Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem przywitać Wszystkich mam na imię Dawid na co dzień zajmuje się regeneracją turbosprężarek w sumie od siedmiu lat... Nie zamierzam sie wymądrzać na forum ewentualnie wyrażę swoje zdanie i chętnie pomogę każdemu z forum w/w temacie.

Na dzień dzisiejszy posiadam Jeepa 2003r 4,7 benzyna to do zabawy do przemieszczania Audi a5 którego chcę się już pozbyć 3.0 sportback pełen s-line a żona Peugeot 307 który też zostaje sprzedany a w zamian planuje kupic jej Audi A4 B6 od nowo poznanego kolegi z Forum :)

Serdecznie Wszystkich Pozdrawiam Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 415.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Witam wszystkich na forum.

Jestem w trakcie poszukiwań A4 B6.

Chciałbym jednak skrzynię automatyczną, co w przypadku większości oznacza nieszczęsny multitronic.

Jaka powinna być cena 1,9 TDI 130 kucy z quattro i tiptronic?

Dziś oglądałem BFB w dobrych pieniądzach z multitronic i jedzie całkiem fajnie, ale co z awaryjnością? Ma już ponad 300 tysi na blacie.

Czego właściwie szukać w budżecie 15k?

Da radę znaleźć jakąś okazję w quattro, czy z takim budżetem wcale nie kupować B6?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

od 2-ch tygodni jestem posiadaczem audi a4 b6 1,9 tdi z 2004r. Póki co nic nie sutka ale pewnie z czasem zacznie więc dobrze będzie kożystać z doświdczenia innych użytkowników.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje auto to audi a4 2,0 + LPG Stag 400 [b6 ALT] mam mały problem z wypadaniem zapłonu i mrugającą lampką check engine , auto przerywa brak mocy falują obroty tak się dzieje zarówno na Benzynie jak i na Gazie sprawdzałem świece i cewki po wypięciu jest reakcja

na każdym cylindrze iskra jest na każdym jeśli ktoś miał z czymś takim do czynienia proszę o podpowiedź lub link do tematu pozdrawiam.

Właśnie wracam z garażu podłączyłem Vaga błedów brak na podglądzie na żywo za każdym razem kiedy się dławił wypadał zapłon na pierwszym cylindrze więc zamieniłem cewki z drugim cylindrem żeby potwierdzić wadliwą cewke ale o dziwo problem znikł auto chodzi dynamicznie równo brak wypadania zapłonu teraz pytanie dlaczego cewka na pierwszym cylindrze działa wadliwie a na drugim jest ok ?

Edytowane przez clonik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim, z tej strony Paweł, Rumia- pomorskie województwo. Kilka miesięcy temu stałem się posiadaczem A4 B5 Avant z AFN-em, rocznik 97. Przesiadłem się z Focusa tddi z 2004 roku- mimo tego że Audik starszy to widać różnice w marce (oczywiście na korzyść Audi) :) Oprócz 4 kółek w sezonie poruszam się również na 2 kółkach, takich z silnikiem 600 ccm. Mam nadzieję że można spotkać tutaj ludzi, którzy w sytuacjach awaryjnych będą mogli pochwalić się swoją wiedzą na temat autka wynikająca z jego dłuższego (niż moje) posiadania :D Gdyby ktoś chciał o coś zapytać- zapraszam :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam od roku audi a4 b5 quattro.

Historia jej jest długa i dość ciężka. :D

Forum generalnie jest bardo fajne i na pewno będę się udzielał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...