norberth Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Zrobiłem jeszcze raz kalibrację i teraz jest już ok. Podsumowując: 8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie" !!! A5 3.0TDI quattro / manual ACC - kodowanie - 0079C0 ( paudib8 - oryginalny licznik z ACC nie ma zielonej diody od tradycyjnego tempomatu ) Edytowane 18 Grudnia 2014 przez norberth
paudib8 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zrobiłem jeszcze raz kalibrację i teraz jest już ok. Podsumowując: 8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie" !!! A5 3.0TDI quattro / manual ACC - kodowanie - 0079C0 ( paudib8 - oryginalny licznik z ACC nie ma zielonej diody od tradycyjnego tempomatu ) Gratulacje :-) co do diody tempomatu to u mnie w liczniku ACC "G" jest równiez LED dla tempomatu (choć dla ACC nie ma to najmniejszego znaczenia): Licznik bez ACC "M" LED Tempomatu Licznik z ACC "G"
miodzio Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czy manetki z polifta 2012 będą działać w aucie przed liftowym ?? Taśma oczywiście obsługująca ACC 8k0
wrclaguna Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czy manetki z polifta 2012 będą działać w aucie przed liftowym ?? Taśma oczywiście obsługująca ACC 8k0 Tak ja mam takie u siebie .
vdo27 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mam problem z kodowaniem ACC A4 CGKA manual z hakiem, próbowałem już chyba wszystko i cały czas wywala błąd kodowania
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mam problem z kodowaniem ACC A4 CGKA manual z hakiem, próbowałem już chyba wszystko i cały czas wywala błąd kodowania Daj scan z auta jakie błedy i gdzie ?
vdo27 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Mam problem z kodowaniem ACC A4 CGKA manual z hakiem, próbowałem już chyba wszystko i cały czas wywala błąd kodowania Daj scan z auta jakie błedy i gdzie ? mam błąd w 13 błąd kodowania, próbowałem już wszystkie kody z tego forum nie działają (większość z nich przyjmuje ale nie działa) no i w silniku przy okazji wywala odebrano nieprawidłową wartość pozostałe sterowniki współpracujące ok na mmi wyświetla w zegarach też kodowanie w silniku ok, radar odbiera prędkość w km/h czyli wszystko wydaje się być a jednak nie mogę trafić z kodowaniem, Edytowane 14 Stycznia 2015 przez vdo27
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jak ci mamy pomóc skoro nie dasz nam tego kodowania ( scanu z błedami )
demas Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Czy manetki z polifta 2012 będą działać w aucie przed liftowym ?? Taśma oczywiście obsługująca ACC 8k0 Tak ja mam takie u siebie . a jak jest z manetkami Piano Black z A8? Jest szansa na prawidłowe działanie? Taśma oczywiście byłaby oryginalna z A4.
wrclaguna Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 mozna przerobic i tez beda działac .
vdo27 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Mam problem z kodowaniem ACC A4 CGKA manual z hakiem, próbowałem już chyba wszystko i cały czas wywala błąd kodowania Daj scan z auta jakie błedy i gdzie ? mam błąd w 13 błąd kodowania, próbowałem już wszystkie kody z tego forum nie działają (większość z nich przyjmuje ale nie działa) no i w silniku przy okazji wywala odebrano nieprawidłową wartość pozostałe sterowniki współpracujące ok na mmi wyświetla w zegarach też kodowanie w silniku ok, radar odbiera prędkość w km/h czyli wszystko wydaje się być a jednak nie mogę trafić z kodowaniem, proszę bardzo Adres 01: Silnik (J623-CGKA) Plik etykiet: 059-907-401-CAP.clb Oznaczenie elementu SW: 8K1 907 401 K HW: 8K1 907 401 A Komponent: 2.7TDI EDC17 H01 0008 Weryfikacja: 15H01--- Kodowanie: 0104002C18070220 Kod serwisu: WSC 70250 259 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM27TDI0118K1907401K 001009 ROD: EV_ECM27TDI.rod VCID: 346C05199F2E8EBE4F5-8061 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4330 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [039] - - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 226850 km Data: 2015.01.15 Czas: 09:48:59 Adres 13: Reg.dystansu (J428) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Komponent: ACC2 H07 0080 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 00C7D6 Kod serwisu: WSC 70250 259 00000 VCID: EFE64A753E886D66F27-80BA 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00234 - Czujnik automatycznej regulacji dystansu od poprzednika przestawiony/rozregulowany 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 246 Przebieg: 226753 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.01.14 Czas: 09:39:20 Ramka zamrożona: Temperatura: 36.0*C Napięcie: 11.52 V Bity binarnie: 01011 Wartość Hex: 0x0941 Wartość Hex: 0x0001 Prędkość: 0.0 km/h Przyśp.poprzeczne: 0.00 m/s^2 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 246 Przebieg: 226753 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.01.14 Czas: 09:39:20 Ramka zamrożona: Temperatura: 36.0*C Napięcie: 11.52 V Bity binarnie: 01011 Wartość Hex: 0x044B Wartość Hex: 0x0001 Prędkość: 0.0 km/h Przyśp.poprzeczne: 0.00 m/s^2
wrclaguna Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Oprócz kalibracji RADARU masz żle zakodowany sterownik dlatego tez błedy w silniku .A ten kod probowałes ? 00C7E0
demas Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 mozna przerobic i tez beda działac . A dużo tego przerabiania? Adaptacja mechaniczna czy elektryczna? Czy ktoś kto dopiero zaczyna modzenie ma szansę podołać?
vdo27 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Oprócz kalibracji RADARU masz żle zakodowany sterownik dlatego tez błedy w silniku . A ten kod probowałes ? 00C7E0 nie działa błąd 01044 , jak zaklęty Oprócz kalibracji RADARU masz żle zakodowany sterownik dlatego tez błedy w silniku . A ten kod probowałes ? 00C7E0 nie działa błąd 01044 , jak zaklęty wczoraj skalibrowali mi radar, ale kodowania poprawnego dalej brak
Hohe Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Pytałem wcześniej czy masz auto ori z europy.
MarcinOslo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Sprobuj 0079C0 ,badz 0079B9 jesli masz haka
vdo27 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Pytałem wcześniej czy masz auto ori z europy. TAK, EUROPA
miodzio Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Mam pytanie Niektórym udało się uruchomić radar bez kalibracji - wystarczył sam CP. Czy w przypadku zakupu nowego (nie używanego) jest identycnie czy potrzebna kalibracja?
Hohe Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Mam pytanie Niektórym udało się uruchomić radar bez kalibracji - wystarczył sam CP. Czy w przypadku zakupu nowego (nie używanego) jest identycnie czy potrzebna kalibracja? To bez znaczenia, trzeba mieć farta. Myślę, że łatwiej trafić z używanym, który był wcześniej kalibrowany. Ten uchwyt, przynajmniej w moim przypadku, bo wiem że fantazji na temat jego mocowania trochę jest, nie miał możliwości ruchu, mogłem go zamontować tylko w jednym położeniu. Może dlatego radar nie potrzebował kalibracji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się