 benzyna/gaz:whistling:

:grin::wink:

Opublikowano

przyjedźcie do włoch, najlepiej na południe to zrozumiecie jak głupie są te przepychanki kto gdzie i jak powinien włączać kierunkowskaz na rondzie... :). Pierwsza zasada to jadę tam gdzie i chcę i sygnalizuję tylko to czego wymaga sytucja. Po drugie patrzymy co robią inni i reagujemy na to co się dzieje. Wszelkie znaki, światła, kierunkowskazy czy wymalowane pasy ruchu nie są do tego potrzebne.

Opublikowano

ja wrócę do tematu TIRów :]

Fakty dla mnie zrozumiałe:

- Tir dużo waży przez co ma problem z hamowaniem, jak już hamuje to ładnie zdziera opony :]

- Tir pracuje na czas, to jego praca, odpowiednie przerwy, szukanie parkingów na pauzę itd.

- Tir jak się zgubi to lepiej jak na CB pomaga mu osoba znająca się na mieście, mosty, małe uliczki itd.

Fakty nie zrozumiałe dla mnie:

- Tir zjeżdża z prawego pasa na lewy (droga typu ekspresowa, autostrada) aby bez zwalniania swojego zestawu wpuścić zestaw włączający się do ruchu z prawej strony czyli swój swojego wpuszcza :] jednak w 90% całkowicie mając w d*pie osobówkę jadącą tym lewym pasem np. na A4 150km/h (przepisowe 140 + 10 bezpłatne cennikowe hehe) sam walę ok. 100 tyś km rocznie małym dostawczym i to mnie rozpierd...

- Większość TIRów najpierw daje kierunkowskaz i lekko bujnie jakby miał już zjechać na lewy pas po czym ocenia, że wtedy komuś zajedzie drogę, jeżeli się kapnie to tylko można się wystraszyć, natomiast czasami po prostu wjeżdża i ma w d*pie osobówkę bo przecież ona zawsze wyhamuje a najwyżej przyhaczy w zderzak naczepy lub rurę gdy naczepą jest wanna.

I w tym przypadku powyżej z zajechaniem drogi to powiem, że ogólnie mam złość i tyle po chwili mi przechodzi, ale raz podczas takiego hamowania uszkodziłem dość drogi sprzęt na pace słysząc za głową łamanie i trzask :/ wtedy będąc bezsilnym małym autkiem wyprzedziłem gościa i go wyhamowałem na ładnej górce z 80 do 30 stu konwersując co nie co na radiu CB słysząc &*#$%#$%...itd.

A za mną pełna choinka, czyli pokaz halogenów i fanfar, czekałem na gościa na parkingu lecz pojechał sobie dalej...

Wiem, jak bardzo wkurza kierowcę TIRa wyhamowanie na dość dużym pochyleniu do prędkości np. 30 km/h gdy jest załadowany (widać po oponach w naczepie).

I ZROBIĘ TAK JESZCZE WIELE RAZY W TAKICH SYTUACJACH!!!!

I co mi się podoba u TIRowców i :]

- Tir gdy widzi nawet małego dostawcza-ka na CB traktuje go poważniej :]

- Tir potrafi doświetlić drogę na czas gdy osobówka go wyprzedza, wiadomo do czasu zrównania się pojazdów.

- Tir potrafi podziękować awaryjnymi, lub częściej kierunkami na zmianę, zjechać na pobocze i dać znać że jest plac do wyprzedzania.

No to napisałem coś od siebie, nikogo specjalnie nie chciałem urazić, obrazić itp. :]

Pozdrawiam wszystkich pracujących za kółkiem małym i dużym :]

Opublikowano
jaki tu nam sie temat rozwinal o wszystkim teraz :grin: ronda,duze mobile,mandaty

punciaki 1.0 benzyna/gaz:whistling:

:grin::wink:

skoro nawet nie wiesz jakie mam to punto, to po co sie odzywasz ?

Gość donuska90
Opublikowano
jaki tu nam sie temat rozwinal o wszystkim teraz :grin: ronda,duze mobile,mandaty

punciaki 1.0 benzyna/gaz:whistling:

:grin::wink:

skoro nawet nie wiesz jakie mam to punto, to po co sie odzywasz ?

Nie mówiłam akurat o Twoim powozie, no stress :wink:

Opublikowano

Mysle że nie jest demonem szybkości:hi:bo raczej dłubane 1,4t to napewno nie jest wiec + spowalniacz minimalnie szybszy od tira w czasie zimy:wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...