wm77 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Witam Mam dziwny problem z ogrzewaniem (a4 B7 2005 diesel 2.0) - a mianowicie: Nastawa auto Kiedy samochód jest zimny wentylator działa z wydajnością "jednej kreski" ok jest to dla mnie zrozumiałe silnik jest zimny brak ciepłego czynnika. W marę jak nagrzewa się silnik wentylator działa z większą wydajnością (zrozumiałe klimatronik próbuje utrzymać zadaną tmp. wewnątrz). Później obroty wentylatora utrzymują się na tym samym poziomie. (gdzieś tak w połowie zakresu), Po jakimś czasie następuje dziwne zachowanie a mianowicie: pomimo takiej samej wydajności wentylatora, powietrz jest coraz mniej - po prostu mniej wieje. Co dziwne jeśli przejdę do ustawień ręcznych i dam nawiew tylko przez kratki z przodu to ta wydajność jest tak samo znikoma pomimo że na ustawieniach mocy nadmuchu jest na maksa. Po wyłączeniu samochodu i odczekaniu jakiejś chwili 10 15 min. wydajność wentylatora wraca do normy i wieje z kratek aż głowę chce urwać. Proszę o poradę. Dodam że autko świeżo zakupione.
regis Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 nie wyświetla Ci przypadkiem jakiegoś błędu odnośnie klapek na kanale 0 na klimie ?? tudzież na vag'u ?
bobikos Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Na początek sprawdź błędy i zrób nastawy podstawowe w klimatroniku. Potrzebujesz VAG do tego.
wm77 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ok. Dzięki za podpowiedzi. Muszę teraz sprawdzić kto w okolicy ma takowe urządzenia. Pozdrawiam
kamilek161290 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Mam ten sam problem..ale w b6. Tylko ze u mnie jak wlacze spryskiwacze szyby to nadmuch sie zwieksza tak na ok 10s i pozniej "cichnie"
jacek83 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Mam ten sam problem..ale w b6.Tylko ze u mnie jak wlacze spryskiwacze szyby to nadmuch sie zwieksza tak na ok 10s i pozniej "cichnie" Mam to samo
kamilek161290 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Mam ten sam problem..ale w b6.Tylko ze u mnie jak wlacze spryskiwacze szyby to nadmuch sie zwieksza tak na ok 10s i pozniej "cichnie" Mam to samo Byłeś z tym u jakiegoś znachora? Zrobie adaptacje tych klap i zobacze.
wm77 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 Porobiłem nastawy podstawowe .... na vagu brak błędów i dalej to samo. Jak samochód pochodzi tak ze 30 min to nawiew jakby niknie. słychać szum gdzieś tam a przez nawiewy wieje tylko trochę...bardzo mało Mechanik wymienił mi silniczek ustawiania klap i nie pomogło problem nie znikną... Ma ktoś jakiś pomysł ? Pozdrawiam... ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- Panowie kamilek161290, jacek83, wy jak poradziliście sobie z tym problemem? ---------- Post dopisany 14-03-2013 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2013 at 22:53 ---------- Mam pytanie. Czy te dwie rurki doprowadzające zimny czynnik do parownika te które są widoczne z wnętrza kabiny - po ściągnięciu schowka pasażera są zawsze oszronione? czy jeśli włączę tryb econ - wyłączenie działania klimy - to już powinny być nieoszronione? Czy może tak być że klima pracuje cały czas? Jeszcze jedno czy możliwe jest że coś może dławić przepływ powietrza przed parownikiem? czy jest tam jescze jakośdodatkowa klapa? Pozdrawiam ---------- Post dopisany 15-03-2013 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2013 at 22:45 ---------- U mnie są cały czas oszronione i to niezależnie od tego czy mam econ. włączony czy nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się