grabson765 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 witam mam taki problem ze zaczal skakac mi kąt wtrysku wymianialem rozrzad jakies 7tys km temu i przy okazji pompe wtryskowa samochod odpalil od strzala i po nagrzaniu kat w MB 000 mialem 53 a w BS 000 43 i tak zostawilem. pozniej byl chip przyszla zima i postanowilem ustawic kat i troche go przyspieszylem zeby lepiej odpalal i ustawieniu mialem w BS 60-63 ale i razem z tym katem zmianila mi sie wartosc w MB na taka sama czy tak powinno byc ?? bo przedtem nie mialem takich problemow dzis postanowilem bardziej przyjrzec sie temu kątowi rano po nocy przed odpaleniem w BS mialem 35 pozniej nagrzalem samochod i wtedy kat byl BS 60 pozniej zrobilem szybsza trase ze 30km tak 140-150km/h na koniec zrobilem 4 logi dynamiczne i sprawdzilem kat i byl BS 53 przejechalem spokojnie 2km i na luzie postal z 5min samochod i juz kat mialem BS 56 dodam ze w MB wartosci sie pokrywaja co moze byc przyczyna takich skokow wartosci ?? wina napinacza rozrzadu ?? co myslicie ?? sprobuje ustawic ksiazkowe 49-53 i zobacze czy wtedy bedzie tez tak skakac pozdrawiam Grabson765
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Sprawdz kolo pasowe na wale .... Moze zaczyna sie luzowac . Wymieniales je przy wymianie rozrzadu , srube kola tez koniecznie trzeba wymienic .
goldi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Ja miałem podobny problem też zmieniła mi sie wartość kąta wtrysku po rozebraniu dolnego koła na wale stwierdziłem że winą jest rozćiągnięciec sie paska rozrządu tylko ja po wymianie rozrządu zrobiłęm z ponad 30 tyś km
grabson765 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 nie wymienialem tego kolo wiec przyjrze sie jemu i w razie co wymienie a wartosci w bs i mb powinny zawsze sie pokrywac? bo w mb zawsze mialem 49-53 niezaleznie ile bylo w bs a tu wartosci sie pokrywaja...
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 nie wymienialem tego kolo wiec przyjrze sie jemu i w razie co wymienie a wartosci w bs i mb powinny zawsze sie pokrywac? bo w mb zawsze mialem 49-53 niezaleznie ile bylo w bs a tu wartosci sie pokrywaja... kolo+śruba to podstawa przy wymianie rozrzadu
grabson765 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 nie wymienialem tego kolo wiec przyjrze sie jemu i w razie co wymienie a wartosci w bs i mb powinny zawsze sie pokrywac? bo w mb zawsze mialem 49-53 niezaleznie ile bylo w bs a tu wartosci sie pokrywaja... kolo+śruba to podstawa przy wymianie rozrzadu po sylwku sie tym zajme dzis mialem jeszcze tak sytuacje http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dziwny-objaw-samochod-odpalal-256355/ ---------- Post dopisany 04-01-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 30-12-2012 at 23:25 ---------- mam pytanie mam u siebie zalozona pompe od afn ktora ma inna fale od ahu moze tu tkwic przyczyna tego skaczacego kata wtrysku ? ---------- Post dopisany 01-05-2013 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2013 at 20:30 ---------- ogolnie przyczyna skaczacego kata rozwiazana wina lezala w napinaczu rozrzadu za slabo napiety byl jakims cudem sie poluzowal.... ogolnie nie wiem z czego teraz robia te czesci po 13tys rolka prowadzaca rozrzadu ma juz luz czesci byly markowe kupione u nas na forum nie dlugo rozrzad bedzie trzeba zmieniac razem z olejem .... ---------- Post dopisany at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany at 17:37 ---------- teraz kat mam 50-52 w BS i MB
spanky Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Dobrze ze problem sie rozwiazal a wartosc 50-52 jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się