Excallibur Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Address 01 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean Address 03 18265 - Load Signal: Error Message from ECU Co jest przyczyną generowania błedów, Swieci sie Check i kontrola trakcji cały czas (Brak kontroli trakcj nie da sie właczyc) Audi 1.8 T + LPG (jazda na LPG PB tylko do rozgrzania) Z informacji z googla, ze przepływomierz umarł i katalizator, (wyciecie katalizatora usunie ten bład czy lambda dalej bedzie wywalala błąd) Moze jednak cos z filtrem powietrza ?? ---------- Post dopisany 25-12-2012 at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2012 at 21:07 ---------- Pomoże ktoś ?? Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,020,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 zrób logi z bloku 2 20 31 115 118 wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec .najczesciej przyczyna błedu 1 i 3 jest uszkodzony przepływomierz lub instalacja przepływomierza .natomiast 2 bład tyczy sie 2 sondy a dokładnie zbyt duzej opornosci grzałki co moze byc spowodowane spalona grzałka sondy lub uszkodzona instalacja sondy .
german81 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 logi z bloku 115 i 118 ci nie wyszły . sprawdz instalacje miedzy przepływka a sterownikiem jesli bedzie ok to przepływka do wymiany .po ogarnieciu tematu przepływki powtórz logi .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się