kuzia1 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam koledzy może, ktoś z Was miał podobny problem. Słuchajcie problem zaczął sie od przygasających kontrolek na pulpicie do tego uruchomił sie wykrzyknik migający i pikający .....do tego dziś przestał kręcić rozrusznik i brak pracy pompy paliwa. Ale najciekawsze jest to ze dwa razy udało sie odpalić po czym zgasł..... Czy ktoś może spotkał sie z czymś takim?? AKu doładowałem (trzyma 12.5V) ładowanie kiedy działał 13.56V
pablo_9 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Nie sugeruj się do końca mają wypowiedzią (bo niekoniecznie musi być tak u Ciebie) ale ja miałem taki przypadek, że też wyświetlała się ikona aku, że rozładowany ale jeszcze jakoś palił aż któregoś dnia próbuję odpalić i cisza przekręcam kluczyk i nic. Odpaliłem na zapych i dojechałem do domu. Pierwsze co wymieniłem aku bo to już był jego czas nawet po naładowaniu była lipa. Wymiana nie zmieniła nic poza tym że miałem nowy aku to zaczęło się sprawdzanie czy immo nie blokuje nic itd ale to wykluczyłem kontrolka gasła (ale sprawdź czy u Ciebie też gaśnie), sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki. Kolejną rzeczą był rozrusznik, dostałem się do przewodów które są przy nim no i miernikiem sprawdziłem czy dochodzi prąd, dochodził i dwa razy jak próbowałem odpalić to słychać było takie "klik" no to wymieniłem rozrusznik i po sprawie.
kuzia1 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam koledzy może, ktoś z Was miał podobny problem.Słuchajcie problem zaczął sie od przygasających kontrolek na pulpicie do tego uruchomił sie wykrzyknik migający i pikający .....do tego dziś przestał kręcić rozrusznik i brak pracy pompy paliwa. Ale najciekawsze jest to ze dwa razy udało sie odpalić po czym zgasł..... Czy ktoś może spotkał sie z czymś takim?? AKu doładowałem (trzyma 12.5V) ładowanie kiedy działał 13.56V Koledzy akcja dość fajna.....po meczarniach zwiazanych z programem pod WIN7 uruchomiłem Vag.....wyskoczyły mi błedy 17967- regulator wolnych obrotów- ustawienia pierwotne/ nie zwiazane ze sprzetem 1165- jednostka sterująca przepustnicy J338- nie osiągnieta wartość kontrolna N1999 zbytduża oporność Jesli ktoś mógłby mi podpowiedziec co z tym fantem zrobić??.....dobrze rozumuje??.....podpiąłem naładowany akumulator i nie odczekałem az przepustnica sie zaadoptuje?? Prosze o podpowiedź. Aha.......auto cały czas ma migawkę na zegarach czyli wszystko miga mruga, ALE auto odpala na WSTECZNYM. Poddajcie jakies pomysły
Dragon30 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 jeśli zegary Ci mrygają tylko podczas odpalania to wina wg mnie rozrusznika (lub przewodu od rozrusznika),podłącz miernik elektryczny do zacisków akumulatora i sprawdź o ile spada napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem. Weź sprawdź miernikiem również czy napięcie dochodzi do pompy paliwa, nie zawsze słychać pompę paliwa (szczególnie po krótkich postojach).Po wykasowaniu błędów Vagiem, błędy wróciły?
dawid1997 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Sprawdz wlacznik zaplonu pod stacyjka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się