Duch^ Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Problem dotyczy silnika 1.9 tdi 130 AWX. Na zimnym w miare dobrze pracuje po krótkim rozgrzaniu zaczyna falować na biegu jałowym a hamując silnikiem auto samo potrafi przyśpieszyć. Sprawdzone korekcje na pompowtryskiwaczu podobno 1 i 4 nie domaga. Po wsadzeniu z silnika 115konnego sprawnego dalej identyczny objaw. Silnik przyśpiesza pięknie bez zacięć ale na wolnych obrotach kołysze budą. Błędów vag brak. Ciśnienie na cylindrach po 30. Jeden znachor który robi po 10 aut dziennie obstawia pękniętą głowicę albo brak synchronizacji pompowtrysków po numerach ale u kumpla wszystkie sa posadzone według vag i silnik pracuje jak igła. Kupiłem dobry od gościa zarzekał się że dobry pompowtrysk i dalej to samo 0 poprawy praktycznie na każdym pompowtrysku ten sam objaw. Czyżby naprawdę głowica do wymiany? Może jakiś czujnik uwalony ? Może sterowanie pompowtryskami pada ? Brak pomysłów
Musashi Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 sprawdz bledy, zamiesc logi 013 i 023. wartoby zrobic pozostale logi dynamiczne i statyczne i BS, czy przypadkiem ktorys z czujnikow nie falszuje odczytow. sprobuj podociskac konektory zlaczek dochodzacych do PD.
Duch^ Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Konektory te wtyczki podociskałem i on zdejmował wszystkie i wkładał jeszcze raz. Mówił że gniazda wtrysków dobre. Ok Jutro wrzucę logi.
Musashi Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 a jak wyglada dokladnie przyspieszanie w czasie hamowania silnikiem?
arturo198787 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Podobny problem mam w b7 BRD przy zimnym silniku ok jak sie rozgrzeje obroty falują a jak złapie już temp ok 90 to chodzi równo, auto sprawdzone pod kompem zero błędów pompo wtryskiwacze sprawdzone. Jaka może być przyczyna????
Duch^ Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Szarpanie się objawia nastepująco: Jadę ;powiedzmy na 3 biegu puszczam sam gaz i po chwili auto samo znowu przyśpiesza i hamuje i tak co chwile ale nie jednostajnie. Może potencjometr pedału przyśpieszenia? Ale błędów nie było a przyśpiesza bez żadnego przycinania dopiero jak puszcze gas to tak ma albo jak stanę i pracuję na jałowym biegu to skaczą obroty a czasem bywa że chwilowo jest dobrze i nic nie buja ehh.. Najgorsze że za sprawdzenie tego mam zapłącić kilkaset złotych a auto dalej nie chodzi..
Musashi Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 w BRD byc moze ze jest uszkodzony ktorys PD czesty problem. zamiesc logi 023 i 013. ---------- Post dopisany 07-12-2012 at 00:01 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2012 at 23:59 ---------- Szarpanie się objawia nastepująco: Jadę ;powiedzmy na 3 biegu puszczam sam gaz i po chwili auto samo znowu przyśpiesza i hamuje i tak co chwile ale nie jednostajnie. Może potencjometr pedału przyśpieszenia? Ale błędów nie było a przyśpiesza bez żadnego przycinania dopiero jak puszcze gas to tak ma albo jak stanę i pracuję na jałowym biegu to skaczą obroty a czasem bywa że chwilowo jest dobrze i nic nie buja ehh.. Najgorsze że za sprawdzenie tego mam zapłącić kilkaset złotych a auto dalej nie chodzi.. problem polega na tym, ze gdy jest puszczony pedal gazu, paliwo nie powinno byc podawane do cylindrow. skoro silnik przyspiesza tzn do cylindrow dostaje sie albo lewe paliwo paliwo albo olej. Byc moze ze sa uszkodzone albo uszczelniacze wtryskow albo ich gniazda w glowicy (zdarza sie nie tak rzadko)
Duch^ Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Auto odpala czy zimne czy ciepłe bardzo ładnie. Z tymi uszczelkami wtrysków to dałeś do myślenia ale chyba auto by kopciło nadmiarem czy coś a ono nie kopci Ale że na jego pompowtryskach też było źle to w ogóle dziwne. Zrobię logi dynamiczne i statyczne zobaczymy czy to coś pomoże w tym przypadku. Aha i mam pytanie czy jest konieczne prawidłowe ustawienie pompowtrysku lewo prawo czy wystarczy ustawić pompo wtryskiwacz równo i wyregulować tylko skok na 180C? ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 02:09 ---------- Dzisiaj zabieram auto i zmieniam komplet uszczelek Boscha pompowtrysków miejmy nadzieje że to będzie to ---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:16 ---------- Po wymianie wszystkich uszczelnień pompowtrysków 0 poprawy. a to logi po Grupy: 013,023,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 4 pompowtrysk widać że stoi nawet po dodaniu gazu 0 reakcji może zły ale powiedzieli że był sprawdzany i został wyciągnięty z auta sprawnego na 100%.. Może coś z tymi przewodami co do niego dochodzą nie tak? ale wtedy by pewnie wyskoczył błąd tego cylindra.. Ok dalej zabrałem się za sprawdzenie wiązki i po przeczyszczeniu wd40 wyniki pompowtrysk na 4 cyl. ruszył. Grupy: 013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pod koniec wartości stoją bo gazowałem motor. Silnikiem dużo mniej buja teraz ale dalej czuć może wleje jakiś preparat czyszczący pompki?
Pretor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Co do ustawienia PD to mniej więcej powinno to wyglądać tak: :: Zobacz temat - Tuning silnika PD poprzez wymiane pompowtryskiwaczy
Duch^ Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2012 Problem dalej ten sam a o to logi statyczne: Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 23:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- ?
iwadrian Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Kolega miał podobny problem w Passacie b5 AWX. Obroty same wzrastały, wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej pomogła.
Duch^ Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Właśnie przeczytałem ten post i chciałem napisać że doszedłem i mam uwalony czujnik temperatury i teraz wszystko cacy pracuje jak jeździłem na odłączonym ) Mam nadzieję że po kupnie nowego będzie ok ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 11:49 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 16:56 ---------- Jednak lipa temat przeniesiony do http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b6-awx-logi-specow-254308/#post3175880
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się