LUKASZ1989 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam. Już od dłuższego czasu czytam wątki na temat zawieszenia sportowego i jednak potrzebuje pomocy. Mam Avanta AFN za zawieszeniu 1BA i chce je trochę obniżyć żeby nie wyglądało jak auto pożyczone od dziadka bo teraz wygląda jak koza:decayed: Nie mam doświadczenia na temat sportowego zawieszenia i dlatego proszę o pomoc. Chce obniżyć auto około 4cm ale jednocześnie chce zachować trochę komfortu, nie chce z auta robić taczki do tego planuje założyć koła 17" z oponami 205/50. Co wybrać gwint czy jakieś sportowe 40/40? Czy jest różnica w twardości między gwintem a takim 40/40? Wszystko jest zależne pewnie od firmy poszukuje jako takiego kompromisu między komfortem a efektem wizualnym, jest takie coś w ogóle możliwe? Mój budżet skromny bo do 1000zł powiedzmy. Co wybrać? Jaką firmę i czy lepiej nówkę czy używkę lepszej firmy?
bj330 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam.czytam tego posta i mysle tak tez miałem ten sam problem, mechanik wymienił mi sprezyny z amorkami i zrobił mi z auta woz drabiniasty.Ja zrobiłem tak i to jest moja propozycja włozyłem zawias z s-line to jest bodajze zawieszenie 1 be jezeli sie myle poprawcie nie pamietam,ale konfort zachowałem i wyglad tez jezdzde juz prawie rok.W twoim temacie obnizenie auta o 4 cm nie zachowasz konfortu ale znowu auto sie przykleji do drogi i poprawi konfort jazdy.jak masz sporo kaski to najlepiej jest wrzucic gwint dobrej firmy nie pakuj lipy twoje bezpieczenstwo a juz jak sie zdecydujesz to proponuje ori 225/45/17 7,5 cala.Opona wedle zyczenia ja mam bridgistone potenza run flat ,lub jakis michał albo continental zaden chinol..Pozdarwiam
LUKASZ1989 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Przy 225/45 auto zmuli i będzie pewnie trochę więcej paliło dlatego wole te 205/50. Chce audi trochę obniżyć i usztywnić bo jest dla mnie za miękkie. Znalazłem takie coś <br /><br /> <br /><br /> Dobry to wybór czy nie? Cena 400zł
bj330 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 h&r firma spoko cena tez nie najgorsza tylko zeby nie były zuzyte to ok.Ale bedzie twardo.Wyglad sie poprawi i jazda tez ale komfort stracisz.tylko niech beda -30mm nie wiecej obnizenie bo jak wiecej powyzej 30stki to zrobisz taczke.Pozdro. ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- A jezeli chodzi o profil gumy jaki napisałes to przy 17 bedzie to niezaciekawie wygladalo z tym zawiasem bo profil 50 to bedzie taki balonik i 205 za waskie te parametry pasuja do 16 a ja nie jestem zwolennikiem małych kułek.
zychu Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 kolego bj330, proponuję najpierw trochę się zorientować w temacie, a później odpowiadać profill opony to procent w stosunku do jej szerokości, np. opona 225/45, ma prawie tą samą wysokość profilu co 205/50 r17, a szerokośc 205 jest spoko, nie będzie ci przymulać auta i spalanie nie wzrośnie. Za ten zawias H&R cena dobra, jeśli to sprawne. Ja sa same sprężyny (nowe) H&R płaciłem 450zł w tym budżecie możesz też pomyśleć nad nowym zawiasem od MTS
bj330 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dzieki kolego Zychu za poprawke nie pisalem tej informacji o oponach ze jestem w tym dobry tylko ja mam taki zestaw w aucie i to polecam a to ze zamula auto nie odczuwam a jezeli chodzi o wieksze spalanie cos kosztem czegos ale ile wiecej spali ja tego nawet nie licze.Pozdaro
karol24 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Na -30 i feldze 17" jeżdzi się normalnie (u mnie siedzi taki kit KW od 1,5roku) więc nie ma co sie bać o komfort no nie będzie tak jak na 15" ale coś za coś. Tak jak Zychu pisze, 205/50 i 225/45 w przeliczeniu to to samo (mam taki zestaw) a różnica w spalaniu niewielka. Naciągnij oponkę 205/50 na felge 8" i będzie Jeśi masz do dyspozycji 1000zł to ja szukał bym gwinta, używki ale markowej bo czasami sie trafiają w fajnym stanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się