Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Big Turbo ( stage 2 in progress )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze.

Opublikowano

niestety turbina custom i ciezko takiego tipa zeby szla w dol , a tip sztywny z nierdzewy :/ , nie ma wygluszenia na masce to tez szybciej oddaje cieplo , zamierzam zrobic wlot powietrza nad stozkiem :)) tylko co bedzie w deszczowe dni , nie napije sie wody ?

Opublikowano
takie mody to rozumiem, fajnie że masz 4x4 to nadmiaru mocy nie tracisz bezsensownie :)

Cze, przy tej budzie to o "nadmiar" będzie ciężko :decayed: dobre laczki i w fwd by pociągnął.

Oby moc była z tobą, idzie ku dobremu...:thumbup1:

wiesz wszystko fajnie jak jest sucho ale jak tylko odrobinkę popada to frajda sie konczy

Opublikowano

OOOOOOO Janka stare audi :) Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze.

dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA :D tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr

Opublikowano

OOOOOOO Janka stare audi :) Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze.

dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA :D tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr

Od dawna się tak robi i nie wiem czy płakać czy śmiać się jak widzę stożek pod samą maską w 1,8T. Wiem że to cooler ma chłodzić zassane powietrze ale czy w upalne dni daje radę jak pod maską jest 120st :evil:

Opublikowano

OOOOOOO Janka stare audi :) Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze.

dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA :D tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr

Od dawna się tak robi i nie wiem czy płakać czy śmiać się jak widzę stożek pod samą maską w 1,8T. Wiem że to cooler ma chłodzić zassane powietrze ale czy w upalne dni daje radę jak pod maską jest 120st :evil:

Ten puchnie na bank, bo ten IC od IVECO co tam jest to nie wyrabia latem. A 120st. to chyba przy optymistycznym założeniu, zwłaszcza przy kolektorze wydechowym :D

Opublikowano

Ale mi chłopaki burdel w wątku robicie:disgust:

Mały update:

dojechał nowy shifter,

w przyszłym tygodniu przy okazji montażu nowego spieka się założy:decayed:

Shifter.jpg

Opublikowano

Mały update:

dojechał nowy shifter,

w przyszłym tygodniu przy okazji montażu nowego spieka się założy:decayed:

http://s8.postimage.org/8gyjr1gup/Shifter.jpg

A jakiej to firmy i ile dukatów za niego zapłaciłeś?

Opublikowano

okazyjnie kupiony B&M z przesyłką wyszło trochę ponad 350zł

Opublikowano
okazyjnie kupiony B&M z przesyłką wyszło trochę ponad 350zł

Dopiero się skminiłem że ty masz przecie skrzynie V a nie VI i się zastanawiałem cały czas czemu u ciebie wogóle inny niż u mnie :D Ale cena bardzo dobra, a przyjemność z jazdy jeszcze większa. Na początku trzeba uważać na II->III bo można wpatolić I jak emocje poniosą.

Opublikowano

Mały update:

nareszcie dotarło mocne sprzęgło od Pana Radzikowskiego, mam nadzieje że auto jeszcze w tym tygodniu wyjedzie na drogę:decayed:

DSC02982.jpg

DSC02979.jpg

DSC02980.jpg

Opublikowano

226mm?

Opublikowano

228 dokładnie

Opublikowano

Widziałem twoje autko pod AZ i muszę powiedzieć ze serducho robi wrażenie :naughty:

Opublikowano
Mały update:

nareszcie dotarło mocne sprzęgło od Pana Radzikowskiego, mam nadzieje że auto jeszcze w tym tygodniu wyjedzie na drogę:decayed:

http://s17.postimage.org/rzz1zlvt7/DSC02982.jpg

http://s3.postimage.org/pqlhr2fjj/DSC02979.jpg

http://s15.postimage.org/j6d2b3jmv/DSC02980.jpg

Grubo przepłacony zestawik. Są dwa inne setupy lepsze, ale o połowe tańsze. Ten ma jedną wadę, dlatego wzmocnij łape wyciskową w skrzyni dla własnego spokoju.

Opublikowano

to daj tu info jakie, jak to mi się skończy to będę wiedział czego szukać:wink:

Opublikowano
to daj tu info jakie, jak to mi się skończy to będę wiedział czego szukać:wink:

jest opcja na dwumasie i na sztywnym kole zależy kto co chce działać. Jeśli chcesz na dwumasie to szuka sie dwumasy od AVF-a starego typu na gładkim kole,do tego docisk od 80 B4 2,8 v6 i tarcza 240mm spiek 6płytek, albo zestaw bez dwumasy, koło zamachowe od 1Z albo 2,0 80 B4 pomodzone, tarcza j/w i doscisk od LT 2,8 TDI 125/130KM.

Na tym drugim zestawie się robi jak ktoś lubi gnębic napęd.

Opublikowano

piękna stajenka, jakbyś kiedyś mijał czarne A6 C5 na blachach z CT do mrugnij, sprobuje dogonić <lol>

Opublikowano

A może podacie numery części dla wersji z dwumasem i bez i orientacyjne koszty, przyda sie dla potomności Panie McGiver :)

Opublikowano
to daj tu info jakie, jak to mi się skończy to będę wiedział czego szukać:wink:

jest opcja na dwumasie i na sztywnym kole zależy kto co chce działać. Jeśli chcesz na dwumasie to szuka sie dwumasy od AVF-a starego typu na gładkim kole,do tego docisk od 80 B4 2,8 v6 i tarcza 240mm spiek 6płytek, albo zestaw bez dwumasy, koło zamachowe od 1Z albo 2,0 80 B4 pomodzone, tarcza j/w i doscisk od LT 2,8 TDI 125/130KM.

Na tym drugim zestawie się robi jak ktoś lubi gnębic napęd.

słyszałem legendy o kompletowaniu części na ori podzespołach od AVF i 80 B4 ale nie mając pewności nie chciałem ryzykować i postawiłem na mocny i sprawdzony zestaw od Radzikowskiego

BTW:

wyrezaliśmy wyjście z wastegate na wydech, miałem już dość darcia puchy na screamer pipie

DSC02995.jpg

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ----------

wczoraj wgrana została procedura startu ustawiona na 0,8bara, auto startuje jak głupie,

przy okazji mieliśmy możliwość sprawdzenia się na torze 1/4 w Pruszczu Gdańskim.

Niestety 50m przed metą puściła opaska od dolotu do FMIC-a i nie udało się ukończyć wyścigu,

udało się za to sprawdzić na G-Techu przyśpieszenie 0-100km/h które wyniosło 5,8s w niesprzyjających warunkach:decayed:

DSCF2239.jpg

DSCF2241.jpg

i filmik ze startu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...