marda16 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam,mam płyn w zbiorniczku wspomagania poniżej minimum gdzie najlepiej kupić oryginał aby dolać na Allegro ceny ok.50zł/l z przesyłką czy Aso?
dziadek Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 jedź do Aso nie są to astronomiczne sumy
grucha1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ja kupowałem w skodzie za 40zł 1litr. oryginał do Audi
marda16 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 dzięki, mam koło siebie salon Skody jutro podjadę....
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 układ trzeba najpierw przepłukać ja polecam ten płyn: TOTAL LHM PLUS 1L ZIELONY CITROEN FV! hydrauliczny (2849133667) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jest o niebo lepszy od ori trzeba tez pamietać że płyn we wspomaganiu wymienia sie co 2 lat lub 60000km
Wandej Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 układ trzeba najpierw przepłukać ja polecam ten płyn: TOTAL LHM PLUS 1L ZIELONY CITROEN FV! hydrauliczny (2849133667) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jest o niebo lepszy od ori trzeba tez pamietać że płyn we wspomaganiu wymienia sie co 2 lat lub 60000km To do wszystkich Audic?
dziadek Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 trzeba tez pamietać że płyn we wspomaganiu wymienia sie co 2 lat lub 60000km dev a nie pomieszało ci się z hamulcowym? bo takie coś w sumie to pierwszy raz słyszę
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Wy chyba śpicie na tym forum a mi nic sie nie pomyliło w układzie kierowniczym pracuje mineralny olej, który wymaga wymiany tak jak pisałem powyżej tam gdzie pracuje syntetyk wymiana następuje co 5 lat dziwicie sie później że pompy, maglownice siadają ? ja wcale, bo wiem co jest przyczyną co do płynu hamulcowego to jest tak jak pisał Dziadek wymiana co 2 lata ale są i odstępstwa: Motul RBF co 12 miesięcy lub 30000km Ate Typ200 co 3 lata lub 100000km całą reszta co 2 lata i 60000km ale kto to tak na prawde robi ? :facepalm: może ze 2-3% uzytkowników aut...
Wandej Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ale wymienia się totalnie cały płyn? Mi brat stwierdził że płyn najbardziej zużywa się przy zaciskach i tam trzeba go upuścić i dolać nowego... Ale że cały to nie koniecznie. To jakieś rozwiązanie czy takie półśrodki?
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 jakie Ty chcesz półśrodki za 40 zł/1litr co ? :facepalm::facepalm:
Wandej Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 jakie Ty chcesz półśrodki za 40 zł/1litr co ? :facepalm::facepalm: Nie mówie kompletnie o kosztach tej wymiany bo są śmieszne ale o samym sposobie:wink:
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 wyciągasz stary ze zbiorniczka, wlewasz swiezy potem lecisz po kazdym zacisku, 30 minut roboty
Buba Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 dodam że ten płyn LHM jest hydrokinetyczny co jest ogromną zaletą bo pozostałe chłoną wodę jak gąbka. wymieniałem u siebie i nie mam zastrzeżeń. poza tym ma fajny kolorek ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- a był taki jak zaczęło wszystko wyć
marda16 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 nowy płyn zalany koszt oryginału w ASO Skoda 45zł/l... trochę się wypłoszyłem jak zobaczyłem że na dnie w zbiorniczku że nie jest zielony kolor tylko jakiś blado brązowo/czerwony myślałem że miałem zalany jakiś czerwony,ale po telefonie do ASO rozwiali moje wątpliwości że taki miał tam być
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 co ma być ? SYF ?????? zdejmujesz zbiorniczek i płuczesz benzyną ekstrakcyjną aż wyschnie zalewasz swieżym i po temacie
marda16 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 co ma być ? SYF ??????zdejmujesz zbiorniczek i płuczesz benzyną ekstrakcyjną aż wyschnie zalewasz swieżym i po temacie nie no syfu nie było ale płyn zmienił kolor pod wpływem pracy w układzie:grin:
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 gdyby ktos zmieniał na czas płyn nie było by na dnie szajsu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się