DobermaNN Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Z reguły dzieje się to podczas zmiany biegu z 2 na 3 przy zimnym silniku, czasem zapala się podczas jazdy i po chwili gaśnie. Po chwili wszystko wraca do normy. Mieliście coś takiego?
Grzesio71 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Czesc, tak sie mi zdarzylo jak zostawilem auto na 2 tygodnie (bo wyjechalem na wakacje) . Kolega ,ktory kasowal te bledy stwierdzil ze poprostu wilgoc robi swoje i zalecil wszystkie kable narazone na wilgoc ( pod nadkolami przednich blotnikow ) spryskac preparatem silikonowym do zabezpieczania przed wilgocia przewodow elektrycznych w areosolu. Tak tez zrobilem i jest OK. A czy moze ktos wie co to jest za blad 00542 ? Bo tego nie mogl wykasowac i ciagle wraca.(Czojnik polazenia iglicy wtrysku ) Prosze o porade , z gory dziekuje .
Karolchrz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego cztero- pinowy (zielony) czujnik znajduję się na górze silnika. Miałem taki przypadek w aucie z takim silnikiem.
DobermaNN Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego cztero- pinowy (zielony) czujnik znajduję się na górze silnika. Miałem taki przypadek w aucie z takim silnikiem. No właśnie wskazówka temperatury mi w czasie świecenia tej kontrolki spada na dół po czym znów się podnosi kiedy ESP zgaśnie. Dzięki za odpowiedź pewnie to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się