Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawor DV


VPLD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko czy zawór seryjny który miałem dotychczas o numerze 058 145 710 zamienił się na 06A 145 710 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinieneś mieć jeszcze literke na koncu, generalnie jaki by nie był będzie dobry

06a145710n, 034145710A, 058145710 XXX itd itd itd wszystko to jest to samo i działają tak samo, mam nawet jeden na sprzedaż

aha i uprzedze, zawór dv nie wplywa na wydajność turbiny, od ttki "tuningowy" z numerem 710N na końcu, również

chyba że ktoś chce mieć 1.4-1.5B doładowania czyli ponad 300KM w 1.8T ale takich ludzi jest mało, a nawet jeśli są to lepiej już wtedy kupić customowy DV aniżeli ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie tylko dlaczego RS4 B5 ma takie same DV-ki jak AEB/AJL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo takie wystarczają ;) dlatego nie ma różnicy między innymi i drugimi, żadna mocniejsza sprezyna itp itd.... Która i tak nic nie daje nawet jakby faktycznie była

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu moj ma uszkodzona membrane i N249 nie podciąga mi włoczka w górę i poszukuję nowego i mnie zastanowilo czy się czymś rożnią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec po co pakowac 710N ?

Bo jest to modne ;d zawór od mocniejszego motoru działa lepiej na psychikę kupującego ;p mam taki u siebie, jak wymienialem stary który był dziurawy to porownywalem obydwa, i sprezyna nawet w tym starym była tak samo silna jak w nowym "mocniejszym", i w sumie kosztuje tyle samo co normalny

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie bo mi ten sam dał i myslalem ze bedzie cos nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i uprzedze, zawór dv nie wplywa na wydajność turbiny, od ttki "tuningowy" z numerem 710N na końcu, również

Miałes na myśli, że nie wpływa w ogóle czy może to że nie podnosi on doładowania/mocy??

U mnie ostatnio jest jakaś usterka, falowanie mocy przy pełnym gazie pomiędzy 2 a 3tys rpm, słychać to w pracy turbiny (falujący świst) i naturalnie czuć podczas jazdy takie lekkie ubytki mocy, jakby ktoś lekko hamulec naciskał przy przyspieszaniu, zastanawia mnie to czy uszkodzony dv może dawać takie objawy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma dziurę w membranie, to może popuszczac ciśnienie i może sie tak dziać

Tak, miałem na myśli i jedno i drugie, mocniejsze zawory dv stosuje sie tylko po to, żeby wytrzymywaly i nie otwierały sie przedwczesnie przy modzonych silnikach gdzie turbina dmucha ponad 1.2b, i nie mają bezpośredniego wpływu na moc silnika w trakcie jego pracy

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór? czy sprawny? da

dmuchajac w grube konce nei powinien przepuszczac powietrza, a zasysajac ustami powietrze z malego króćca tloczek powinien ładnie chodzić bez ubytku podciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...