grzes1150 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze.
niko12344 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 niestety turbina custom i ciezko takiego tipa zeby szla w dol , a tip sztywny z nierdzewy :/ , nie ma wygluszenia na masce to tez szybciej oddaje cieplo , zamierzam zrobic wlot powietrza nad stozkiem ) tylko co bedzie w deszczowe dni , nie napije sie wody ?
mario357 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 takie mody to rozumiem, fajnie że masz 4x4 to nadmiaru mocy nie tracisz bezsensownie Cze, przy tej budzie to o "nadmiar" będzie ciężko dobre laczki i w fwd by pociągnął. Oby moc była z tobą, idzie ku dobremu... wiesz wszystko fajnie jak jest sucho ale jak tylko odrobinkę popada to frajda sie konczy
McGiver Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg OOOOOOO Janka stare audi Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze. dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr
grzes1150 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg OOOOOOO Janka stare audi Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze. dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr Od dawna się tak robi i nie wiem czy płakać czy śmiać się jak widzę stożek pod samą maską w 1,8T. Wiem że to cooler ma chłodzić zassane powietrze ale czy w upalne dni daje radę jak pod maską jest 120st
McGiver Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg OOOOOOO Janka stare audi Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze. dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr Od dawna się tak robi i nie wiem czy płakać czy śmiać się jak widzę stożek pod samą maską w 1,8T. Wiem że to cooler ma chłodzić zassane powietrze ale czy w upalne dni daje radę jak pod maską jest 120st Ten puchnie na bank, bo ten IC od IVECO co tam jest to nie wyrabia latem. A 120st. to chyba przy optymistycznym założeniu, zwłaszcza przy kolektorze wydechowym
Booster Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Ale mi chłopaki burdel w wątku robicie:disgust: Mały update: dojechał nowy shifter, w przyszłym tygodniu przy okazji montażu nowego spieka się założy:decayed:
McGiver Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Mały update: dojechał nowy shifter, w przyszłym tygodniu przy okazji montażu nowego spieka się założy:decayed: http://s8.postimage.org/8gyjr1gup/Shifter.jpg A jakiej to firmy i ile dukatów za niego zapłaciłeś?
Booster Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 okazyjnie kupiony B&M z przesyłką wyszło trochę ponad 350zł
McGiver Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 okazyjnie kupiony B&M z przesyłką wyszło trochę ponad 350zł Dopiero się skminiłem że ty masz przecie skrzynie V a nie VI i się zastanawiałem cały czas czemu u ciebie wogóle inny niż u mnie Ale cena bardzo dobra, a przyjemność z jazdy jeszcze większa. Na początku trzeba uważać na II->III bo można wpatolić I jak emocje poniosą.
Booster Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Mały update: nareszcie dotarło mocne sprzęgło od Pana Radzikowskiego, mam nadzieje że auto jeszcze w tym tygodniu wyjedzie na drogę
TyBucu Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Widziałem twoje autko pod AZ i muszę powiedzieć ze serducho robi wrażenie
McGiver Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Mały update:nareszcie dotarło mocne sprzęgło od Pana Radzikowskiego, mam nadzieje że auto jeszcze w tym tygodniu wyjedzie na drogę http://s17.postimage.org/rzz1zlvt7/DSC02982.jpg http://s3.postimage.org/pqlhr2fjj/DSC02979.jpg http://s15.postimage.org/j6d2b3jmv/DSC02980.jpg Grubo przepłacony zestawik. Są dwa inne setupy lepsze, ale o połowe tańsze. Ten ma jedną wadę, dlatego wzmocnij łape wyciskową w skrzyni dla własnego spokoju.
Booster Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 to daj tu info jakie, jak to mi się skończy to będę wiedział czego szukać
McGiver Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 to daj tu info jakie, jak to mi się skończy to będę wiedział czego szukać jest opcja na dwumasie i na sztywnym kole zależy kto co chce działać. Jeśli chcesz na dwumasie to szuka sie dwumasy od AVF-a starego typu na gładkim kole,do tego docisk od 80 B4 2,8 v6 i tarcza 240mm spiek 6płytek, albo zestaw bez dwumasy, koło zamachowe od 1Z albo 2,0 80 B4 pomodzone, tarcza j/w i doscisk od LT 2,8 TDI 125/130KM. Na tym drugim zestawie się robi jak ktoś lubi gnębic napęd.
D4V3 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 piękna stajenka, jakbyś kiedyś mijał czarne A6 C5 na blachach z CT do mrugnij, sprobuje dogonić <lol>
roman_tyk Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 A może podacie numery części dla wersji z dwumasem i bez i orientacyjne koszty, przyda sie dla potomności Panie McGiver
Booster Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 to daj tu info jakie, jak to mi się skończy to będę wiedział czego szukać jest opcja na dwumasie i na sztywnym kole zależy kto co chce działać. Jeśli chcesz na dwumasie to szuka sie dwumasy od AVF-a starego typu na gładkim kole,do tego docisk od 80 B4 2,8 v6 i tarcza 240mm spiek 6płytek, albo zestaw bez dwumasy, koło zamachowe od 1Z albo 2,0 80 B4 pomodzone, tarcza j/w i doscisk od LT 2,8 TDI 125/130KM. Na tym drugim zestawie się robi jak ktoś lubi gnębic napęd. słyszałem legendy o kompletowaniu części na ori podzespołach od AVF i 80 B4 ale nie mając pewności nie chciałem ryzykować i postawiłem na mocny i sprawdzony zestaw od Radzikowskiego BTW: wyrezaliśmy wyjście z wastegate na wydech, miałem już dość darcia puchy na screamer pipie ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ---------- wczoraj wgrana została procedura startu ustawiona na 0,8bara, auto startuje jak głupie, przy okazji mieliśmy możliwość sprawdzenia się na torze 1/4 w Pruszczu Gdańskim. Niestety 50m przed metą puściła opaska od dolotu do FMIC-a i nie udało się ukończyć wyścigu, udało się za to sprawdzić na G-Techu przyśpieszenie 0-100km/h które wyniosło 5,8s w niesprzyjających warunkach:decayed: i filmik ze startu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się