majkel1993 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 ostatnio wymyśliłem sobie żeby zrobić przelotowy układ wydechody:decayed:chodzi mi o trochę fajnego dźwięku i o pare koników,zrobię sobie to sam i myślałem nad prostą rurą od samego silnika po wylot.Na wakacje i tak planuje swap więc na pewno przyda się później ten wydech:naughty:co o tym sądzicie warto tracić czas? 1
pioteros Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 nie warto, niżej masz dosłownie kilka wątków o przelocie... będzie głośniej, wcale nie lepiej a mocy też więcej nie zobaczysz...
majkel1993 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 no i tak planuje zakute 1.8t wiec wydech się nie zmarnuje;P no ale jak mówisz ,że szkoda czasu to może odpuszczę.
pioteros Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Póki co zainwestuj w motor, na zapas jeszcze nic nie musisz robić Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
seves Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 ostatnio wymyśliłem sobie żeby zrobić przelotowy układ wydechody:decayed:chodzi mi o trochę fajnego dźwięku i o pare koników,zrobię sobie to sam i myślałem nad prostą rurą od samego silnika po wylot.Na wakacje i tak planuje swap więc na pewno przyda się później ten wydech:naughty:co o tym sądzicie warto tracić czas? no i tak planuje zakute 1.8t wiec wydech się nie zmarnuje;P no ale jak mówisz ,że szkoda czasu to może odpuszczę. Nie wiem jak dokładnie przeanalizowałeś temat bo jeśli masz b5 w ośce to skromnie myślę że nie masz co kuc 1.8T po pierwsze bez kucia 300km pęknie a to w ośce moim zdaniem jest górna granica, potem już po prostu musisz mieć quattro (którego do b5 nie dołożysz więc prędzej zmienisz autko) a wydech z ośki pod quattro Ci po prostu nie podejdzie więc nie wiem do końca o czym myślisz z tym kuciem i wydechem ale ja bym najpierw ogarnął silnik tym bardziej że jeśli serio chcesz kuć to czeka Cię zmiana furki:wink:
majkel1993 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 wszystko się wyjaśni po wakacjach ile będzie kasy bo wyjeżdżam do niemiec :kwasny:jeśli uda mi się odłożyć więcej kaski to kupię 1.8TQ i zacznę zabawę od początku w modzeniu,a jeśli z kasą będzie gorzej to do obecnej budy wpadnie 1.8T i będę chciał go zakuć aby mieć max te 300KM wiem ,że może to nie mieć sensu bez Q ale nie ma sensu żebym sprzedał swoje obecne auto i znów kupił 1995:kwasny:jak już dojdzie do zmiany to ma być to sedan z końca produkcji AJL w Q
Magicbattle Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 nie musisz kupowac 95 kup 00. a pozatym do wakacji kupe czasu wszystko moze sie zmienic. ciesz sie tym co masz. ale zawsze mozna marzyć
majkel1993 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 tak dokładnie to marzenia:slina: najgorsze jest że jeździłem już chyba wszystkimi Audikami a4 b6 4.2, s4 b7 3.0 TDI,a8 d3 4.2,w12 czy a6 c6 2.7,3.0 TDI a 1.8T jeszcze nie miałem okazji prowadzić
tomekhxc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 chcesz zrobic cos dla samego dzwieku to zmien sam koncowy:wink:
MAGIC87 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 a ja bym tam nic nie ruszał bedzie tylko buczało a jak nie jedzie tak nie jedzie:wink:
seves Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 wszystko się wyjaśni po wakacjach ile będzie kasy bo wyjeżdżam do niemiec :kwasny:jeśli uda mi się odłożyć więcej kaski to kupię 1.8TQ i zacznę zabawę od początku w modzeniu,a jeśli z kasą będzie gorzej to do obecnej budy wpadnie 1.8T i będę chciał go zakuć aby mieć max te 300KM wiem ,że może to nie mieć sensu bez Q ale nie ma sensu żebym sprzedał swoje obecne auto i znów kupił 1995:kwasny:jak już dojdzie do zmiany to ma być to sedan z końca produkcji AJL w Q ale dalej nie rozumiem po co chcesz kuć, chyba ze nie wiesz co to znaczy:decayed: przemyśl jeszcze zakup b6 np z poczatku produkcji, tylko że b6 cięższe to i moc na kołacg słabsza:wink:
majkel1993 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 też tak mi się wydaje za fajny wydech końcowy trzeba zapłacić z 1000zł wszystkie tańsze to kupują właściciele golfów:grin: zostawię tak jak jest a na lato coś pomodze:kox: ---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ---------- b6 to już nie to samo co poczciwe b5:decayed: bez obrazy ale nie podoba mi się b6,dużo bardziej mi się podoba wykonanie wnętrza w b5 bo nie mam wiele plastików pokrytych tą gumą czy jak to nazwać,nie wiem zobaczę jak będzie z kasą a b6 nie wchodzi w grę ---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ---------- po za tym to odległe plany tak jak napisałem na początku więc mogą się dwa razy zmienić
tomekhxc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 też tak mi się wydaje za fajny wydech końcowy trzeba zapłacić z 1000zł wszystkie tańsze to kupują właściciele golfów:grin: zostawię tak jak jest a na lato coś pomodze:kox:---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ---------- b6 to już nie to samo co poczciwe b5:decayed: bez obrazy ale nie podoba mi się b6,dużo bardziej mi się podoba wykonanie wnętrza w b5 bo nie mam wiele plastików pokrytych tą gumą czy jak to nazwać,nie wiem zobaczę jak będzie z kasą a b6 nie wchodzi w grę ---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ---------- po za tym to odległe plany tak jak napisałem na początku więc mogą się dwa razy zmienić no jesli tak uwazasz ze te ponizej tysiaka to shit to zapodaj milltek-a na pewno bedziesz hepi majac wydech o wartosci 60% twojej b5:decayed:
majkel1993 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 podchodzę do tego tak że lepiej raz zapłacić więcej i mieć spokój niż mniej i się wkurw... ,nie wiem czy oglądałeś profil mojego samochodu jak nie to zobacz tam jest zdjęcie mojego pierwszego samochodu w którym miałem przelot zrobiony tak że na boki samochodu wychodziło 6 rur wydechowych i to brzmiało naprawdę fajnie:decayed:
seves Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 b6 to już nie to samo co poczciwe b5:decayed: bez obrazy ale nie podoba mi się b6,dużo bardziej mi się podoba wykonanie wnętrza w b5 bo nie mam wiele plastików pokrytych tą gumą czy jak to nazwać,nie wiem zobaczę jak będzie z kasą a b6 nie wchodzi w grę ale mnie właśnie rozbawiłeś mogłeś znaleźć inny pretekst bo nie mam pojęcia o co Ci chodzi:grin: a jeśli masz na myśli trwałość tej "gumy" to zapraszam do wnętrza b6 z lat 03-04
majkel1993 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 to był tylko przykład a poza tym nie każdemu się muszą podobać takie same samochody tak ciężko to zrozumieć ta dyskusja nie ma żadnego sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się