Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompka w baku AWX


MAGIC87

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio siedziałem w leonie II i pasacie B5 Fl i w tych autach słychac pompke w baku po przekreceniu stacyjki.

U mnie w audi tego dzieku nie ma. czy to normalne czy moze cos z nia nie tak?

druga sprawa ze auto niby nie ma pełnej mocy na tych gratach które mam w podpisie.

w zimie auto ciezko zapala. Czy to moze wina pompki? moze nie podaje paliwa na Vacum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalny objaw w PD to taki, że pompa w baku się załącza po przekręceniu stacyjki w momencie rozruchu przestaje pracować i po odpaleniu pracuje non stop. Pompa daje wg różnych źródeł ciśnienie 02.-05bara.

Generalnie AWX pojedzie bez pompy w zbiorniku, ale może brakować mu paliwa przy bucie.

Tak czy inaczej zainteresowałbym się tym tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to zapali i pojedzie bez podania paliwa na pompki? : Eusathink: to po co ona jest się pytam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie dlatego pytam, bo cos jej za bardzo nie słychac. byc moze jest to walnieta... moje auto ma MAX moc przy 3000 obrotów... i dalej nic nie rosnie. i włansie mysle ze moze ta pompka w baku nie ogarnia i nie daje odpowiedniej ilosci paliwa a wiadomo ze w górnej czesci obrotów potrzeba wiecej paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalny objaw w PD to taki' date=' że pompa w baku się załącza po przekręceniu stacyjki w momencie rozruchu przestaje pracować i po odpaleniu pracuje non stop. Pompa daje wg różnych źródeł ciśnienie 02.-05bara.

Generalnie AWX pojedzie bez pompy w zbiorniku, ale może brakować mu paliwa przy bucie.

Tak czy inaczej zainteresowałbym się tym tematem. [/quote']

Chyba coś bzdury piszesz.

Jeśli nie będzie działała to nawet nie odpali, albo odpali i zaraz zgaśnie.

Często można to zauważyć w przypadku zalania wodą przekaźnika od tej pompy.

A za moc i ciśnienie paliwa jest odpowiedzialna mechaniczna pompa przy silniku VACUM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku TDSa jest właśnie tak jak pisze kolega tyle , że znaczenie ma ilość paliwa w baku. Od połowy w górę można jeździć bez tej pompki (wtryskowa jest w stanie sama zaciągnąć) schody zaczynają się od połowy w dół , od 20 litrów praktycznie nie sposób odpalić auto. Możliwe że w TDI jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpali i będzie chodzi. Pompa vacu spokojnie pociągnie paliwo ze zbiornika. Wobec tego dlaczego Passat AJM nie ma takiej pompki a jeździ, też silnik na PD ?

A4 AJM też pojedzie bez pompki z zbiorniku - testowane na swapie z AFN na AJM/AWX no ale widocznie u mnie była jakaś anomalia. Choć fabrycznie A4 AJM wychodzi z pompka w zbiorniku. Jedynym minusem był brak paliwa przy bucie, podczas jazdy emeryckiej auto zachowywało się normalnie, palił na dotyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie AJM ma inne rozwiązanie.

AWX, AVB, AVF nie będą jeździły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym minusem był brak paliwa przy bucie,

no własnie , jakby ta teoria sie sprawdziła byłbym happy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w A4, jak wyłączysz radio i climatronic słabo ale powinna być słyszalna pompka. Ściągnij siedzisko kanapy tylnej, wtedy powinieneś usłyszeć lepiej czy chodzi. Sprawdź też pompkę podając jej 12V, sprawdź też czy komputer a potem przekaźnik podaje na nią napięcie.

W sumie prosta sprawa, nie ma co więcej pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpali i będzie chodzi. Pompa vacu spokojnie pociągnie paliwo ze zbiornika. Wobec tego dlaczego Passat AJM nie ma takiej pompki a jeździ, też silnik na PD ?

A4 AJM też pojedzie bez pompki z zbiorniku - testowane na swapie z AFN na AJM/AWX no ale widocznie u mnie była jakaś anomalia. Choć fabrycznie A4 AJM wychodzi z pompka w zbiorniku. Jedynym minusem był brak paliwa przy bucie, podczas jazdy emeryckiej auto zachowywało się normalnie, palił na dotyk.

Odpali pochodzi pare sekund wypali paliwo ze zbiornika

A wersja bez pompki ma bezposrednio smok i ciagnie.A jak pompke odlaczysz to jak przez nia paliwo przeleci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie przekręci klucz to ją słychać przek ok 1-2s a poźniej cisza. Włóż głowe do bagażnika a niech ktoś przekręci kluczyk nie odpalając, napewno usłyszysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie sprawdzałem kiedys i nie było za bardzo jej słychac. w passacie B5 Fl słychac ta pompke w kabinie i to mnie własnie zdziwiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w 2.5 tdi ake tez powinno byc slychac pompke jak sie klucz przekreca???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba ja bym zrobił tak weź sobie z filtra ściąg zawleczkę od zaworku jednokierunkowego, podnieś go do góry i przekręć stacyjkę powinno się wylewać paliwo jak tak jest pompka działa, druga sprawa komp wyłapuje błędy przekaźnika pompki, to jeśli nie ma możliwe że coś przy smoku w pompie się porobiło

co do znawców czy odpali czy nie u mnie na początku po swapie na AVF nie miałem tej pompy i chodził i zapalał tylko z mocą był problem po zejściu paliwa poniżej połowy dudi też tak miał

a jak mi się zjarał przekaźnik od pompy po jej założeniu też odpalał, tylko błędy maiłem na vagu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do znawców czy odpali czy nie u mnie na początku po swapie na AVF nie miałem tej pompy i chodził i zapalał tylko z mocą był problem po zejściu paliwa poniżej połowy dudi też tak miał

No to powiem Ci jeszcze taka fajna sprawe ze u mnie auto nie widzi nigdy wiecej paliwa niz za 100:decayed: w ciagu ponad 3 lat 2 razy widział do pełna, jak kupiłem go w NL i jak jechałem nad morze. chyba zatankuje do pełna i zrobie logi i pomiar k-powerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz sobie na ten filtr paliwa tak jak ci napisałem i będziesz mniej więcej wiedział, bo po zapłonie powinno tam walić ropą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem do nadwornego mego mechanika i sprawdzał to i wali paliwem... ale zaleje do pełna i zobaczymy co pokaze. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpali i będzie chodzi. Pompa vacu spokojnie pociągnie paliwo ze zbiornika. Wobec tego dlaczego Passat AJM nie ma takiej pompki a jeździ, też silnik na PD ?

Etka mówi że passat posiada taką pompkę, więc co to za passat?

a jak mi się zjarał przekaźnik od pompy po jej założeniu też odpalał, tylko błędy maiłem na vagu

Co to za błąd, bo z tego co wiem vag nie wywali błędu nie działającej pompki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...