Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 416 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Witam wszystkich :)

mam na imię Mateusz i od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b5.

Audi A4 B5 1998r produkcji,silnik R4 1,8 T 150PS (AEB),automatyczna pięciobiegowa skrzynia + tiptronic.

Zaimportowana z Włoch bez oznak korozji z zewnątrz jak i pod spodem.

Przebieg autka w dniu zakupu to 164 500 km w zaokrągleniu.

Autko jest wyposażone w:

4x el.szyby

el. lusterka, składane i podgrzewane

centralny zamek

ABS

cztery poduszki

climatronic

radio audi concert + bose

alufelgi Felgi Ronal LZ 16

Mniej więcej to tak wygląda:

Bez_tytu_u.jpg

Na razie nie mam możliwości dodać więcej zdjęć dlatego ze jestem poza domem i bez autka ;] do 2 tygodni będzie więcej zdjęć.

auto ze względu na trochę wysokie spalanie ma zainstalowana instalacje LPG, za to bardzo mi się podoba umiejscowienie korka od gazu, znajduje się on obok wlewu na paliwo :) i jest kapletnie nie widoczny.

To już chyba wszystko jak na razie.

Pozdrawiam wszystkich klubowiczów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mam na imię Marek. Od 4 lat posiadam Audi A4 B6 2004 multitronic 1.9TDI. Jak kupiłem go w 2006r. miał zaledwie 24k km, a teraz 90k.

Samochód fajny, mało pali, ale bezawaryjny to on nie jest :-) he,he,he

Po 4 latach mogę o nim coś powiedzieć:

- żarówki często się palą (w tym modelu normalne, zwłaszcza H6W przy xenonach), w zasadzie co 4 miesiące coś wymieniam

- reflektory parują w deszczową pogodę jak stoi na dworze, jak się włączy długie to odparowują :-)

- koło dwumasowe padło przy 80k (koszt 2k + robocizna) podobno to norma w tym modelu

- elektronika/sterownik w multitroniku padł przy 68k (znany problem, pękają ścieżki)

- czujnik temperatury wody od chłodnicy wymieniony przy 90k (czyli po 6 latach, podobno i tak długo wytrzymał)

- ostatnio spryskiwacz reflektora (od xenona) musiałem wymienić bo przeciekał po poprzedniej zimie ...

- teraz szykuję się na remont multitronica (+ zmiana na 7 lameli) - wrażenia opiszę w wątku mulitronic

- a raz to wycieraczki się zatarły, wiem, też znane, oś na której jest przymocowane ramie skrodowała w środku (aluminium też się utlenia) i zatarła ... to akurat sam naprawiłem

mimo wszystko nie zmieniam samochodu na inny, bo jest fajny, dobrze wyciszony, na trasie pokazuje co potrafi, a w Warszawskich korkach pali 7l/100km mimo że automat.

Pozdrawiam wszystkich !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...