LUKASZ1989 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam. Już od dłuższego czasu czytam wątki na temat zawieszenia sportowego i jednak potrzebuje pomocy. Mam Avanta AFN za zawieszeniu 1BA i chce je trochę obniżyć żeby nie wyglądało jak auto pożyczone od dziadka bo teraz wygląda jak koza:decayed: Nie mam doświadczenia na temat sportowego zawieszenia i dlatego proszę o pomoc. Chce obniżyć auto około 4cm ale jednocześnie chce zachować trochę komfortu, nie chce z auta robić taczki do tego planuje założyć koła 17" z oponami 205/50. Co wybrać gwint czy jakieś sportowe 40/40? Czy jest różnica w twardości między gwintem a takim 40/40? Wszystko jest zależne pewnie od firmy poszukuje jako takiego kompromisu między komfortem a efektem wizualnym, jest takie coś w ogóle możliwe? Mój budżet skromny bo do 1000zł powiedzmy. Co wybrać? Jaką firmę i czy lepiej nówkę czy używkę lepszej firmy?
bj330 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam.czytam tego posta i mysle tak tez miałem ten sam problem, mechanik wymienił mi sprezyny z amorkami i zrobił mi z auta woz drabiniasty.Ja zrobiłem tak i to jest moja propozycja włozyłem zawias z s-line to jest bodajze zawieszenie 1 be jezeli sie myle poprawcie nie pamietam,ale konfort zachowałem i wyglad tez jezdzde juz prawie rok.W twoim temacie obnizenie auta o 4 cm nie zachowasz konfortu ale znowu auto sie przykleji do drogi i poprawi konfort jazdy.jak masz sporo kaski to najlepiej jest wrzucic gwint dobrej firmy nie pakuj lipy twoje bezpieczenstwo a juz jak sie zdecydujesz to proponuje ori 225/45/17 7,5 cala.Opona wedle zyczenia ja mam bridgistone potenza run flat ,lub jakis michał albo continental zaden chinol..Pozdarwiam