Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik przy minus 15 stopniach zapali i po 10 minutach pracy trudności z odpaleniem.


listek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Proszę was o radę.Mój diesel po uruchomieniu przy temp.-15,-20 bez problemu przejeżdża 4 km do pracy tj.5-10 minut potem stoi 30 minut na mrozie ,jak go chcę uruchomić muszę kręcić ok minutę. Zapala jak by był zapowietrzony. Jak jest ciepły silnik pali na rys.Przy temperaturach powyżej zera cały rok nic się nie dzieje.Świece grzeją w każdej sytuacji bo sprawdzałem,elektrozawór na pompie działa,czujnik temperatury płynu g 62 jest nowy i wskazuje realną temperaturę,czujnik temperatury paliwa podobną ,sprawdziłem na polskim vagu. Przy minus 8 na zewnątrz temp. płynu -6, paliwa -5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miał sprawdzany po wymianie rozrządu 5 miesięcy temu na vagu serwisowym to było 5,2 na ciepłym silniku. Teraz mam tylko polski vag, a on ma w blokach danych inne wartości np.wyprzedzenie kąta wtrysku 132 przy zimnym ,a przy ciepłym silniku 118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5,2 czy 52??

sciagnij vcdsa lub vag-coma i sprawdz dokladnie jaki jest teraz.

Jak bedzie dobry (49-54) to sprawdz pozniej kompresje w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...