piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zanim zaczniesz remontować pompę, przeczytaj co napisałem parę postów wcześniej, na początek spróbuj przesunąć mapę grzania świec Jak nie pomoże to obejżyj to:
Golem1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Jeśli chodzi o wydłużenie czasu grzania świec to tez jest dobry pomysł ale zanim zaczniesz zmieniać sprawdź jak ci odpala jak odłaczysz czujnik cieczy bo może i ten sposób z oszukaniem czujnika będzie lepszym rozwiązaniem.
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Przy minusowych temperaturach sprawdzanie poprawy odpalania przez zdjęcie wtyczki od czujnika temperatury nie jest miarodajne, ponieważ ECU widzi przerwę na czujniku, wywala błąd, ustawia w trybie awaryjnym temperaturę bodajże 14 st. C i włącza świece żarowe. Dawka startowa i kąt wyprzedzenia wtrysku przy takiej temp. będą małe i możesz nie zobaczyć poprawy odpalania Jak chcesz być pewien czy oszukanie temperatury zadziała, to zamiast G62 we wtyczkę czujnika wepnij rezystor 6,8 kilo ohma i rano zrób próbę odpalania
szkodnik1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zanim zaczniesz remontować pompę, przeczytaj co napisałem parę postów wcześniej, na początek spróbuj przesunąć mapę grzania świec Zrobiłem adaptacje odnośnię grzania świec. z tego co zauważyłem to po zmianie wartości na 2700 i resecie obecnie ma 2,78 s grzania zobaczymy jak to bedzie wyglądać jutro rano.
szkodnik1 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zanim zaczniesz remontować pompę, przeczytaj co napisałem parę postów wcześniej, na początek spróbuj przesunąć mapę grzania świec Zrobiłem adaptacje odnośnię grzania świec. z tego co zauważyłem to po zmianie wartości na 2700 i resecie obecnie ma 2,78 s grzania zobaczymy jak to bedzie wyglądać jutro rano. lipa!!! efekt taki sam jak wczesniej.
piotrsob1 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Wepnij do odpiętej wtyczki G62 opornik 6,8 kiloochma, sprawdź wagiem jaką temperaturę Ci będzie widziało ECU i rano zrób jeszcze raz próbę. Tutaj masz schemacik, dotyczy co prawda Golfa IV, ale jak masz czteropinowy G2/G62 to będziesz wiedział jak podpiąć: <br /><br />
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się