Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wydech przelotowy w Audi A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ostatnio wymyśliłem sobie żeby zrobić przelotowy układ wydechody:decayed:chodzi mi o trochę fajnego dźwięku i o pare koników,zrobię sobie to sam i myślałem nad prostą rurą od samego silnika po wylot.Na wakacje i tak planuje swap więc na pewno przyda się później ten wydech:naughty:co o tym sądzicie warto tracić czas?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nie warto, niżej masz dosłownie kilka wątków o przelocie... będzie głośniej, wcale nie lepiej a mocy też więcej nie zobaczysz...

Opublikowano

no i tak planuje zakute 1.8t wiec wydech się nie zmarnuje;P no ale jak mówisz ,że szkoda czasu to może odpuszczę.

Opublikowano

Póki co zainwestuj w motor, na zapas jeszcze nic nie musisz robić ;)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

dzięki za pomoc:kox:

Opublikowano
ostatnio wymyśliłem sobie żeby zrobić przelotowy układ wydechody:decayed:chodzi mi o trochę fajnego dźwięku i o pare koników,zrobię sobie to sam i myślałem nad prostą rurą od samego silnika po wylot.Na wakacje i tak planuje swap więc na pewno przyda się później ten wydech:naughty:co o tym sądzicie warto tracić czas?
no i tak planuje zakute 1.8t wiec wydech się nie zmarnuje;P no ale jak mówisz ,że szkoda czasu to może odpuszczę.

Nie wiem jak dokładnie przeanalizowałeś temat bo jeśli masz b5 w ośce to skromnie myślę że nie masz co kuc 1.8T :decayed:

po pierwsze bez kucia 300km pęknie a to w ośce moim zdaniem jest górna granica, potem już po prostu musisz mieć quattro (którego do b5 nie dołożysz więc prędzej zmienisz autko) a wydech z ośki pod quattro Ci po prostu nie podejdzie więc nie wiem do końca o czym myślisz z tym kuciem i wydechem ale ja bym najpierw ogarnął silnik tym bardziej że jeśli serio chcesz kuć to czeka Cię zmiana furki:wink:

Opublikowano

wszystko się wyjaśni po wakacjach ile będzie kasy bo wyjeżdżam do niemiec :kwasny:jeśli uda mi się odłożyć więcej kaski to kupię 1.8TQ i zacznę zabawę od początku w modzeniu,a jeśli z kasą będzie gorzej to do obecnej budy wpadnie 1.8T i będę chciał go zakuć aby mieć max te 300KM wiem ,że może to nie mieć sensu bez Q ale nie ma sensu żebym sprzedał swoje obecne auto i znów kupił 1995:kwasny:jak już dojdzie do zmiany to ma być to sedan z końca produkcji AJL w Q

Opublikowano

nie musisz kupowac 95 kup 00. a pozatym do wakacji kupe czasu wszystko moze sie zmienic. ciesz sie tym co masz. ale zawsze mozna marzyć

Opublikowano

tak dokładnie to marzenia:slina: najgorsze jest że jeździłem już chyba wszystkimi Audikami a4 b6 4.2, s4 b7 3.0 TDI,a8 d3 4.2,w12 czy a6 c6 2.7,3.0 TDI a 1.8T jeszcze nie miałem okazji prowadzić:grin:

Opublikowano

chcesz zrobic cos dla samego dzwieku to zmien sam koncowy:wink:

Opublikowano

a ja bym tam nic nie ruszał:wink: bedzie tylko buczało a jak nie jedzie tak nie jedzie:wink:

Opublikowano
wszystko się wyjaśni po wakacjach ile będzie kasy bo wyjeżdżam do niemiec :kwasny:jeśli uda mi się odłożyć więcej kaski to kupię 1.8TQ i zacznę zabawę od początku w modzeniu,a jeśli z kasą będzie gorzej to do obecnej budy wpadnie 1.8T i będę chciał go zakuć aby mieć max te 300KM wiem ,że może to nie mieć sensu bez Q ale nie ma sensu żebym sprzedał swoje obecne auto i znów kupił 1995:kwasny:jak już dojdzie do zmiany to ma być to sedan z końca produkcji AJL w Q

ale dalej nie rozumiem po co chcesz kuć, chyba ze nie wiesz co to znaczy:decayed:

przemyśl jeszcze zakup b6 np z poczatku produkcji, tylko że b6 cięższe to i moc na kołacg słabsza:wink:

Opublikowano

też tak mi się wydaje za fajny wydech końcowy trzeba zapłacić z 1000zł wszystkie tańsze to kupują właściciele golfów:grin: zostawię tak jak jest a na lato coś pomodze:kox:

---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ----------

b6 to już nie to samo co poczciwe b5:decayed: bez obrazy ale nie podoba mi się b6,dużo bardziej mi się podoba wykonanie wnętrza w b5 bo nie mam wiele plastików pokrytych tą gumą czy jak to nazwać,nie wiem zobaczę jak będzie z kasą a b6 nie wchodzi w grę:kwasny:

---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ----------

po za tym to odległe plany tak jak napisałem na początku więc mogą się dwa razy zmienić

Opublikowano
też tak mi się wydaje za fajny wydech końcowy trzeba zapłacić z 1000zł wszystkie tańsze to kupują właściciele golfów:grin: zostawię tak jak jest a na lato coś pomodze:kox:

---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ----------

b6 to już nie to samo co poczciwe b5:decayed: bez obrazy ale nie podoba mi się b6,dużo bardziej mi się podoba wykonanie wnętrza w b5 bo nie mam wiele plastików pokrytych tą gumą czy jak to nazwać,nie wiem zobaczę jak będzie z kasą a b6 nie wchodzi w grę:kwasny:

---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ----------

po za tym to odległe plany tak jak napisałem na początku więc mogą się dwa razy zmienić

no jesli tak uwazasz ze te ponizej tysiaka to shit to zapodaj milltek-a na pewno bedziesz hepi majac wydech o wartosci 60% twojej b5:decayed:

Opublikowano

podchodzę do tego tak że lepiej raz zapłacić więcej i mieć spokój niż mniej i się wkurw... ,nie wiem czy oglądałeś profil mojego samochodu jak nie to zobacz tam jest zdjęcie mojego pierwszego samochodu w którym miałem przelot zrobiony tak że na boki samochodu wychodziło 6 rur wydechowych i to brzmiało naprawdę fajnie:decayed:

Opublikowano

b6 to już nie to samo co poczciwe b5:decayed: bez obrazy ale nie podoba mi się b6,dużo bardziej mi się podoba wykonanie wnętrza w b5 bo nie mam wiele plastików pokrytych tą gumą czy jak to nazwać,nie wiem zobaczę jak będzie z kasą a b6 nie wchodzi w grę:kwasny:

ale mnie właśnie rozbawiłeś :grin: mogłeś znaleźć inny pretekst bo nie mam pojęcia o co Ci chodzi:grin:

a jeśli masz na myśli trwałość tej "gumy" to zapraszam do wnętrza b6 z lat 03-04 :wink:

Opublikowano

to był tylko przykład a poza tym nie każdemu się muszą podobać takie same samochody tak ciężko to zrozumieć:kwasny: ta dyskusja nie ma żadnego sensu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...