oborek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam koledzy posiadam A4 2003r z silnikiem 2.5 TDI 4x4 180km seria w manualu i mam pytanie ile i w jaki sposób można z niej wyciągnąć więcej mocy dodam że program mam zrobiony obecnie na 204km i 420Nm i założone sztywne koło bo dwumas już nie dawał rady, a chciało by się więcej:) Silnik mocno trzymał serię przed modem, katy mam wyrzucone końcowy wydech jest z s4. Proszę o fachowe rady i pomoc
MAGIC87 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 ciezko bedzie co cokolwiek dalej ogarnac bo ogranicza Cie uklad paliwowy:wink:
AndyN Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 (...) program mam zrobiony obecnie na 204km i 420Nm (...) Pokaż wykres z jakiejś dobrej hamowni
raffael Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Czesc mam taki sam motor, tez quatro powiedz mi tak szczerze jak jest różnica po tym programie na 205km i 420 nm, jest dość odczuwalna bo sam sie zastanawiałem nad tym, pozdrawiam.
MAGIC87 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Czesc mam taki sam motor, tez quatro powiedz mi tak szczerze jak jest różnica po tym programie na 205km i 420 nm, jest dość odczuwalna bo sam sie zastanawiałem nad tym, pozdrawiam. nawet majac 180 i powiedzmy ze po programie bedziesz miał 195 bedziesz odczuwał róznice... inny rozklad momentu i mocy:wink:
przemek4net Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 a te programy maja najczesciej "moc deklarowana" (ale te 200zhakiem to raczej w przypadku 180tki jest realne) prawda wyglada tak, ze mimo, ze to stare pierdziele to jak narazie czipujacy wala glowa w mur pt "nie umiem zmienic mapek zapisanych w kompie pompy wtryskowej" i dzialaja w przedziale, ktory jest osiagalny modyfikacja mapek zapisanych w ecu... programow tuningowcy nie pisza bo sie na tym nie znaja a jakby sie znali to koszt tego by tej uslugi przerosl wartosc auta jezeli to bylby automat to kolejny murek pt modyfikacja w tipie (jakies tam mapki) by nie glupial przy zmianie biegow przy bucie Osiaganles co bylo do osiagniecia... jak chcesz wiecej to sprzedaj, doloz i kup cos bardziej rozwojowego Pozdrawiam, Przemek
oborek Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 Czesc mam taki sam motor, tez quatro powiedz mi tak szczerze jak jest różnica po tym programie na 205km i 420 nm, jest dość odczuwalna bo sam sie zastanawiałem nad tym, pozdrawiam. Po programie jest znaczna różnica nie czuć turbo dziury i moment obrotowy robi swoje, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia:D
nandoz Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Sprawa prosta , sprzedaj i kup b7,b8 3.0 tdi , tyle co szperam i przeglądam net , i nigdy nie widziałem 2.5tdi dłubnietego mocniej niż chip ( nie mówię o r5 tylko o v6 ) . Rogal coś kiedyś zapowiadał ,że temat jest blisko rozpracowania ,ale sprawa ucichła (możesz do niego napisać , może coś drgnęło ) . Kumpel mając 2.5 kiedyś zapytał tunera o możliwości; dostał odp. , że jak się nic nie dzieje z tym kiblowatym 2.5 to nie tykać ( ale możesz mieć nowszą poprawianą jednostkę , chyba oznaczenie Bau) .Pozdr.
MAGIC87 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Sysiek tez robił 2,5 AKN... 191 i 410 Nm:wink: tez sie pytał rogala o wtryski itd... i stanelo na tym ze szuka 2,7 bita:decayed:
Kowi87 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 odnosnie modów 2,5 kiedys dawno temu znalazłem tylko tyle http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-ake-up-mocy-2-5-tdi-v6-180ps-quattro-156618/index4.html#post1985844
Tomeks Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 ponoć można wsadzić wtryski od iveco,turbine z 2,7/3,0 jakis czas temu do warsztatu kumpla miał przyjechać gostek z tak wymodzona A6,podobno miał 240PS,ale nie pokazał sie i nie wiadomo czy to prawda.
TC-PERFORMANCE Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 nie jest tak do końca źle z audi 2,5 tdi ... ogranicza je sławna już pompa VP44 ... jako że siedzimy mocno w bmw ( www.TC-PERFORMANCE.eu ) to model e46 320D 136KM jest podobny ze względu na właśnie pompę paliwa , która ma swój wewnętrzny sterownik i nie da rady ingerować w niego z poziomu ecu ... podobno przy kalibracji można ingerować w sterownik za pomocą odpowiedniej przystawki ... ale do rzeczy , jest firma która robi końcówki wtryskiwaczy o większej wydajności więc paliwo nie będzie problemem , lecz wtedy przydałoby się również wyposażyć autko w pompkę wspomagającą przepływ paliwa przez samą pompę ...
Kowi87 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 nie wtryski sa problemem, tylko ta pompa wtryskowa, a wiecej info co i jak mozna znaleźć tutaj Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI Quattro - TDIClub Forums
TC-PERFORMANCE Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 ale skoro nie można zwiększyć dawki na pompie można ją uzyskać za pomocą wydajniejszych końcówek , tylko jak pisałem trzeba zwiększyć przepływ paliwa przez samą pompę ... ...pokaże wykresy jak przyjdą wydajniejsze końcówki do E46 320d na tej samej pompie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się