Yova Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Witam Bardzo proszę o przejrzenie logów, poniżej temat z problemami samochodu i wszystkie log, które wykonałem. W dużym skrócie autko kopci, faluje obrotami i bierze olej. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dymi-brakuje-mocy-znowu-cos-242261/ VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Tommy Gun Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Cytując fragment z pewnego filmu "Ja tu widzę niezły burdel"... Po co robisz logi dynamiczne, widząc co się dzieje z autem ?? Jak widać że auto ma takie problemy na początek wystarczą statyczne i BS... EGR stoi w miejscu (pasowałoby go wyłączyć programowo), korekcja na jednym cylindrze znacznie odbiega od pozostałych. Może to świadczyć chociażby o zużyciu PD, może być ujechany cylinder i pojawił się problem z kompresją. Wspominałeś że auto kopci - na jaki kolor ? intensywnie ? czuć niespalone paliwo ? Nie ubywa płynu chłodniczego ? Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia (czy są dobrze podłączone głównie), pamiętasz kiedy był zmieniany rozrząd i czy ktoś ustawił wszystko na znakach ?? Robiłeś korektę po zmianie turbo ??
przemik Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Logi (a wlasciwie smietnik) wykonane mega chaotycznie... praktycznie bezuzyteczne. Temat powinienem wrzucic do kosza ale szkoda mi tego auta. Wykonaj porzadnie logowanie. Poproszę 011 i 010 obie dynamiczne... od 1500 do 4200 obrotow na 3 biegu z pedałem w podłodze (bez odpuszczania) przed kazdym logowaniem gasisz i odalasz silnik. Potrzebujemy tez grupę statyczną 011 w trybie Basic Settings.... i to poki co tyle. Odczytaj tez błedy. I podpisuj linki jak zamieszczasz logi. Pozdrawiam
adrian998998 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jak chcesz mogę Ci pomóc jak bywasz w Ostrowi Maz.
Yova Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam Przepraszam za bałagan ale pierwszy raz to robiłem i trochę mi zleciało zanim wogóle VAG-coma ogarnąłem w podstawach. Kolejnych logów raczej nie uda mi się zrobić, gdyż zrobiłem tylko te które napisali mi koledzy w wyżej zalinkowanym temacie i na razie nie będę miał dostępu do kompa i kabelka. Co do auta, rozrząd zmieniony jakiś czas temu i wszystko było ok, przewody podciśnienia wymienione, korekcje sprawdzałem we wrześniu i wszystkie były BDB a teraz właśnie na jednym już nie jest tak ładnie, EGR zaślepiony ale programowo nie wyłączony, rano chmurka z rury niebiesko szara, w czasie jazdy kopcił (bo odkąd spadł śnieg i jest mróz prawie nie kopci) na szaro i w spalinach czuć olej. Po zdjęciu węża z odmy, widać dymienie i być może tamtędy olej leci do turbo bo z drugiej strony wąż turbiny suchy. Sztanga turbiny się blokuje niestety, nie wiem dla czego przed założeniem i krótki czas po wszystko chodziło BDB a później zaczęła się blokować i ciężko chodzić tak jak w starej. Płynu chłodniczego nie ubywa, silnikiem nie szarpie, odpala od razu pracuje równo, kompresja sprawdzana rok temu w sierpniu (jeszcze na starej turbinie) wykazała na dwóch cylindrach 26 a na trzecim i czwartm 27.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się