macix85 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam z góry proszę o wyrozumiałość po raz pierwszy robiłem logi. dopiero zaczynam zabawę z vagiem. a wiec logi wykonywane na vag com pacjent audi a4 b5 1,9tdi afn 110km 1998r. autko sprawuje się ok rok temu był problem z not laufem zaraz po kupnie ale przegonione na autostradzie ostro i spokój dziś zrobiłem logi z celu sprawdzenia kondycji i proszę kogoś kto się na tym zna o wypowiedz na ich temat. dynamiczne blok 003 i 004 003 i 004.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamiczne blok 008 i 011 008 i 011.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl statyczne blok 007 i 001 007 i 001.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl statyczne blok 013 013.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl mam nadzieje ze sa zrobione poprawnie i proszę o info o interpretacji. ---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- up
Tommy Gun Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zagrzej porządnie auto lub na czas pomiaru daj nawiew na jedną kreskę. Jak to nie pomoże to na początek termostat do wymiany i ponowny komplet logów do wrzucenia.
grzegorzmen Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 tak jak napisał poprzednik i dodatkowo wymień filtr paliwa, jeśli był dawno wymieniany i posprawdzaj wężyki podciśnieniowe od Turba , można przeczyścić też przepływkę bo trochę zaniża . Masz jeszcze katalizator?
macix85 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 filtr paliwa ma niecałe 2tys km świeżo wymieniony katalizator jest na stanie a przepływki nie czyściłem kurcze a auto jak robiłem logi na blacie miało juz od 10 min 90 stopni latałem po obwodnicy i jak bylo 90 na blacie jeszcze zrobilem jakies 10km i dopiero logi poszły a statyczne potem pod dom jak zajechałem. a wężyki od turba dlaczego ? coś tam jest nie tak ?
goldi Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Turbina nie uzyskuje zadanego ciśnienia dlatego posprawdzaj wężyki podmień przepływomierz bo troszkę zaniża termostat do wymiany i wydłub katalizator ze środka i mozesz ponownie zlogować auto
grzegorzmen Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 wężyki do sprawdzenia bo troszeczkę słabo doregulowuje ciśnienie , porównaj zadane z rzeczywistym w logu 11 i będziesz miał odpowiedź dlaczego
macix85 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 ok dzięki jutro zabieram się za wężyki i przepływke i zobaczę co z tym katem . mam pytanko jeszcze tylko w sprawie bloku 013 dlaczego sa 4 cyl a wartości tylko przy 3 i na tym 3 co tam za zera wskakują ? sorka ale dopiero zaczynam pierwsze logi robione własnoręcznie bądźcie wyrozumiali. aha mam prośbę powiedzcie jeszcze jakie logi robić statyczne i dynamiczne które bloki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się