pawelborzysz 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam,mam problem z wskaznikiem paliwa,gdy zatankuje auto do pełna,wskaznik paliwa pokazuje 0, i kontrolka pali sie. Po przejechaniu 100 km,powoli dochodzi do norme,wskaznik wzrasta a kontrolka gasnie,co może być przyczyną? Nie moge znalesc tematu w dziale zrób to sam,bo wiem,że pisaliście o tym. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Masz licznik z Audi A6 lub pływak w baku z A6-ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelborzysz 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 nie mam pojecia ale czy liczniki z a 6 pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Licznik z A6 pasuje tylko wlasnie wskazania poziomu paliwa pokazuje odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jeżeli nr licznika zaczyna się od 4B0 920 ..... to na 100% licznik z A6, jak zaczyna się od 8D0 920 ... to masz licznik z A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knigt 0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam Przykleje sie mam podobny problem tylko u mnie rezerwa zapala sie od polowy baka a a po przejechaniu 400km wskazowka zatrzymuje sie na pierwszej kresce przed rezerwa. Moze juz ktos mial taki przypadek na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4B5AJM 0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam U mnie za to w AJM rezerwa zapala się przy ok 1/4 baku, dzisiaj zatankowałem do pełna i wskazówka skoczyła z 0,5 cm poza pełen bak , to będzie pływak walnięty czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195a 4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Nie zaszkodzi przeczyścić styki na pływaku, ja tak miałem jak miałem będe wskazania paliwa w b5, jeśli licznik z a6 to juz inna kwestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scq 5 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Dokładnie jak Dawid sugeruje, najpierw sprawdź kwestię pływaka, przeczyść wszystko dokładnie i zobaczysz czy coś się zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knigt 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Licznik sprawdzony jest od A4.Dobralem sie do baka zdjelem przewody paliwowe i odkrecilem dekiel i staralem sie wyjac plywak ale w delikatny sposob nie moge go wyjac .Tyle tam przewodow troszke strach.Moze ma jakis kolega na forum sprawdzony sposob ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 pierwszą rzeczą jaką powinniście zrobić to test zegarów vagiem i zobaczyć czy wskazówki zatrzymują się na środku , jeżeli tak to wtedy dobierać się do pływaka ja miałem podobną sytuację i niestety czyszczenie pływaka nie wystarczyło zmieniłem go na używany ale o tym samym numerze i już wszystko działa poprawnie. Ps. żeby wyjąć pływak należy włożyć rękę do baku i z boku kosza od pompy jest przypięty pływak należy nacisnąć wystającą "przycisk i wysunąć pływak , na zdjęciu widać http://img141.imageshack.us/img141/6627/20121121321.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechas_audi 0 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 a ja stawiam na licznik, swego czasu miałem bardzo podobny problem tzn rezerwa na połowie wskaźnika, wymiana licznika pomogła (przy okazji padł immo w liczniku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christopherek 0 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 test zegarow i bedzie wiadomo,jak nie zatrzymuje sie na srodku to silniczek od wskazan paliwa w liczniku uwalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santos_13 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ja Koledzy też mam problem z tym wskaźnikiem- mi pokazuje cały czas full a właściwie nawet jeszcze więcej- wskazówka wychodzi poza kreseczkę 1/1. Czyli jak mówi Krzysiek pierwsze co, to test zegarów- wtedy bedę wiedział czy wina leży po stronie zegarów czy pływaka, tak? Model taki sam jak założyciela tematu- AJM 2ooor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq 1 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 plywak w obudownie koszyku pompy paliwa, mialem podobne w a6, ale sie jakos odblokowal i pozniej zawieszla sie tylko na malych ilosciach paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bortex69dyzio 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja mam podobny problem, wskaźnik poziomu paliwa pokazuje m/w o ćwierć baku za dużo, ale rezerwa włącza się zgodnie z faktycznym poziomem paliwa. Czy nie wystarczyłoby samą wskazówkę fizycznie przestawić? Zatankować do pełna i wtedy na 1/1 ją przesunąć Pomoże coś czy dalej będzie pokazywać głupoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się