Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Setny problem z odpalaniem..


Gość donuska90

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donuska90
Opublikowano

Witam. Od pewnego czasu tzn. od około tygodnia zaczął się problem z odpalaniem, autko kręci ale nie chce załapać. Dziś rano po całonocnym postoju "pod chmurką" w ogóle miał problem żeby odpalić, co obrazuje zamieszczony poniżej filmik.

Mój mężulek pogrzebał pod maską, pomacał filtr paliwa i pod nim znalazł ślady ropy których raczej nie powinno tam być?

Czy w związku z tym, że filtr prawdopodobnie "umarł" auto może tak odpalać?

Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi.

Link do filmu (sorry za jakość, i za teksty :wink:)

Opublikowano

Może być że filt nie domaga, ewentualnie świece bo coś długo się grzały

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Gość donuska90
Opublikowano
Może być że filt nie domaga, ewentualnie świece bo coś długo się grzały

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Stał całą noc na dworze, u nas było prawie -18 :kwasny:

no i pod tym filtrem znalazła się ropa, chyba nie powinno tam jej być?

Opublikowano

Może być że już filtr padł trzeba go wyjąć i sprawdzić co tam siedzi w sumie wygląda tak jak by paliwo nie dochodziło:confused:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Gość donuska90
Opublikowano
Może być że już filtr padł trzeba go wyjąć i sprawdzić co tam siedzi w sumie wygląda tak jak by paliwo nie dochodziło:confused:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

powiem Ci,że on tak od ok. tygodnia, nawet po 2 godzinach postoju..:kwasny:

mój piękny przetarł to miejsce pod filtrem jakąś starą szmatą, a po krótkiej przejażdżce ponownie było tam paliwo :/

Opublikowano

Może być jakaś dziura i zasysa lewe powietrze i dlatego nie chce odpalić więc jakiegoś mechaniora musisz odwiedzić chyba że chcesz do Olka podjechać do AZ w Pruszczu

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Gość donuska90
Opublikowano

A myślisz,że wymiana filtra by coś pomogła?

Jak to nie pomoże, to wtedy będę myśleć o odwiedzeniu mechanika :P

Tylko czy jest sens zmieniać ten filtr?

Wiem, niemądre pytania, ale nie znam się :facepalm::decayed:

Opublikowano

Pierwsze co to by trzeba było sprawdzić wszędzie szczelność przewodów i ewentualnie wtedy filtr sprawdzić a na ciepłym dobrze pali czy też jak chwilę po stoi to nie odpala?

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Gość donuska90
Opublikowano

zależy jak mu leży.. raz na ciepłym jest ok, ale jak już postoi dłuższą chwilę, ponad pół godziny to już ma problem.

Opublikowano

No to ewentualnie po dłuższym postoju trzeba by było podłączyć kroplówkę i sprawdzić czy wtedy od razu odpali:thumbup:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Gość donuska90
Opublikowano

he he będziemy próbowac jutro rano, mam nadzieję że dzis mi odpali po dłuższym oczekiwaniu na lotnisku :P

Opublikowano

Sens zmiany filtra oczywiście, że jest, skoro u was są już takie mrozy to równie dobrze może być w nim sporo parafiny. Nie mniej faktem jest, że świece dość długo grzały. A powiedz czy jak było cieplej to też potrzebował trochę pokręcić, żeby zapalić?

Gość donuska90
Opublikowano
Sens zmiany filtra oczywiście, że jest, skoro u was są już takie mrozy to równie dobrze może być w nim sporo parafiny. Nie mniej faktem jest, że świece dość długo grzały. A powiedz czy jak było cieplej to też potrzebował trochę pokręcić, żeby zapalić?

niee, zaczął się tak zachowywać dopiero od około tygodnia.

A świece, fakt do wymiany, mają już 3 lata, ale podobno sprawdzane i dobre.:facepalm:

Opublikowano

To w zasadzie jak już je wykręcano, żeby sprawdzić to już można było dać nowe :) Nie mniej ja bym w tej sytuacji zaczął od filtra. Koszt też nie powala, a w tych temperaturach parafina naprawdę potrafi dać o sobie znać, tylko kupując musisz zwrócić uwagę jaki filtr masz ponieważ są dwa rodzaje, jeden wkręcany w taki uchwyt do którego dochodzą rurki z paliwem, a drugi który już te rurki ma w sobie.

O odpalanie pytałem ponieważ jakby miał problem z odpalaniem i przy korzystniejszych temperaturach to mogło by wskazywać na kąt wtrysku, no ale to chyba można w tej sytuacji sobie odpuścić.

Gość donuska90
Opublikowano

jakoś po świętach zakupię ten filterek i wtedy zobaczymy, czy to było to. bo nie powinna z niego (od spodu) kapać ropa?

Opublikowano

Nie nie powinna, od spodu jest taki zaworek drenażowy, jedynie nim może kapać, albo jest nie dokręcony albo nieszczelny.

Gość donuska90
Opublikowano

no to właśnie tym zaworkiem chyba leci.. bo po przetarciu szmatą i przejechaniu kilku km dalej było tam mokro. czyli filtr i tak należy wymienić :)

Opublikowano

wolno kreci ten motor albo aku slabe albo rozrusznik do sprawdzenia a co do filtra hmm wymienia sie zaraz po zakupie prawda?kup porzadny a nie topran:)

Gość donuska90
Opublikowano

przecież jeszcze filtra nie kupiłam :P

fakt faktem, i tak trzeba go na zimę zmienić zwłaszcza ze ostatnio był wymieniany jakoś niecały rok temu chyba:facepalm:

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

wolno kreci ten motor albo aku slabe albo rozrusznik do sprawdzenia a co do filtra hmm wymienia sie zaraz po zakupie prawda?kup porzadny a nie topran:)
Opublikowano

aku wymien powinien krecic szybciej zdecydowanie bo mu kontrolki przygasaja wymien swiece bez wzgledu na to ile maja lat to podstawa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...