HabbaBabba Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam wszystkich mam na imię Mateusz i od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b5. Audi A4 B5 1998r produkcji,silnik R4 1,8 T 150PS (AEB),automatyczna pięciobiegowa skrzynia + tiptronic. Zaimportowana z Włoch bez oznak korozji z zewnątrz jak i pod spodem. Przebieg autka w dniu zakupu to 164 500 km w zaokrągleniu. Autko jest wyposażone w: 4x el.szyby el. lusterka, składane i podgrzewane centralny zamek ABS cztery poduszki climatronic radio audi concert + bose alufelgi Felgi Ronal LZ 16 Mniej więcej to tak wygląda: Na razie nie mam możliwości dodać więcej zdjęć dlatego ze jestem poza domem i bez autka ;] do 2 tygodni będzie więcej zdjęć. auto ze względu na trochę wysokie spalanie ma zainstalowana instalacje LPG, za to bardzo mi się podoba umiejscowienie korka od gazu, znajduje się on obok wlewu na paliwo i jest kapletnie nie widoczny. To już chyba wszystko jak na razie. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
cool506 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam wszystkich serdecznie, od niedawna stałem sie użytkownikiem Audi a4 acant silnik 1,8 t. pozdrawiam wszystkich.!
marek3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Cześć, Mam na imię Marek. Od 4 lat posiadam Audi A4 B6 2004 multitronic 1.9TDI. Jak kupiłem go w 2006r. miał zaledwie 24k km, a teraz 90k. Samochód fajny, mało pali, ale bezawaryjny to on nie jest :-) he,he,he Po 4 latach mogę o nim coś powiedzieć: - żarówki często się palą (w tym modelu normalne, zwłaszcza H6W przy xenonach), w zasadzie co 4 miesiące coś wymieniam - reflektory parują w deszczową pogodę jak stoi na dworze, jak się włączy długie to odparowują :-) - koło dwumasowe padło przy 80k (koszt 2k + robocizna) podobno to norma w tym modelu - elektronika/sterownik w multitroniku padł przy 68k (znany problem, pękają ścieżki) - czujnik temperatury wody od chłodnicy wymieniony przy 90k (czyli po 6 latach, podobno i tak długo wytrzymał) - ostatnio spryskiwacz reflektora (od xenona) musiałem wymienić bo przeciekał po poprzedniej zimie ... - teraz szykuję się na remont multitronica (+ zmiana na 7 lameli) - wrażenia opiszę w wątku mulitronic - a raz to wycieraczki się zatarły, wiem, też znane, oś na której jest przymocowane ramie skrodowała w środku (aluminium też się utlenia) i zatarła ... to akurat sam naprawiłem mimo wszystko nie zmieniam samochodu na inny, bo jest fajny, dobrze wyciszony, na trasie pokazuje co potrafi, a w Warszawskich korkach pali 7l/100km mimo że automat. Pozdrawiam wszystkich !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się