Icemen2000 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 siema, jak w temacie, poczytalem na starych postach ale odpowiedzi nie znalazlem.poszly mi juz 2 org przetwornice + jeden zamiennik od laguny 2 (mam org ksenony, stawiam na wode, wilogc), koszt takiego duperela sami wiecie jaki jest Prawdopodobnie gdzies mi lampa puszcza (gdzie nie wiem i chetnie bym sie dowiedzial jak sprawdzic szczelnosc takiej lampki nie topiac jej w wannie). Moze ktos wpadl na jakis nowatorski sposob aby chornic te jak ze delikatne blaszki? tanszy zamiennik ? gdzies wyczytalem ze od passata sa "wodoodperone" aczkolwiek dziwi mnie czemu nikt z audi nie wpadl na to aby popracowac nad ochorna tych elementow. Moze je w inne miejsce przeniesc ? owijac tasma izolacyjna ?? brak veny..help!
uhu2 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Generalnie czy lampa jest szczelna mozesz poznac po parowaniu klosza. Lampa zwykle jest szczelna i do przetwornicy woda sie nie dostaje.Napewno woda w przetwornicy bedzie widoczna.Mozliwe ze masz uszkodzona obudowe lampy jakies pekniecie lub uszczelke przetwornicy.Siedaja przetwornice po jednej stronie czy po lewej i prawej stronie?
Icemen2000 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 lampa nie paruje i woda sie tam nie zbiera wiec byc moze to obudowa. Za pierwszym razem poszly mi obydwie w nieduzym odstepie czasowym, pozniej wymienilem na zamienniki od laguny , umylem auto no i ciach bajera, pozniej uwazalem z myciem na myjkach bezdotykowych az do teraz..i poszla prawam z mc wczesniej stracilem postojowke w tej lampie no i teraz mam jedno oko, smigam na przeciw mgielnych ale pewnie do czasu az jakis nadgorliwy posterunkowy sie nie doczepi. Kupic nastepna to nie problem ale co dalej.Moze taniej mnie wyjdzie kupic cala lampe ?
greg2505 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 ja bym poszukał winy w instalacji lub żarnikach (jakieś zamienniki często lubią posadzić przetwornicę),bo co do nieszczelności lamp wiele osób ma problem z parowaniem a mimo to przetwornice im nie siadają ,druga sprawa przy myciu auta musiałaby się woda wlać do przetwornicy ,wyjmij lampy jeśli są całe ,sprawdź wtyki może nie ma uszczelki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się