Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skaczacy kat wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam taki problem ze zaczal skakac mi kąt wtrysku

wymianialem rozrzad jakies 7tys km temu i przy okazji pompe wtryskowa samochod odpalil od strzala i po nagrzaniu kat w MB 000 mialem 53 a w BS 000 43 i tak zostawilem.

pozniej byl chip przyszla zima i postanowilem ustawic kat i troche go przyspieszylem zeby lepiej odpalal i ustawieniu mialem w BS 60-63 ale i razem z tym katem zmianila mi sie wartosc w MB na taka sama czy tak powinno byc ?? bo przedtem nie mialem takich problemow

dzis postanowilem bardziej przyjrzec sie temu kątowi

rano po nocy przed odpaleniem w BS mialem 35 pozniej nagrzalem samochod i wtedy kat byl BS 60 pozniej zrobilem szybsza trase ze 30km tak 140-150km/h na koniec zrobilem 4 logi dynamiczne i sprawdzilem kat i byl BS 53 przejechalem spokojnie 2km i na luzie postal z 5min samochod i juz kat mialem BS 56

dodam ze w MB wartosci sie pokrywaja

co moze byc przyczyna takich skokow wartosci ?? wina napinacza rozrzadu ??

co myslicie ??

sprobuje ustawic ksiazkowe 49-53 i zobacze czy wtedy bedzie tez tak skakac

pozdrawiam Grabson765

Opublikowano

Sprawdz kolo pasowe na wale .... Moze zaczyna sie luzowac .

Wymieniales je przy wymianie rozrzadu , srube kola tez koniecznie trzeba wymienic .

Opublikowano

Ja miałem podobny problem też zmieniła mi sie wartość kąta wtrysku po rozebraniu dolnego koła na wale stwierdziłem że winą jest rozćiągnięciec sie paska rozrządu tylko ja po wymianie rozrządu zrobiłęm z ponad 30 tyś km

Opublikowano

nie wymienialem tego kolo wiec przyjrze sie jemu i w razie co wymienie

a wartosci w bs i mb powinny zawsze sie pokrywac? bo w mb zawsze mialem 49-53 niezaleznie ile bylo w bs a tu wartosci sie pokrywaja...

Opublikowano
nie wymienialem tego kolo wiec przyjrze sie jemu i w razie co wymienie

a wartosci w bs i mb powinny zawsze sie pokrywac? bo w mb zawsze mialem 49-53 niezaleznie ile bylo w bs a tu wartosci sie pokrywaja...

kolo+śruba to podstawa przy wymianie rozrzadu

Opublikowano
nie wymienialem tego kolo wiec przyjrze sie jemu i w razie co wymienie

a wartosci w bs i mb powinny zawsze sie pokrywac? bo w mb zawsze mialem 49-53 niezaleznie ile bylo w bs a tu wartosci sie pokrywaja...

kolo+śruba to podstawa przy wymianie rozrzadu

po sylwku sie tym zajme

dzis mialem jeszcze tak sytuacje :kwasny:

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dziwny-objaw-samochod-odpalal-256355/

---------- Post dopisany 04-01-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 30-12-2012 at 23:25 ----------

mam pytanie

mam u siebie zalozona pompe od afn ktora ma inna fale od ahu moze tu tkwic przyczyna tego skaczacego kata wtrysku ?

---------- Post dopisany 01-05-2013 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2013 at 20:30 ----------

ogolnie przyczyna skaczacego kata rozwiazana wina lezala w napinaczu rozrzadu za slabo napiety byl jakims cudem sie poluzowal.... ogolnie nie wiem z czego teraz robia te czesci po 13tys rolka prowadzaca rozrzadu ma juz luz

czesci byly markowe kupione u nas na forum

nie dlugo rozrzad bedzie trzeba zmieniac razem z olejem ....

---------- Post dopisany at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany at 17:37 ----------

teraz kat mam 50-52 w BS i MB

Opublikowano

Dobrze ze problem sie rozwiazal a wartosc 50-52 jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...