Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co to za stuk


PRODI55

Rekomendowane odpowiedzi

chyba mamy ten sam problem.. wiem napewno, że u mnie stuka to z przodu strona prawa ale za h.ja nie mogę tego zlokalizować. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy zawieszenie wymienione? Wszystko czy tylko pojedyncze wahacze ? Jedna strona czy wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki w zacisku, ja to mam w nowym aucie...jak jadę do tylu to przy hamowania klocek ruszy się do góry , wtedy ruszają do przodu i hamujac klocek rusza się do dołu i masz puk - jedynie co możesz zrobić to zmniejszyć luz w zacisku stosując jakieś bardziej dopasowane klocki ale po co jeżeli to niczemu nie szkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze być gniazdo amorka przód lub tył sprawdź czy nie wybite albo amor nie poluzowany, mi raczej podchodzi pod zawieszenie ale jak wszystko zmieniłeś nie powinno nic stukać. A ściąga jakoś przy tym hamowaniu? bo jak lekko ściąga przy hamowaniu to jak kolega pisze może być klocek jakiś luźny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki w zacisku, ja to mam w nowym aucie...jak jadę do tylu to przy hamowania klocek ruszy się do góry , wtedy ruszają do przodu i hamujac klocek rusza się do dołu i masz puk - jedynie co możesz zrobić to zmniejszyć luz w zacisku stosując jakieś bardziej dopasowane klocki ale po co jeżeli to niczemu nie szkodzi

dokładnie tak jak mówisz, mi pomogło wymiana gumowych "tulei" prowadnic zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy na tarczy jest regularne wytarcie od klocków , ja jeździłem długi czas bez hamulców jednego tylnego koła, tył nie łapie przecież tak mocno jak przód. Obejrzyj wszystkie tarcze i zobacz czy zużycie na osiach jest podobne, no i w jakim stanie jest cały układ może być że jak w jednym kole stoją klocki i przy mocnym hamowaniu lub skręcie dochodzi do nacisku i stąd ten dźwięk. Oby się udało bo to musi być bardzo wkurzające :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczyść dobrze zaciski bo czasem się zdarza że jest taki syf że wszystko staje, może z innego worka ale ja dużo poruszam się w zimę rowerem i jak go nie umyję i przez tydzień pojeżdżę po szosie gdy jest taka breja wszędzie włazi ta j**ana sól z brudem że wszystkie smary tracą swoje właściwości , więc co dopiero dzieje się w mechanizmach aut :( .A co do tarcz kupuj oryginały i niech mechanik nie połamie pierścieni ABS-u ja miałem taki problem gdy źle dobrał mi tarcze z tyłu i źle złożył z pierścieniem który po miesiącu mi pękł na kompie pokazywało błąd koła, a ABS szalał i się wyłączał. Masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...