Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaznik Paliwa


pawelborzysz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem z wskaznikiem paliwa,gdy zatankuje auto do pełna,wskaznik paliwa pokazuje 0, i kontrolka pali sie. Po przejechaniu 100 km,powoli dochodzi do norme,wskaznik wzrasta a kontrolka gasnie,co może być przyczyną? Nie moge znalesc tematu w dziale zrób to sam,bo wiem,że pisaliście o tym. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik z A6 pasuje tylko wlasnie wskazania poziomu paliwa pokazuje odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nr licznika zaczyna się od 4B0 920 ..... to na 100% licznik z A6, jak zaczyna się od 8D0 920 ... to masz licznik z A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przykleje sie mam podobny problem tylko u mnie rezerwa zapala sie od polowy baka a a po przejechaniu 400km wskazowka zatrzymuje sie na pierwszej kresce przed rezerwa. Moze juz ktos mial taki przypadek na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi przeczyścić styki na pływaku, ja tak miałem jak miałem będe wskazania paliwa w b5, jeśli licznik z a6 to juz inna kwestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak Dawid sugeruje, najpierw sprawdź kwestię pływaka, przeczyść wszystko dokładnie i zobaczysz czy coś się zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik sprawdzony jest od A4.Dobralem sie do baka zdjelem przewody paliwowe i odkrecilem dekiel i staralem sie wyjac plywak

ale w delikatny sposob nie moge go wyjac .Tyle tam przewodow troszke strach.Moze ma jakis kolega na forum sprawdzony sposob ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszą rzeczą jaką powinniście zrobić to test zegarów vagiem i zobaczyć czy wskazówki zatrzymują się na środku , jeżeli tak to wtedy dobierać się do pływaka ja miałem podobną sytuację i niestety czyszczenie pływaka nie wystarczyło zmieniłem go na używany ale o tym samym numerze i już wszystko działa poprawnie.

Ps. żeby wyjąć pływak należy włożyć rękę do baku i z boku kosza od pompy jest przypięty pływak należy nacisnąć wystającą "przycisk i wysunąć pływak , na zdjęciu widać

http://img141.imageshack.us/img141/6627/20121121321.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test zegarow i bedzie wiadomo,jak nie zatrzymuje sie na srodku to silniczek od wskazan paliwa w liczniku uwalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Koledzy też mam problem z tym wskaźnikiem- mi pokazuje cały czas full a właściwie nawet jeszcze więcej- wskazówka wychodzi poza kreseczkę 1/1. Czyli jak mówi Krzysiek pierwsze co, to test zegarów- wtedy bedę wiedział czy wina leży po stronie zegarów czy pływaka, tak?

Model taki sam jak założyciela tematu- AJM 2ooor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plywak w obudownie koszyku pompy paliwa, mialem podobne w a6, ale sie jakos odblokowal i pozniej zawieszla sie tylko na malych ilosciach paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem, wskaźnik poziomu paliwa pokazuje m/w o ćwierć baku za dużo, ale rezerwa włącza się zgodnie z faktycznym poziomem paliwa. Czy nie wystarczyłoby samą wskazówkę fizycznie przestawić? Zatankować do pełna i wtedy na 1/1 ją przesunąć :facepalm:

Pomoże coś czy dalej będzie pokazywać głupoty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...