Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Błedów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Address 01

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Address 03

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

Co jest przyczyną generowania błedów, Swieci sie Check i kontrola trakcji cały czas (Brak kontroli trakcj nie da sie właczyc)

Audi 1.8 T + LPG (jazda na LPG PB tylko do rozgrzania)

Z informacji z googla, ze przepływomierz umarł i katalizator, (wyciecie katalizatora usunie ten bład czy lambda dalej bedzie wywalala błąd)

Moze jednak cos z filtrem powietrza ??

---------- Post dopisany 25-12-2012 at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2012 at 21:07 ----------

Pomoże ktoś ??

Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,020,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

zrób logi z bloku 2 20 31 115 118 wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec .najczesciej przyczyna błedu 1 i 3 jest uszkodzony przepływomierz lub instalacja przepływomierza .natomiast 2 bład tyczy sie 2 sondy a dokładnie zbyt duzej opornosci grzałki co moze byc spowodowane spalona grzałka sondy lub uszkodzona instalacja sondy .

Opublikowano

Logi w 1wszym poscie

Opublikowano

logi z bloku 115 i 118 ci nie wyszły . sprawdz instalacje miedzy przepływka a sterownikiem jesli bedzie ok to przepływka do wymiany .po ogarnieciu tematu przepływki powtórz logi .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...