PRODI55 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 a wiec tak zawieszenie wymienione geometria zrobiona wszystko oki ale jak hamuje to jest taki pojedynczy stuk jak jade na wstecznym i przyhamuje to tez ten stuk jest mial ktos cos takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deny_yn 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 chyba mamy ten sam problem.. wiem napewno, że u mnie stuka to z przodu strona prawa ale za h.ja nie mogę tego zlokalizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRODI55 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 u mnie to samo prawa strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 mocowanie sanek poduszki skrzyni, silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperWKK 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Co to znaczy zawieszenie wymienione? Wszystko czy tylko pojedyncze wahacze ? Jedna strona czy wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRODI55 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 wszystkie wahacze drazki laczniki stabilizatora z jednej i z drugiej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Klocki w zacisku, ja to mam w nowym aucie...jak jadę do tylu to przy hamowania klocek ruszy się do góry , wtedy ruszają do przodu i hamujac klocek rusza się do dołu i masz puk - jedynie co możesz zrobić to zmniejszyć luz w zacisku stosując jakieś bardziej dopasowane klocki ale po co jeżeli to niczemu nie szkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperWKK 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Może jeszcze być gniazdo amorka przód lub tył sprawdź czy nie wybite albo amor nie poluzowany, mi raczej podchodzi pod zawieszenie ale jak wszystko zmieniłeś nie powinno nic stukać. A ściąga jakoś przy tym hamowaniu? bo jak lekko ściąga przy hamowaniu to jak kolega pisze może być klocek jakiś luźny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulooo 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Klocki w zacisku, ja to mam w nowym aucie...jak jadę do tylu to przy hamowania klocek ruszy się do góry , wtedy ruszają do przodu i hamujac klocek rusza się do dołu i masz puk - jedynie co możesz zrobić to zmniejszyć luz w zacisku stosując jakieś bardziej dopasowane klocki ale po co jeżeli to niczemu nie szkodzi dokładnie tak jak mówisz, mi pomogło wymiana gumowych "tulei" prowadnic zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRODI55 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 no wlasnie sciaga na prawo chyba czeka mnie wymiana tarcz i klockow a na zakretach jak szybciej wchodze to tez ten stuk jest to tez wina klockow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperWKK 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zobacz czy na tarczy jest regularne wytarcie od klocków , ja jeździłem długi czas bez hamulców jednego tylnego koła, tył nie łapie przecież tak mocno jak przód. Obejrzyj wszystkie tarcze i zobacz czy zużycie na osiach jest podobne, no i w jakim stanie jest cały układ może być że jak w jednym kole stoją klocki i przy mocnym hamowaniu lub skręcie dochodzi do nacisku i stąd ten dźwięk. Oby się udało bo to musi być bardzo wkurzające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRODI55 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 no nowe wahacze a ten stuk jest denerwujacy obejrzalem i tarcze chyba do wymiany dzieki za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperWKK 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Poczyść dobrze zaciski bo czasem się zdarza że jest taki syf że wszystko staje, może z innego worka ale ja dużo poruszam się w zimę rowerem i jak go nie umyję i przez tydzień pojeżdżę po szosie gdy jest taka breja wszędzie włazi ta j**ana sól z brudem że wszystkie smary tracą swoje właściwości , więc co dopiero dzieje się w mechanizmach aut .A co do tarcz kupuj oryginały i niech mechanik nie połamie pierścieni ABS-u ja miałem taki problem gdy źle dobrał mi tarcze z tyłu i źle złożył z pierścieniem który po miesiącu mi pękł na kompie pokazywało błąd koła, a ABS szalał i się wyłączał. Masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRODI55 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 spoko ja wszystko sobie sam wymieniam bo w naszych stronach dobrych mechaniorow to nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się