dlugopis-88 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 ciezko wchodza mi biegi w autku,nie wiem czy to moze byc przez to ze nie ma oleju w skrzyni czy moze jest jakas inna przyczyna,co to moze byc prosze o pomoc * pamietaj prosze o prefixie [Musashi]
jarek3251 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 ciezko wchodza mi biegi w autku,nie wiem czy to moze byc przez to ze nie ma oleju w skrzyni czy moze jest jakas inna przyczyna,co to moze byc prosze o pomoc mi naprzykład ciezko wchodziła 2i 1 i zgrzytała 3 i 5 co sie okazało kupiłem druga skrzynie a stara gdy rozebrałem ku mojemu zdziwieniu wyleciał synchronizator 3 biegu po prostu rozleciał sie na 3-5 cm kawałki i blokował wchodzenie 2 i czasami 1
Musashi Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 poczytaj. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23917.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22193.30
dlugopis-88 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 a moze byc takie cos ze jest malo oleju w skrzyni????
rikardo Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 a moze byc takie cos ze jest malo oleju w skrzyni???? Może to być jedna z przyczyn. Najlepiej jak sprawdzisz poziom oleju wtedy będziesz pewien. Ja miałem nalane za dużo oleju jak odkręciłem korek znajdujący się z boku skrzyni to olej lał się ciurkiem. W moim przypadku duży stan oleju powodował przełączanie biegów z oporami aż do momentu gdy się rozgrzał. Wymieniłem olej w skrzyni na oryginalny z ASO i problem minął.
dlugopis-88 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 w ktorym miejscu na skrzyni mona sprawdzic ten olej??
rikardo Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Z lewej strony skrzyni biegów patrząc w kierunku przodu na wysokości przegubu wewnetrznego w obudowie skrzyni znajduje sie korek wlewowy na klucz imbusowy z tego co pamietam chyba 17-tka. Dostep tylko z kanału. Musisz odkrecić ten korek nastepnie zagiętym drucikiem sprawdzasz poziom oleju. Poziom jest właściwy gdy olej sięga ok 7 mm po nizej dolnej krawędzi otworu wlewu. Wyginasz drucik i wkładasz go w otwór wlewowy a po wyjęciu bedziesz widział jaki masz poziom. Powodzenia :th:
dlugopis-88 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 a mam jeszcze jedno pytanko: jesli bedzie go malo to jaki olej dolac??
rikardo Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Olej znajdujący sie w skrzyni jest syntetyczny i ma oznaczenie SAE 75W90 ale jeżeli planujesz tym samochodem pojeździć to sugerował bym Ci wymiane oleju na oryginalny kupiony w ASO tam dobiorą Ci odpowiedni olej do Twojej skrzyni. Gdy kupiłem swoją a4 to miałem okazje porozmawiać na temat wymiany oleju z osoba która pracowała w serwisie VW w Niemczech i to ona zwróciła mi uwage na ten temat abym w ogóle sie nie sugerował wpisem, że sie go nie wymienia jak chcę użytkować dalej skrzynie biegów bezawaryjnie tak samo mówił mi, że gro osób twierdzi, że jak nie ma korka to sie oleju nie wymienia a to jest błędne myslenie poniewaz w zachodnich serwisach znajduja sie specjalne urządzenia do wysysania oleju i napełniania nowym.
dlugopis-88 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 wielkie dzieki za pomoc ))) juz wiem wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się