listek Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam.Proszę was o radę.Mój diesel po uruchomieniu przy temp.-15,-20 bez problemu przejeżdża 4 km do pracy tj.5-10 minut potem stoi 30 minut na mrozie ,jak go chcę uruchomić muszę kręcić ok minutę. Zapala jak by był zapowietrzony. Jak jest ciepły silnik pali na rys.Przy temperaturach powyżej zera cały rok nic się nie dzieje.Świece grzeją w każdej sytuacji bo sprawdzałem,elektrozawór na pompie działa,czujnik temperatury płynu g 62 jest nowy i wskazuje realną temperaturę,czujnik temperatury paliwa podobną ,sprawdziłem na polskim vagu. Przy minus 8 na zewnątrz temp. płynu -6, paliwa -5.
SowaBezOka Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Sprawdz kat wtrysku, Basic Settings - grupa 000 - pozycja nr 2.
listek Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jak miał sprawdzany po wymianie rozrządu 5 miesięcy temu na vagu serwisowym to było 5,2 na ciepłym silniku. Teraz mam tylko polski vag, a on ma w blokach danych inne wartości np.wyprzedzenie kąta wtrysku 132 przy zimnym ,a przy ciepłym silniku 118
SowaBezOka Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 5,2 czy 52?? sciagnij vcdsa lub vag-coma i sprawdz dokladnie jaki jest teraz. Jak bedzie dobry (49-54) to sprawdz pozniej kompresje w silniku.
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 To nie wina kompresji raczej.Obstawiam ze wyciek jakis ropy.
vox Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 u mnie tak palił i wymiana swiec na 11 voltowe iskry mu pomogła swiece to podstawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się